nu perspektīva projekcija ir tāda, viņa ir trapecveidīga un iztiepj vertexus kas ir tālāk no kameras, un sašaurina tos kas ir tuvāk, tam tā ir jābūt.
Varbūt Team Fortress 2 settingos rāda horizontālo fov, bet tu lieto vertikālo. Līdz ar to 105 grādi horizontālais lenķis ir ok uz mūsdienu platajiem ekrāniem, taču vertikāli tas vairs nav ok. No wikipedias:
fov typically measured as an angle, although whether this angle is the horizontal, vertical, or diagonal component of the field of view varies from game to game.
Tā kā nesatraucies par skaitli, noregulē tā lai tev tas acij ir patīkams un būs ok.
Patiesība es pats kļūdijos sakot 60 grādu fov, to es teicu tādēļ, ka unity defaults ir 60, bet tas laikam arī ir horizontālais lenķis, 45 grādi vertikālais = 60 grādi horizontālais fov. OpenGL funkcijās parasti lieto vertikālo fov.
Reku fov kalkulātors:
http://www.rjdown.co.uk/projects/bfbc2/ ... ulator.php
attēli kas parāda kā strādā perspektīva projekcija:
no pasaules skatu punkta:

viss relatīvi kamerai:
