Noname metro

Post Reply

Spēles vērtējums 5 baļļu sistēmā

Poll ended at 20 Mar 2017, 00:00

5 balles
0
No votes
4 balles
3
17%
3 balles
9
50%
2 balles
5
28%
1 balle
1
6%
 
Total votes: 18

Message
Author
comrad_gremlin
Posts: 13
Joined: 03 Jan 2013, 18:34

Noname metro

#1 Post by comrad_gremlin » 12 Mar 2017, 20:32

Labdien!

Vēlos prezentēt sadarbība ar Jāni Zurģi izstrādāto spēli "Noname Metro!"

Žanrs: SHMUP (cerams, vēlāk būs arī metroidvania elementi)

Spēle ir ekskluzīva priekš BRSD6, šobrīd ir viens līmenis ar vienkāršiem mērķi: nenomirt; aizlidot līdz līmeņa galam; nogalināt bosu!

Kā kontrolēt: bultas lai pārvietoties, 'Z' poga lai šautu
Spēlē (browseri, mazs resolution; liku šeit, jo pašam nepatīk bieži lejupielādēt spēles. Toties ceru, ka kāds arī izmēģinās fullscreen versiju, zemāk): http://vladimirslav.com/nonamemetro/
Pilnekrāna versija (windows): http://vladimirslav.com/nonamemetro.zip

Gameplay video:


Ekranšavieni:
http://vladimirslav.com/s1.png
http://vladimirslav.com/s2.png

Dzīnējs: LibGDX
Art: Jānis Zurģis
Programmēšana: Vladimirs Slavs

User avatar
kverkagambo
Posts: 196
Joined: 27 Jul 2014, 18:57

Re: Noname metro

#2 Post by kverkagambo » 14 Mar 2017, 02:47

Trūkumi:
1) izdevīgi ir nekad nelaist vaļā Z,
2) nav nekādu ieroču vai veselības uzlabojumu,
3) nav interfeisa, pat iziet normālā veidā nevar.
Labumi:
1) patīkami uzzīmēta,
2) patīkami ieskaņota,
3) liek uz brīdi aizmirst, ka kosmoss ir tikai tukša un tumša vieta, kurā vispār nav ko darīt.

User avatar
AndrejsKlavins
Posts: 89
Joined: 16 Jul 2012, 23:41

Re: Noname metro

#3 Post by AndrejsKlavins » 15 Mar 2017, 14:13

Paskaidrojums, vērtēju spēles tikai, izejot no konteksta, vai gribētu, lai šī spēle pārstāv LV Casual Connect Indie Prize sadaļā. Attiecīgi neņemšu vērā ne izstrādes laiku, ne izstrādātāju pieredzi, ne iecerēto nākotnē.

Noname metro

Kas man patika
- Vizuālais stils
- Visu ir viegli saprast

Kas man nepatika
- Fundamentāli, ja man pajautātu, kāda ir šīs spēles ideja un kāpēc man spēlēt šo shmupu, nevis jebkuru citu, atbildes nav. Spēle ir superminimālistiska, bet savā minimālismā nepiedāvā neko tik tīri lielisku, lai minimālisms attaisnotos.
- Šī ir shoot 'em up spēle, kurā ironiskā kārtā nav nepieciešams šaut ienaidniekus. Patiesībā tos ir drošāk nešaut, bet gan izvairīties no tiem (tie nedod nekādus punktus, resursus, xp'u vai ko citu, tie neapdraud tevi ar tādu bullet-hell, lai būtu svarīgi tos nošaut).
- Ienaidnieku ir maz, ieroču nav, ceļš līdz bosiņam, kurš ir, manuprāt, vienīgais tiešām interesantais ienaidnieks ir ilgs un garlaicīgs.

Ieteikumi
- Ja ir doma attīstīt šo spēli, saprast, ar ko šis shmups būs atšķirīgs un īpašs un kā izcelsies no citiem, un tad attīstīt šo ideju spēles core geimplejā
- Vai, ja nav nekādu oriģinalitātes plānu, tad saprast, kā šī spēle ar būšanu neoriģināla, bet super nopulēta, vai mega smuka, vai mega patīkama spēlēšanā, vai ar aizraujošu naratīvu izcelsies.
- Acumirklīgi es teiktu, ka to vajag paātrināt un radīt situāciju, kur man vispār vajag šaut pa ienaidniekiem. Shmups, kurā neesmu motivēts šaut naidniekus, ir slikti.

User avatar
UwU
Posts: 6
Joined: 13 Mar 2017, 14:40

Re: Noname metro

#4 Post by UwU » 17 Mar 2017, 15:11

He he amizanti sanāca, pirmo reizi spēlējot neizmēģināju visas pogas un neatklāju to, ka ar Z var šaut. Līdz ar to dancoju ap bosu, kamēr viņš mani nosita. :D
Ko es no tā ieguvu? Kā jau praktisks latvietis, atradu loop hole. Ir viena vieta kur var stāvēt visu laiku, kamēr notiek ceļošana līdz bosam. Tā ir aklā zona, kur pretinieki tevi nesit.

+
Ļoti patika krāsas spēlē un fona zīmējumi, uzreiz rodas tāda patīkama sajūta.
Skaņas arī bija tīri tā neko.
Vieglas kontroles, patika kā kustās mans kuģis.

_
Novērst aklo zonu lai spēlētājs ir ieinteresēts izvairīties no lidaparātiem. Vai arī ieviest bonusu sistēmu, lai gribētos šaut pa ienaidniekiem, un atstāt aklo zonu, kā glābiņa vietu, kad lietas paliek par karstu.
Papildināt spēli ar līmeņiem un dažādiem tematiskajiem bosiem.
Ieviest iespēju par bonusa punktiem, (kurus iegūst šaujot pretiniekus), iegādāties upgrade savam kuģim (man prātā kas amizants un tematisks, kaut kas, kas saderētu ar spēles krāsu gammu).
Attachments
rsz_screenshot_2017-03-17_145808.png
"aklā" zona
rsz_screenshot_2017-03-17_145808.png (176.02 KiB) Viewed 9194 times

Post Reply

Return to “Dalībnieki / Participants”