Magnetonics (RTS)

Spēles vērtējums 5 baļļu sistēmā

Poll ended at 07 Apr 2016, 23:59

5 balles
1
7%
4 balles
6
43%
3 balles
6
43%
2 balles
0
No votes
1 balle
1
7%
 
Total votes: 14

Message
Author
User avatar
Pendrokar
Posts: 34
Joined: 21 Mar 2015, 16:05
Location: Riga, Latvia
Contact:

Magnetonics (RTS)

#1 Post by Pendrokar » 24 Mar 2016, 15:58

Spēles nosaukums: Magnetonics (LV Magnetoniks)
Žanrs: Reālā laika stratēģija (Real-Time Strategy (RTS))
Platforma: PC (Windows, Linux and Mac OS X)
Dzinējs: Spring (AKA TA Spring)

Sveiki,

Tad beidzot piesaku savu dalību, oriģināli gan biju iecerējis uztaisīt 2D platformer'i uz Unity, bet AI trūkums liktu man raizēties par jautrības faktoru. Tādēļ pārslēdzos uz vienu pilnīgi citu ideju, ko cik atceros kādam pasviedu, bet laikam netika noķerta.

Tātad šī ir reālā laika stratēģijas spēle balstīta ar pāris elementiem no Total Annihilation, jo Spring RTS dzinējs radās no tā. Spēlētājs vada citplanētiešu armiju, kas veido visas savas vienības(units) no dimantveidīga materiāla padarot tos neiznīcināmus pret jebkādiem ieročiem. Atskaitot kinētiskus pievilkšanas un stumšanas spēkus. Dažnedažādas vienības tos lieto lai padarītu pretiniekus nekustīgus vai mestu tos ūdenī, magmā, bezdibeņa aizās vai pat ārpus kartes robežām.

Patreiz spēles mērķis ir iznīcināt pretinieku komandu, jo ēkas kas būves vienības arī būs grūžamas. Bet vēl arī varētu ieviest Kalna Karalis(King of the Hill) režīmu, kur komandām ir jānotur reģions ar vairāk vienībām par pretinieku uz noteiktu laiku pie reizes būvējot bāzes.

Par dzinēju. Izvēlējos Spring, jo tas ir brīvs atvērtā koda spēļu dzinējs, kam jau satur RTS spēlei vajadzīgo. Gan nezinu cik efektīvs būs AI, kas ir radis pieveikt pretinieku darot miesas bojājumus.

Aši izstrādāts spēles dizaina dokuments angļu valodā - https://docs.google.com/document/d/1kLs ... sp=sharing

Prototips (Uz bildes ir YouTube saite):
Image

Vadu zilo komandu. Spēju vienībām pārslēgt spēka virzienu (On/Off).

User avatar
Pendrokar
Posts: 34
Joined: 21 Mar 2015, 16:05
Location: Riga, Latvia
Contact:

Re: Magnetonics (RTS)

#2 Post by Pendrokar » 31 Mar 2016, 23:57

Spēle nodota jebkura apmeklētāja novērtēšanai
Nu labi jebkurš, kas šai forumā ir reģistrējies: Registrēties
Apraksts
Pati spēle ir angļu valodā.
Tev jākomandē dimantveidīgu radījumu bāze un vienību grupas mēģinot iegūt augstāko pozīciju uz kartes, pēc kā arī tīko trīs citas komandas.
Skatoties uz to ka dimant...dubults neplīst, tad jālieto vienību stumšanas un vilkšanas spēki.
Pilnas izspēlētas spēles video demonstrējums (~5 min.)
Image
https://youtu.be/ryK76RC2d-E
Spēles lejupielāde
Magnetonics 1.2 (Windows)
Image
Mac OS un Linux operētājsistēmas lietotājiem paliek viss vecais ierakstīšanas un palaišanas variants. Skatīt šo ziņu.
Spēles palaišana:

Pēc faila atarhivēšanas laist pirmo vai kādu no pārējiem sekojošiem failiem:
  • magnetonics.bat - Kalna karaļa mačs pret trim 'AAI' mākslīgā intelekta komandām
  • magnetonics_hard_unstable.bat - Kalna karaļa mačs pret trim krāpniek...grūtākiem 'AAI' mākslīgā intelekta komandām (_unstable = var uzkārties)
  • magnetonics_koth_rai_stable.bat - Kalna karaļa mačs pret trim 'RAI' mākslīgā intelekta komandām
Spēles mērķis / uzdevums

Kļūsti par kalna karali, kas ir svarīgā vieta kartes centrā. Tev šī zona jānotur 3 minūtes izstumjot ārā visus svešiniekus.
Kā spēlē / Īsa apmācība

Maču sāk ar vienu fabrikas ēku, kur var būvēt vienības izlietojot metālu. Enerģijas resurss nekur nespēlē lomu.
Image

'Recycler' ir būvētājs, kurš spēj būvēt papildus fabrikas un metāla racējus uz metāla plankumiem kurus var vēl labāk saskatīt lietojot F4 pogu.
Image

Piramīdas vienību var lietot, lai stumtu citas vienības. Vienības kas saskaras ar lavu(ūdeni) vai kartes malām sašķīst.
Image

Beigu beigās noņēmu iespēju stumt ēkas, tādēļ tās ir jādemontē lietojot būvētāju 'Recycler' vienību. To var izdarīt vienkārši spiežot labo peles pogu uz pretinieka ēkām.
Image
Atsauksmes:
"Reāllaika stratēģiskā spēle ar King of the Hill piesitienu un bez iznīcinošiem ieročiem izklausās pēc kaut kā, kam noteikti vajadzētu pievērst uzmanību, ko arī izdarīju un ko arī pārāk nenožēloju. ... Šī brīža versijā nav baigi daudz iespēju un variantu stratēģot, jo nav arī baigi plašā daudzveidība ar struktūrām un vienībām, taču neskatoties uz to, spēle ir interesanta un noteikti gribētu redzēt tās turpinājumu arī pēc BRSD noslēgšanās."
- Ģirta 'Zivs' Linkuma īsā video recenzija par Magnetonics versiju 1.1

Izstrādātāja reakcija:

Beidzot vismaz kāda atsauksme. Biju pat gatavs jau padoties.

Nekas vēl nav beidzies. Magnetonics 1.2 atklāts
Last edited by Pendrokar on 07 Apr 2016, 16:41, edited 12 times in total.

User avatar
kverkagambo
Posts: 196
Joined: 27 Jul 2014, 18:57

Re: Magnetonics (RTS)

#3 Post by kverkagambo » 01 Apr 2016, 13:23

Šī ir daudzspēlētāju spēle? Es kaut kā nesapratu, vai vienatnē te var kaut ko izdarīt.

User avatar
Pendrokar
Posts: 34
Joined: 21 Mar 2015, 16:05
Location: Riga, Latvia
Contact:

Re: Magnetonics (RTS)

#4 Post by Pendrokar » 01 Apr 2016, 14:33

Vairāk kā daudzspēlētāju, bet var arī paspēlēt viens pats pat ja mākslīgais intelekts nav šim piemērots.

Izlaboju otro post'u ar plašu spēles aprakstu.

Varu arī vēl plašāk. Sekojošais ir gan manis novecojis(2008?) veidojums, bet cilvēki laikam arvien vēl to lieto:
http://springrts.com/mediawiki/images/a ... Layout.jpg

Ar Alt+(+) un Alt+(-) var mainīt spēles ātrumu, ko var lietot lai paskatītos ko mākslīgais intelekts dara.

[labots] Parsvarā mani tur cilvēki pazīst kā personu, kas izveidoja visskatītāko(250k+) treileri par Spring 2007. gadā:
Image
Last edited by Pendrokar on 07 Apr 2016, 15:27, edited 3 times in total.

User avatar
Boss
Posts: 99
Joined: 19 Mar 2015, 19:58
Location: Latvia
Contact:

Re: Magnetonics (RTS)

#5 Post by Boss » 01 Apr 2016, 17:57

Jezus - par vieglu nenosauksi :shock:

User avatar
Pendrokar
Posts: 34
Joined: 21 Mar 2015, 16:05
Location: Riga, Latvia
Contact:

Re: Magnetonics (RTS)

#6 Post by Pendrokar » 01 Apr 2016, 18:15

@Boss, tu to par klaviatūru? Maz no tā ir lietojams šai spēlei.

Tas jau nāk tikai no tā ka būvēju uz spēļu dzinēja, kas tapis no Total Annihilation un vēlāk noņēma visu ar autortiesībām saistīto. Tādējādi kaut vai ir iekļautas fīčas no tā un citām Spring spēlēm, tās netiek lietotas.

User avatar
Pendrokar
Posts: 34
Joined: 21 Mar 2015, 16:05
Location: Riga, Latvia
Contact:

Re: Magnetonics (RTS)

#7 Post by Pendrokar » 02 Apr 2016, 17:25

Maz balsu, laikam tomēr instalācija rada aizdomas ka nav tā vērts. Labi, izveidoju tā saucamo 'Standalone' versiju, kas sevī iekļauj visu.

Magnetonics 1.1 - https://failiem.lv/u/jkb7ak9g#/view/mag ... one_11.zip

Pēc faila atarhivēšanas laist kādu no sekojošiem:
  • magnetonics.bat - Kalna karalis režīms pret trim AAI mākslīgā intelekta komandām
  • magnetonics_hard_unstable.bat - Kalna karalis režīms pret grūtākiem trim AAI mākslīgā intelekta komandām (īstenība AAI dažreiz uzkar)
  • magnetonics_koth_rai_stable.bat - Kalna karalis režīms pret grūtākiem trim RAI mākslīgā intelekta komandām
  • spectator_demo.bat - Lai skatītos kā tas darāms
Bet kā jau teicu, vairāk tiecos uz daudzspēlētāju režīmu.

Roland
Posts: 12
Joined: 31 Mar 2016, 09:33

Re: Magnetonics (RTS)

#8 Post by Roland » 04 Apr 2016, 12:34

Spēle tīri interesanta paliek, kad kādu laiku paspēlē. Patīk, ka Units ir izturīgi, un ilgi spēj karot, es gan nesapratu, vai tas tādēļ, ka viņi tur visu laiku lēkā, un kad viņiem neuzbrūk viņi dziedinās, vai arī vāji ieroči. Mīnuss gan tas, ka spēle nokrašoja :(, kaut kas ar access right violation.

User avatar
Pendrokar
Posts: 34
Joined: 21 Mar 2015, 16:05
Location: Riga, Latvia
Contact:

Re: Magnetonics (RTS)

#9 Post by Pendrokar » 04 Apr 2016, 14:38

Forši dzirdēt.

Un diemžēl zinu par uzkāršanos un neko nevaru tā lietā darīt. Tas ir no AAI makslīgā intelekta, kas ir kompilēts un nāk no Spring projekta aizsākumiem un vairs netiek uzturēts. Tādēļ šie divi ir praktiski pilnīgi vienādi:
* magnetonics.bat - Vnk izvairos to saukt par _unstable
* magnetonics_hard_unstable.bat - Vienīgā izmaiņa ir ka ļauju kompim krāpties dubultojot to metāla ieguvi.
Ko gan esmu pamanījis ka nokaras tikai tad, kad spēlētājs sāk iejaukties kompju darīšanās, savādāk nekaras. :)

magnetonics_koth_rai_stable.bat - Gan nav gadījies ka apkārtos, bet RAI uzbrūk tikai kad tas sajūt ka viņa ēkas ir briesmās. Likās pārāk garlaicīgi.

User avatar
Pendrokar
Posts: 34
Joined: 21 Mar 2015, 16:05
Location: Riga, Latvia
Contact:

Re: Magnetonics (RTS)

#10 Post by Pendrokar » 07 Apr 2016, 13:20

Pēdējais uzlabojums pirms balsošanas beigām.
Magnetonics 1.2 pilnas izspēlētas spēles video demonstrējums (~5 min.)
Image
https://youtu.be/ryK76RC2d-E
Magnetonics 1.2 (Windows)
Image
Izmaiņas:
  • Samazināts Pirakonusa(Pyracone) spēks.
  • Pievienota jauna fabrika.
  • Pievienota divas jaunas vienības jaunajā fabrikā.
  • Mākslīgais intelekts tagad spēlē pat labāk nekā cerēts. Tagad šī spēle vairs nav tik vērsta uz daudzspēlētāju režīmu.
  • Nomainīju UI pret pavisam citu, lai nebūtu Spring noklusētais.
  • Uzlaboju kalna karaļa kodu. Tagad labāk var saprast stāvokli.
  • Pievienoju mūziku, komponists Reddz (Gadījumā ja gribi strīdēties par gaumi var atslēgt ar pogu F11, kas atver logu, un tad uzspiežot uz Music, lieto F11 pogu atkal lai noņemtu logu)
Ēku iznīcināšanas metodei tā arī nepietika laika. Iepriekš biju to ieviesis, bet to masas radīja problēmas, kā arī tas ka Spring neļauj ēkas stumt, tādēļ jātaisa triks ka tiek paslēpta nekustīga ēka un tā vietā parādās bīdāma ēka.

Pēc faila atarhivēšanas laist kādu no sekojošiem:
  • magnetonics.bat - Kalna karalis spēles tips pret trim AAI mākslīgā intelekta komandām
  • magnetonics_hard_unstable.bat - Kalna karalis spēles tips pret trim grūtākiem AAI mākslīgā intelekta komandām (_unstable = var uzkārties)
  • magnetonics_koth_rai_stable.bat - Kalna karalis spēles tips pret trim RAI mākslīgā intelekta komandām
Mac OS un Linux operētājsistēmas lietotājiem paliek viss vecais ierakstīšanas un palaišanas variants(skatīt zemāk).
Jauna vienība - Rubīns (Ruby)

Image
https://youtu.be/Vtx0b8InwTM
Būvējams smagajā fabrikā Rubīns vienība ir smagāka par pārējām un spēj stumt visu kas tai apkārt, tikai no sākuma jātiek pretiniekam klāt.
Jauna vienība - Konuss (Cone)

Image
https://youtu.be/_lBpKyYZRQY
Būvējams smagajā fabrikā Konuss vienība ir speciāla vienība lielām grupām, kas spēj no liela attāluma pievilkt citas vienības.
Tas ļauj citām vienībām ātri tikt galā ar izolēto vienību.
Tā nepievilks pretiniekus kas jau tā ir ļoti tuvu.
---

Vecais spēles ierakstīšanas un palaišanas variants, kas pārsvarā attiecas uz Mac OS un Linux operētājsistēmas lietotājiem:

Spēle būvēta uz Spring spēļu dzinēja, tas sevī nesatur spēles vai kartes uz kurām laist tajā veidotas spēles, ņemt stabilo v100 versiju tavai operētājsistēmai:

Linux / Windows:
Image
https://springrts.com/wiki/Download

Macintosh:
Image
https://springrts.com/phpbb/viewtopic.php?f=65&t=32970 (~20 MB)
(tik tagad pamanīju ka nemaz Makintoš nav piedāvāts parastajā lejupielādes lapā)

Iesaku atķeksēt "Multiplayer lobby"(SpringLobby), jo laist Spring.exe pārsvarā lieto testiem un SpringLobby sevī ietver arī iespēju spēlēt bez tiešsaistes ar bot'iem.

Spēles lejupielāde:

Arhīvs tomēr par lielu priekš šī foruma(>7MB):
https://drive.google.com/file/d/0B_Glto ... sp=sharing

Pēc dzinēja ierakstīšanas, atarhivēt pievienoto arhīvu zem lietotāja 'spring' mapē:
(Uz Windows) - My Documents\My Games\spring\
(Uz Linux / Unix / Mac OS) ~/.spring/
Spēlēšana uz vietas
Palaižot SpringLobby, zem 'Tools' palaist 'Reload maps/games', tad atverot Singleplayer sadaļu būtu jābūt tikai vienai kartei un pati spēle.
Image
Vienīgais bot's ko notestēju saucās "RAI", kas ir iekļauts Spring dzinējā.
Spēlēšana internetā
Priekš spēlēšanas internetā lietot 'Battlelist', kas prasīs pierakstīties. Ja nekas nav mainījies, tad to var izdarit turpat uz vietas bez e-pasta.
Image
Var lietot filtru, lai labāk saskatītu maču rīkotāju, piemēram to nabagu kas tur viens pats sēž. Zaļie ķekši apzīmē ka ir ierakstīta gan spēle, gan karte.

Post Reply

Return to “Dalībnieki”