Māja laukos
Māja laukos
Versija 0.6c:
Lejuplādēt: http://failiem.lv/u/foosamb
Versija 0.5:
Māja laukos versija 0.5b: http://www.failiem.lv/list.php?i=lutrhvu (55mb)
Māja laukos versija 0.5e (bez video): http://www.failiem.lv/list.php?i=abyvzxk (14mb)
Unity source: http://www.failiem.lv/list.php?i=yxypafb (93mb)
3ds Max: http://www.failiem.lv/list.php?i=xtolebc (2mb)
Gadijumā, ja kādam tas interesē, šeit var dabūt mājas 3ds Max failu un pilnu Unity projektu. Piebildīšu acīmredzamo, ka šim projektiņam uzsvars ir nevis uz koda rakstišanu bet drīzāk uz grafikas elementiem, kas manuprāt tomēr ir tas svarīgākais un vērtīgākais, lai sāktu taisīt savu spēli. Teikšu uzreiz, ka šeit spēles nebūs – tikai nelielas platības exploration.
Sākumā biju plāniojis uzrakstīt kautko līdzīgu pamācībai par to, kā to visu satasaīt, jo man pašam bieži gadās tā, ka sēžu un brīnos, kā es to esmu dabūjis gatavu. Bet no šīs ieceres pagaidām vēl nekas nav sanācis (laikam esmu par slinku).
Par 3ds Max projektu:
- tur ir viss gatavs, lai eksportētu uz FBX (iezīmē visu māju, Convert to mesh, Export seleted as FBX)
- texturas nav iekļautas, jānokpē mapīte Assets\house\txs no Unity projekta
- skaties Layers
- priekš Render To Texture tika izmantots Vray; pirms darīt RTT jāizdara convert scene to Vray
- pievienoju arī divus savus MaxScript failus, ko es izmantoju priekš batch RTT un materiālu saraksta sagatavošanai priekš Unity
Par Unity projektu:
- vajadzīgs Unity PRO vai arī 30 dienu demo versija
- tā kā pēc izglītības neesmu programmētājs, skriptu kods var nebūt vēlamajā līmenī (manām prasībām gana labs)
versija 0.3
http://files.inbox.lv/ticket/6c806083db ... /House.rar
Pagaidām tur līdz spēlei ir tālu, un diezvai kautkas sakarīgs beigās sanāks. Bet plānoju pa druskai to "lauku sētu" papildināt, salikt kokus, zāli, ..., kustīgus personāžus.
Palīdzība no malas vienmēr laipni gaidīta - ar padomu, gataviem modeļiem, animācijas klipiņiem,..
Lejuplādēt: http://failiem.lv/u/foosamb
Versija 0.5:
Māja laukos versija 0.5b: http://www.failiem.lv/list.php?i=lutrhvu (55mb)
Māja laukos versija 0.5e (bez video): http://www.failiem.lv/list.php?i=abyvzxk (14mb)
Unity source: http://www.failiem.lv/list.php?i=yxypafb (93mb)
3ds Max: http://www.failiem.lv/list.php?i=xtolebc (2mb)
Gadijumā, ja kādam tas interesē, šeit var dabūt mājas 3ds Max failu un pilnu Unity projektu. Piebildīšu acīmredzamo, ka šim projektiņam uzsvars ir nevis uz koda rakstišanu bet drīzāk uz grafikas elementiem, kas manuprāt tomēr ir tas svarīgākais un vērtīgākais, lai sāktu taisīt savu spēli. Teikšu uzreiz, ka šeit spēles nebūs – tikai nelielas platības exploration.
Sākumā biju plāniojis uzrakstīt kautko līdzīgu pamācībai par to, kā to visu satasaīt, jo man pašam bieži gadās tā, ka sēžu un brīnos, kā es to esmu dabūjis gatavu. Bet no šīs ieceres pagaidām vēl nekas nav sanācis (laikam esmu par slinku).
Par 3ds Max projektu:
- tur ir viss gatavs, lai eksportētu uz FBX (iezīmē visu māju, Convert to mesh, Export seleted as FBX)
- texturas nav iekļautas, jānokpē mapīte Assets\house\txs no Unity projekta
- skaties Layers
- priekš Render To Texture tika izmantots Vray; pirms darīt RTT jāizdara convert scene to Vray
- pievienoju arī divus savus MaxScript failus, ko es izmantoju priekš batch RTT un materiālu saraksta sagatavošanai priekš Unity
Par Unity projektu:
- vajadzīgs Unity PRO vai arī 30 dienu demo versija
- tā kā pēc izglītības neesmu programmētājs, skriptu kods var nebūt vēlamajā līmenī (manām prasībām gana labs)
versija 0.3
http://files.inbox.lv/ticket/6c806083db ... /House.rar
Pagaidām tur līdz spēlei ir tālu, un diezvai kautkas sakarīgs beigās sanāks. Bet plānoju pa druskai to "lauku sētu" papildināt, salikt kokus, zāli, ..., kustīgus personāžus.
Palīdzība no malas vienmēr laipni gaidīta - ar padomu, gataviem modeļiem, animācijas klipiņiem,..
Last edited by austere on 13 Mar 2012, 13:37, edited 8 times in total.
Re: Māja laukos
Versija 0.4a (codename: crazy granny)
- vairāk dabas
- dīķītis aiz mājas
- kustīgs personāžs (oma)
- skriptots action
- lielāka slodze uz dzelžiem
http://files.inbox.lv/ticket/3f452a796a ... e.0.4a.rar
Re: Māja laukos
Manuprāt noderētu citādāka LOD pāreja kokiem. Tagad viņi izskatās šausmīgi dīvaini konkrētos attālumos.
Noderētu arī vairāk lightmapes - gandrīz viss statisks, bet tiek zīmētas dinamiskās ēnas tāpat. Un koku ēnas arī nepazustu, ja terrainam būtu lightmape.
P.S. Neesmu arhitektūras eksperts, bet šķiet, ka vismaz 2x mazākiem ķieģeļiem vajadzētu būt.
P.P.S. Ļoti patiktu redzēt biezāku mežu. Nav svarīgi, kā tas tiek panākts, galvenais - rezultātā vajadzētu pazust terrain'a malai.
Noderētu arī vairāk lightmapes - gandrīz viss statisks, bet tiek zīmētas dinamiskās ēnas tāpat. Un koku ēnas arī nepazustu, ja terrainam būtu lightmape.
P.S. Neesmu arhitektūras eksperts, bet šķiet, ka vismaz 2x mazākiem ķieģeļiem vajadzētu būt.
P.P.S. Ļoti patiktu redzēt biezāku mežu. Nav svarīgi, kā tas tiek panākts, galvenais - rezultātā vajadzētu pazust terrain'a malai.
- kristapuciitis
- Posts: 163
- Joined: 03 Jun 2011, 14:22
Re: Māja laukos
kristapuciitis -Izskatas ka tev dzelži par vāju.
+ pie Graphics quality: paņēmi Fastest?
+ pie Graphics quality: paņēmi Fastest?
//OpenGL
Re: Māja laukos
Jāsaka, ka es īsti nesaprotu, ko tas Unity dara ar kokiem. LOD (vai billboard) izmērs pamatīgi atšķiras no reālā koka izmēra - tapēc tās jocīgās pārejas. Varbūt tas būtu mazāk pamanāms, ja billboard distanci es ieliktu lielāku.
Vispār grūti saprast, kas tam Unity iekšās notiek: pat uz zemiem terrain settingiem izzīmēto triangle skaits svārstās no 100k līdz 1m (draw calls no 200 līdz 3k). Laikam būs jāpameklē kādi riktīgi low-poly koki un jānooptimizē mājas tekstūras (pagaidām mājai ir ap 150 materiālu).
Vispār grūti saprast, kas tam Unity iekšās notiek: pat uz zemiem terrain settingiem izzīmēto triangle skaits svārstās no 100k līdz 1m (draw calls no 200 līdz 3k). Laikam būs jāpameklē kādi riktīgi low-poly koki un jānooptimizē mājas tekstūras (pagaidām mājai ir ap 150 materiālu).
Re: Māja laukos
Šaubos. Atšķirība drīzāk ir tāpēc, lai billboards visos iespējamajos leņķos iekļautu visu koku skatā.LOD (vai billboard) izmērs pamatīgi atšķiras no reālā koka izmēra - tapēc tās jocīgās pārejas.
Problēma bija tajā, ka koks burtiski saspiežas, kad kamera no tā attālinās. Un distance lielāka jebkurā gadījumā derētu.
Koki jau tur bija pietiekami low-poly. Tādi šķiet, ka ir diezgan optimāli (tālāk vnk kvalitāte būs diezgan šausmīga).
Par trijstūru skaitu runājot - pirmkārt paskaties, vai ēnas un ūdens atspīdumi tiek ieskaitīti tur. Tas varētu 2x-3x skaitu palielināt. Tādai mājai 150 materiāli arī ir stipri par daudz. Neredzēju tur ne tik daudz objektu, ne dažādu tekstūru.
- kristapuciitis
- Posts: 163
- Joined: 03 Jun 2011, 14:22
Re: Māja laukos
Jā, es paņēmu visu highest.CodeWolf wrote:kristapuciitis -Izskatas ka tev dzelži par vāju.
+ pie Graphics quality: paņēmi Fastest?
Dzelži man nav vāji, jo, piem., HL2 spēlē man ir 92fps, neskatoties uz tā, ka tur ir daudz vairāk poligonu un procesu. Problēma šajā mapē.
Gooby pls
Re: Māja laukos
Ir sanākusi jauna versija manam projektiņam
... skaties pirmo postu un raksti komentus
... skaties pirmo postu un raksti komentus
Re: Māja laukos
Ieliku jums apskatīties mājas nākamo versiju ar dažiem uzlabojumiem.