Varoņa roku kustināšana neatkarīgi no paša varoņa.
-
- Posts: 101
- Joined: 04 Aug 2013, 12:31
- Location: Jūrmala
- Contact:
Varoņa roku kustināšana neatkarīgi no paša varoņa.
Sveiciens visiem!
Kā jau daudziem zināms pašlaik taisu spēli "MIL".Lai spēle būtu atraktīvāka, vēlējos uzzināt kā uz GameMaker panākt lai rokas var kustināt neatkarīgi no personāžā, taču lai tās veljoprojām sekotu personāžām.
Pēc manām domām šeit vismaz dažiem ir pieredze tieši šajā jautājumā, tapēc lūdzu palīdziet!
Kā jau daudziem zināms pašlaik taisu spēli "MIL".Lai spēle būtu atraktīvāka, vēlējos uzzināt kā uz GameMaker panākt lai rokas var kustināt neatkarīgi no personāžā, taču lai tās veljoprojām sekotu personāžām.
Pēc manām domām šeit vismaz dažiem ir pieredze tieši šajā jautājumā, tapēc lūdzu palīdziet!
- aamatniekss
- Posts: 55
- Joined: 02 Dec 2014, 11:13
- Location: Latvia
- Contact:
Re: Varoņa roku kustināšana neatkarīgi no paša varoņa.
Lai kāds objekts sekotu citam objektam ir pavisam vienkārši, 'roku' step eventā ieliec kodu
x = personāžs.x;
y = personāžs.y;
kur personāžs ir tavs player objekts.
P.S nemanīju, ka ielikts martā. Domāju, ka kaut kad nesen..
x = personāžs.x;
y = personāžs.y;
kur personāžs ir tavs player objekts.
P.S nemanīju, ka ielikts martā. Domāju, ka kaut kad nesen..
Re: Varoņa roku kustināšana neatkarīgi no paša varoņa.
Var arī izmantot draw event kurā sazīmē visu ko un kā vaig, ja negribi 2 objektus.
Ar draw_sprite_ext uzzīmē ķermeni un pēc tam rokas. http://docs.yoyogames.com/source/dadios ... e_ext.html
Ar draw_sprite_ext uzzīmē ķermeni un pēc tam rokas. http://docs.yoyogames.com/source/dadios ... e_ext.html
-
- Posts: 101
- Joined: 04 Aug 2013, 12:31
- Location: Jūrmala
- Contact:
Re: Varoņa roku kustināšana neatkarīgi no paša varoņa.
Jā, kopš tā laika esmu gan iepazinies ar abām versijām, taču beigās uzrakstiju ko šādu:
image_angle = direction
direction = point_direction(x,y,mouse_x,mouse_y)
if mouse_x<x
image_index = 1
if mouse_x>x
image_index = 0
Problēma gan ir, bet tikai viena ko nekādi nevaru atrisināt
image_angle = direction
direction = point_direction(x,y,mouse_x,mouse_y)
if mouse_x<x
image_index = 1
if mouse_x>x
image_index = 0
Problēma gan ir, bet tikai viena ko nekādi nevaru atrisināt
Re: Varoņa roku kustināšana neatkarīgi no paša varoņa.
grūti saprast kas un kā tev neiet, kā es saprotu tad ejot pa kreisi ierocisierocis rāda pretējā virzienā ?
šis izskatās pareizi:
bet ko šis dara es gan nezinu, visticamāk tev ir 2 sprite frames kur esi flipojis to attēlu un ar to arī varētu būt problēma:
Ja ir kā es domāju tad ierocim vienkārši nodzēs to visu image_index kodu. un gatavs, pretējā gadījumā pastāsti detalizētāk
šis izskatās pareizi:
Code: Select all
image_angle = direction
direction = point_direction(x,y,mouse_x,mouse_y)
Code: Select all
if mouse_x<x
image_index = 1
if mouse_x>x
image_index = 0
-
- Posts: 101
- Joined: 04 Aug 2013, 12:31
- Location: Jūrmala
- Contact:
Re: Varoņa roku kustināšana neatkarīgi no paša varoņa.
Nodzēsu, nekas nenotika.Tātad problēma ir tāda, ka rokas griežas paralēli mērķeklim.ierocim vienkārši nodzēs to visu image_index kodu. un gatavs
Kā redzams bultiņa ir Valdim vienā pusē, bet rokas otrādi, un tākā ir uzlikts ka lode šaujas uz peles nomērķēto pozīciju, izskatās ka Valdis šauj no paduses
Re: Varoņa roku kustināšana neatkarīgi no paša varoņa.
Nu vai tad tas nav tieši tas ko tu vēlējies ?Tātad problēma ir tāda, ka rokas griežas paralēli mērķeklim.
Ja ierocis rāda pretējā virzienā tad vainu manuāli flipo pašu sprite vai izmanto image_xscale = -1 vai image_angle pieskaiti 180 grādus
- kverkagambo
- Posts: 196
- Joined: 27 Jul 2014, 18:57
Re: Varoņa roku kustināšana neatkarīgi no paša varoņa.
Es taisītu kā trīs atsevišķus objektus - kājas, ķermeni un rokas.
Kājas vienmēr ietu kustības virzienā.
Ķermenis ar rokām vienmēr skatītos uz peles kursora pusi.
Rokas kustētos ap to pašu asi kā pašlaik.
Kājas vienmēr ietu kustības virzienā.
Ķermenis ar rokām vienmēr skatītos uz peles kursora pusi.
Rokas kustētos ap to pašu asi kā pašlaik.
-
- Posts: 101
- Joined: 04 Aug 2013, 12:31
- Location: Jūrmala
- Contact:
Re: Varoņa roku kustināšana neatkarīgi no paša varoņa.
Apmēram tā arī ir, tikai nesaprotu kam vajadzīgas atsevišķi kājas?
- kverkagambo
- Posts: 196
- Joined: 27 Jul 2014, 18:57
Re: Varoņa roku kustināšana neatkarīgi no paša varoņa.
Mana ideja bija tā, ka varēs animēt kājas neatkarīgi no ķermeņa - piemēram, skriet uz priekšu, kamēr rumpis ir pagriezies atpakaļ, vai arī animēt soļošanu atpakaļgaitā utml.