Diždirbis

Vieta, kur pastāstīt par savu topošo vai jau gatavo spēli, parādīt tās screenus un ziņot par citiem savu projektu jaunumiem
Message
Author
User avatar
Kotlešrīma
Posts: 74
Joined: 30 Nov 2014, 19:08

Diždirbis

#1 Post by Kotlešrīma » 12 Feb 2015, 14:29

Daudzi to nezin, bet uz šīs pasaules dzīvo varens varonis - visvaronīgākais no varoņiem - Diždirbis. Viņš nav no tiem, kas skaisti runā - Diždirbis ļauj savam varonīgumam runāt viņa vietā!

Kad pasauli pārņem ļaunums, viņš nav tas, kurš gari kaltu plānus. Savu zobenu apjozis viņš pašaizliedzīgi dodas nelabumu iznīdēt!

Image


Spēle reāli šobrīd ir prototipa stadijā. Savā gala formā tā ir domāta Action RPG ar ļoti vienkāršām kaujas mehānikām, taču tādām, kas atalgo labu prasmi.

Gribu dzirdēt visa veida kritiku, ieteikumus un problēmas.

Visas grafikas un kodu taisu viens pats, tādēļ neiet ātri.

Jaunākā versija:
0.30 versijas lejupielāde

Ekrānblieži ar gobliniem:



Jaunākie ekrānblieži:






Spēlei nav tutoriala - tādēļ apstāstu pogas
WASD kustība
Ar peli tēmē un šauj
SPACE ir kūlenis - ar zobenu kūleņa vietā uzbrukums
Q apmainīt ieročus
E atvērt somu

Testēšanai var radīt vilkus no zila gaisa - ar labo peles taustiņu(spiežot rullīti var spamot daudz vairāk vilku)

Cik esmu devis pirmreizējiem spēlētājiem spēlēt - vilki viņiem ir par grūtu. Gribu zināt cik jums grūti sākumā kauties ar vilkiem.

Ja nomirst spēle jārestartē - pagaidām nav atdzimšanas.

Image




Interfeisa grafikas ir tikai placeholderi. Aptuvenais stils ir redzams apakšējā "Enerģijas bārā". Mani interesā arī tas cik jums viegli ir saprast interfeisu. Piemēram rādītāja aprakstu var redzēt uzliekot uz tā peli, bet nevaru izdomāt, kā lai apraksta atrašanu uztaisu pašsaprotamāku.

Līmeņi XP un nauda pagaidām neko nedara (līmeņi dod nedaudz HP).

Image

Spēlē "itemi" ir tikai demonstrācijai, kādi tie varētu būt "late game".
Šobrīd spēle nav balancēta nekādā veidā. Vēlāk būs briesmoņi kas šauj pretī, lai akcentētu izvēli starp "mobilu" vai "tancīgu" spēles stilu.

Augšējā stūrī var ieslēgt nemirstību un paspēlēties ar spēles ātrumu.

Image




Pasaule ir gandrīz tukša. Pagaidām spēlē nav kartes - šeit ir aptuveni attēlots kur ir ko apskatīties. Pāri tiltam gandrīz nekas nav darīts. Ir uztaisīta paša Diždirbja māja un iesākta tuvējā pilsētiņa.

Drošvien visu tāpat sākšu no sākuma, kad kārtīgāk izplānošu RPG daļu spēlei.
Image



Spēle pagaidām ir mans bakaulaura darbs. Šobrīd tā ir latviski. Domāju neapstāties un pēctam likt to Greenlightā, bet līdz tam vēl daudz, daudz, daudz darba.

Priekš bakalaura darba drošvien nemaz RPG daļu nesākšu tikai arēnu ar pretiniekiem.


Ļoti novērtētu, ja kāds palīdzētu ar testēšanu!
Last edited by Kotlešrīma on 29 Jun 2016, 00:29, edited 7 times in total.

User avatar
vecais_dumais_laacis
Guru
Guru
Posts: 109
Joined: 06 Dec 2010, 18:48
Contact:

Re: Diždirbis

#2 Post by vecais_dumais_laacis » 12 Feb 2015, 15:44

nav vilki pa gruuti - relatiivi par aatru mosh kustaas bet var pieshauties diezgan fiksi
un ja veel uzliek uuberierochus tad vispaar viegli paliek
...un ja bites buutu laachi...

User avatar
zivs
Posts: 152
Joined: 21 Feb 2012, 12:15

Re: Diždirbis

#3 Post by zivs » 12 Feb 2015, 16:33

Nedaudz tracina, ka ar ESC spēle insta-aizveras, bet visādi citādi, jau no pirmajiem mirkļiem liekas jautra padarīšana. (To ESC padarīšanu var kaut kā izlabot?)

User avatar
Kotlešrīma
Posts: 74
Joined: 30 Nov 2014, 19:08

Re: Diždirbis

#4 Post by Kotlešrīma » 12 Feb 2015, 16:42

Paldies par testiem!

Esc pagaidām tā būs, jo to es mainīšu tikai tad kad likšu iekšā izvēlni. Un tam man ir jāizdomā kā apstādināt spēles laiku, bet tā vienkārši apstādināt nevar, jo tad menu nebūs interaktīvs (gribu ar kustīgām animācijām 8-) )

Ā vel gribu zināt par veiktspējām! Man pieticīgs dators, bet uz vidējām grafikām 60fps 1080p var dabūt (knapi). Varbūt jums bij problēmas?
Ja daudz vilku saspamo tad viņi sāk dumi palikt, bet man nav skaidrs vai viņi dumi ārtrāk paliek atkarībā no procesora veiktspējas :lol:

User avatar
Dee
Posts: 81
Joined: 20 Jan 2012, 20:35

Re: Diždirbis

#5 Post by Dee » 12 Feb 2015, 19:40

Super grafika!
Cīņas mehanika arī forša, vilku grūtības līmenis šķiet piemērots (vis atkarīgs no vilku skaita), un tā kā vilki skrien tikpat ātri cik tu, tad ar loku manuprāt tos ir par vieglu nogalināt ( vajadzētu lai vilki skrien mazliet ātrāk par tevi, tā lai tie tevi varētu panākt).

Par ātrdarbību: uz 1080p mans i5 laptops ar nvidia 630m iet bez problēmām ar labāko grafiku, integrētā video karte (intel HD 4000) gan max nevelk, bet vidējie settings ir ok.
Ja daudz vilku saspamo tad viņi sāk dumi palikt, bet man nav skaidrs vai viņi dumi ārtrāk paliek atkarībā no procesora veiktspējas :lol:
Man nekas tāds nenotika, tikai pie milzīga vilku daudzuma sāka lagot, kas ir pašsaprotami.

User avatar
Kotlešrīma
Posts: 74
Joined: 30 Nov 2014, 19:08

Re: Diždirbis

#6 Post by Kotlešrīma » 12 Feb 2015, 20:08

Paldies! Ar vieniem pašiem vilkiem lokus ar zobeniem tiešām nevar sabalancēt.

Varbūt kādam ir kādas interesantas idejas "ranged" briesmoņiem, kas iederētos tāda veida pasaulē? Doma ir lai lokšāvējiem būtu no kā izvairīties. Bet par cik spēle ir vienam spēlētājam, balansam svarīgāk, lai visi spēles veidi ir aizraujoši.

User avatar
Dee
Posts: 81
Joined: 20 Jan 2012, 20:35

Re: Diždirbis

#7 Post by Dee » 12 Feb 2015, 20:29

Ar vieniem pašiem vilkiem lokus ar zobeniem tiešām nevar sabalancēt.
Nezinu gan, manuprāt palielinot vilku ātrumu viss būtu sabalansēts vienkārši nevarētu paspēt nogalināt vairāk par 1-3 vilkiem ar loku un būtu jāizmanto zobens šā vai tā. (ja protams negrasies likt izvēlēties spēlētājam spēles sākumā tikai vienu no opcijām)
Varbūt var ieviest arī bultu daudzuma ierobežojumu, tas manuprāt būtu interesanti, tad nevarētu vienkārši visur bliezt ar loku būtu jāplāno kad ir vērts šaut un kad labāk iet cīņā ar zobenu.
It sevišķi interesanti būtu ar nelielu stealth mehāniku tad varētu pārsteiguma uzbrukumus ar loku veikt, un tamlīdzīgi, bet nu es nezinu kādā virzienā tu gribi to spēli bīdīt, klasiskā rpg ar līmeņu kačāšanu tas gluži neiederas, taču priekš single-player līmeņu kačāšana manuprāt arī nav tā interesantākā nodarbe.

User avatar
Kotlešrīma
Posts: 74
Joined: 30 Nov 2014, 19:08

Re: Diždirbis

#8 Post by Kotlešrīma » 12 Feb 2015, 21:25

Ātrāki vilki arī ir ieplānoti, šie ir domāti spēles sākumam, kā, piemēram, otrais grūtākais briesmonis.

Doma ir lai viss ir pēc iespējas vienkāršāk. Stealth mehānikas atkrīt. Limitēta munīcija arī man šķiet nav nepieciešama. Drīzāk balansu domājaju apmērām tā - jo vienkāršāks spēles tips - jo mazāk DPS.

Piemēram tancīgs lokšāvējs būtu viegls spēlēšanai, bet attiecīgi viņam būtu vismazākais bojājums. Tancīgam zobenotājam būtu nedaudz vairāk DPS, bet arī grūtāk, jo jāiet tuvumā. Ja zobenotājs vilktu bruņas, kas veselības vietā dotu, piemēram, uzbrukuma ātrumu, tiktu iegūts daudz DPS, bet tas būtu ļoti riskanti - aptuveni tā es iedomājos šīs spēles balansu.

Protams, tas gan nozīmē, ka lokšāvējiem vienmēr ir mazāk bojājuma, bet šī starpība jācenšas atstāt gana maza, lai spēlētājam neliktos, ka viņš "spēlē nepareizi", bet gan dotu interesantu izvēli - drošāk un nedaudz mazāk bojājuma, vai nedroši un nedaudz vairāk bojājuma.

Tās gan tikai tādas teorētiskas pārdomas. Kad vēl tikšu līdz konkrētiem skaitļiem, iespējams, domas mainīsies :)

User avatar
kverkagambo
Posts: 196
Joined: 27 Jul 2014, 18:57

Re: Diždirbis

#9 Post by kverkagambo » 12 Feb 2015, 21:52

Labs! Protams, ģērēšanas loks ir vislabākais!

Es gan ieteiktu netulkot tieši no angļu valodas, un "bojājumu" saukt par "ievainojumu".
Un varbūt padarīt tievo diždirbi diždirbīgāku...

User avatar
Kotlešrīma
Posts: 74
Joined: 30 Nov 2014, 19:08

Re: Diždirbis

#10 Post by Kotlešrīma » 12 Feb 2015, 22:15

Jā tos nosaukumus grūti izdomāt tādus skanīgus. Ievainojums man arī nepatīk, godīgi sakot. Tas neko īsti nenozīmē... Uzbrukums(?) Visus tos vēl var un vajag pārdomāt... Angliski arī patiesībā daudzi vārdi skan stulbi, bet mēs vienkārši esam pieraduši.

Bet tas joks par Diždirbi jau ir domāts, ka viņš ir tievs un garš un smieklīgi skrien (manas animatora prasmes nav gana labas, lai to veiksmīgāk parādītu :( ). Ka viņš nevar noturēt zobenu un vicina visu rumpi, lai nezaudētu līdzsvaru (jau atkal - jāpiestrādā pie animācijām). Spēle domāta diezgan nenopietna (vilki nomirstot izmet zelta monētas un loks šauj trīs bultas :lol: ). RPG daļā galvenā misija būs atgūt govi, ko Diždirbim nolaupijis ļaunais bruņinieks no ļaunuma zemes :roll: Vai kautkā tā :D

Dirbt - vecvārds skriešanai!

Post Reply

Return to “Tavi projekti / Your projects”