Māja laukos

Vieta, kur pastāstīt par savu topošo vai jau gatavo spēli, parādīt tās screenus un ziņot par citiem savu projektu jaunumiem
Post Reply
Message
Author
User avatar
austere
Posts: 58
Joined: 12 Jun 2011, 21:45

Māja laukos

#1 Post by austere » 12 Jun 2011, 22:04

Versija 0.6c:
Lejuplādēt: http://failiem.lv/u/foosamb

Image

Image


Versija 0.5:

Image

Māja laukos versija 0.5b: http://www.failiem.lv/list.php?i=lutrhvu (55mb)
Māja laukos versija 0.5e (bez video): http://www.failiem.lv/list.php?i=abyvzxk (14mb)

Unity source: http://www.failiem.lv/list.php?i=yxypafb (93mb)
3ds Max: http://www.failiem.lv/list.php?i=xtolebc (2mb)

Gadijumā, ja kādam tas interesē, šeit var dabūt mājas 3ds Max failu un pilnu Unity projektu. Piebildīšu acīmredzamo, ka šim projektiņam uzsvars ir nevis uz koda rakstišanu bet drīzāk uz grafikas elementiem, kas manuprāt tomēr ir tas svarīgākais un vērtīgākais, lai sāktu taisīt savu spēli. Teikšu uzreiz, ka šeit spēles nebūs – tikai nelielas platības exploration.

Sākumā biju plāniojis uzrakstīt kautko līdzīgu pamācībai par to, kā to visu satasaīt, jo man pašam bieži gadās tā, ka sēžu un brīnos, kā es to esmu dabūjis gatavu. Bet no šīs ieceres pagaidām vēl nekas nav sanācis (laikam esmu par slinku).

Par 3ds Max projektu:
- tur ir viss gatavs, lai eksportētu uz FBX (iezīmē visu māju, Convert to mesh, Export seleted as FBX)
- texturas nav iekļautas, jānokpē mapīte Assets\house\txs no Unity projekta
- skaties Layers
- priekš Render To Texture tika izmantots Vray; pirms darīt RTT jāizdara convert scene to Vray
- pievienoju arī divus savus MaxScript failus, ko es izmantoju priekš batch RTT un materiālu saraksta sagatavošanai priekš Unity

Par Unity projektu:
- vajadzīgs Unity PRO vai arī 30 dienu demo versija
- tā kā pēc izglītības neesmu programmētājs, skriptu kods var nebūt vēlamajā līmenī (manām prasībām gana labs)


Image

versija 0.3
http://files.inbox.lv/ticket/6c806083db ... /House.rar


Pagaidām tur līdz spēlei ir tālu, un diezvai kautkas sakarīgs beigās sanāks. Bet plānoju pa druskai to "lauku sētu" papildināt, salikt kokus, zāli, ..., kustīgus personāžus.

Palīdzība no malas vienmēr laipni gaidīta - ar padomu, gataviem modeļiem, animācijas klipiņiem,..
Last edited by austere on 13 Mar 2012, 13:37, edited 8 times in total.

User avatar
austere
Posts: 58
Joined: 12 Jun 2011, 21:45

Re: Māja laukos

#2 Post by austere » 18 Jun 2011, 23:46

Image

Versija 0.4a (codename: crazy granny)
- vairāk dabas
- dīķītis aiz mājas
- kustīgs personāžs (oma)
- skriptots action
- lielāka slodze uz dzelžiem

http://files.inbox.lv/ticket/3f452a796a ... e.0.4a.rar

snake5
Posts: 361
Joined: 07 Dec 2010, 03:54
Contact:

Re: Māja laukos

#3 Post by snake5 » 21 Jun 2011, 16:23

Manuprāt noderētu citādāka LOD pāreja kokiem. Tagad viņi izskatās šausmīgi dīvaini konkrētos attālumos.
Noderētu arī vairāk lightmapes - gandrīz viss statisks, bet tiek zīmētas dinamiskās ēnas tāpat. Un koku ēnas arī nepazustu, ja terrainam būtu lightmape.
P.S. Neesmu arhitektūras eksperts, bet šķiet, ka vismaz 2x mazākiem ķieģeļiem vajadzētu būt.
P.P.S. Ļoti patiktu redzēt biezāku mežu. Nav svarīgi, kā tas tiek panākts, galvenais - rezultātā vajadzētu pazust terrain'a malai.

User avatar
kristapuciitis
Posts: 163
Joined: 03 Jun 2011, 14:22

Re: Māja laukos

#4 Post by kristapuciitis » 22 Jun 2011, 00:41

Lago diezgan stipri.
Gooby pls

CodeWolf
Posts: 119
Joined: 10 Dec 2010, 19:10
Location: LV-Riga-Marupe

Re: Māja laukos

#5 Post by CodeWolf » 22 Jun 2011, 00:51

kristapuciitis -Izskatas ka tev dzelži par vāju. :)
+ pie Graphics quality: paņēmi Fastest?
//OpenGL

User avatar
austere
Posts: 58
Joined: 12 Jun 2011, 21:45

Re: Māja laukos

#6 Post by austere » 22 Jun 2011, 14:05

Jāsaka, ka es īsti nesaprotu, ko tas Unity dara ar kokiem. LOD (vai billboard) izmērs pamatīgi atšķiras no reālā koka izmēra - tapēc tās jocīgās pārejas. Varbūt tas būtu mazāk pamanāms, ja billboard distanci es ieliktu lielāku.
Vispār grūti saprast, kas tam Unity iekšās notiek: pat uz zemiem terrain settingiem izzīmēto triangle skaits svārstās no 100k līdz 1m (draw calls no 200 līdz 3k). Laikam būs jāpameklē kādi riktīgi low-poly koki un jānooptimizē mājas tekstūras (pagaidām mājai ir ap 150 materiālu).

snake5
Posts: 361
Joined: 07 Dec 2010, 03:54
Contact:

Re: Māja laukos

#7 Post by snake5 » 22 Jun 2011, 21:14

LOD (vai billboard) izmērs pamatīgi atšķiras no reālā koka izmēra - tapēc tās jocīgās pārejas.
Šaubos. Atšķirība drīzāk ir tāpēc, lai billboards visos iespējamajos leņķos iekļautu visu koku skatā.
Problēma bija tajā, ka koks burtiski saspiežas, kad kamera no tā attālinās. Un distance lielāka jebkurā gadījumā derētu.

Koki jau tur bija pietiekami low-poly. Tādi šķiet, ka ir diezgan optimāli (tālāk vnk kvalitāte būs diezgan šausmīga).
Par trijstūru skaitu runājot - pirmkārt paskaties, vai ēnas un ūdens atspīdumi tiek ieskaitīti tur. Tas varētu 2x-3x skaitu palielināt. Tādai mājai 150 materiāli arī ir stipri par daudz. Neredzēju tur ne tik daudz objektu, ne dažādu tekstūru.

User avatar
kristapuciitis
Posts: 163
Joined: 03 Jun 2011, 14:22

Re: Māja laukos

#8 Post by kristapuciitis » 28 Jun 2011, 00:47

CodeWolf wrote:kristapuciitis -Izskatas ka tev dzelži par vāju. :)
+ pie Graphics quality: paņēmi Fastest?
Jā, es paņēmu visu highest.
Dzelži man nav vāji, jo, piem., HL2 spēlē man ir 92fps, neskatoties uz tā, ka tur ir daudz vairāk poligonu un procesu. Problēma šajā mapē.
Gooby pls

User avatar
austere
Posts: 58
Joined: 12 Jun 2011, 21:45

Re: Māja laukos

#9 Post by austere » 20 Sep 2011, 23:52

Ir sanākusi jauna versija manam projektiņam
... skaties pirmo postu un raksti komentus

User avatar
austere
Posts: 58
Joined: 12 Jun 2011, 21:45

Re: Māja laukos

#10 Post by austere » 04 Mar 2012, 23:08

Ieliku jums apskatīties mājas nākamo versiju ar dažiem uzlabojumiem.

Post Reply

Return to “Tavi projekti / Your projects”