Bullet Hell tipa Šmups
Bullet Hell tipa Šmups
Nu jau kā pusgadu taisu Bullet Hell tipa Šmupu iedvesmojoties galvenokārt no CAVE spēlēm. Esmu pabeidzis divus no trim iecerētajiem līmeņiem.
Spēli var dabūt un pabakstīt te: http://piepe.lv/shmupacabra/
Spēli var dabūt un pabakstīt te: http://piepe.lv/shmupacabra/
- vecais_dumais_laacis
- Guru
- Posts: 109
- Joined: 06 Dec 2010, 18:48
- Contact:
Re: Bullet Hell tipa Šmups
Damn, es sen jau kko tādu vēlējos taisīt, tik neesmu saņēmies vēl.
Katrā ziņa spēle tiešām liekas laba. Viss tiktālu sataisīts kā pienākas. Vienīgais kas šeit nedaudz nepatīk, ka dažkārt cīņā savu kuģi ir grūti pamanīt, kā rezultāta arī pagrūti izvairīties. Cik pamanīju diezgan daudz lua izmantots. Uz kā šis ir taisīts? C++?
Katrā ziņa spēle tiešām liekas laba. Viss tiktālu sataisīts kā pienākas. Vienīgais kas šeit nedaudz nepatīk, ka dažkārt cīņā savu kuģi ir grūti pamanīt, kā rezultāta arī pagrūti izvairīties. Cik pamanīju diezgan daudz lua izmantots. Uz kā šis ir taisīts? C++?
Re: Bullet Hell tipa Šmups
Engīne ir rakstīta iekš parsta C, savukārt pati spēle iekš LUA.sunder wrote:Uz kā šis ir taisīts?
Re: Bullet Hell tipa Šmups
Tām zilajām un sarkanajām lodēm prasās pēc alfablend ar fonu un dzeltenajiem šāviņiem un lai tās neiet virsū pašam ienaidnieka kuģim. Varbūt tās lodes būtu smukākas kā liesmas strūklas, vai kautkas tamlīdzīgs.
Re: Bullet Hell tipa Šmups
Paskatijos šito: http://www.youtube.com/watch?v=aJfWvIxAajw
un secināju, ka šis žanrs nav priekš manis.
un secināju, ka šis žanrs nav priekš manis.
Re: Bullet Hell tipa Šmups
Uz Mac nevaru palaist, bet šāda tipa spēles patīk.
Līdzīgai spēlei taisu tagad līmeņus un bosus.
Parādīt gan nevaru, līdz netiks izdota.
Līdzīgai spēlei taisu tagad līmeņus un bosus.
Parādīt gan nevaru, līdz netiks izdota.
Sergejs Koļečenko
3D mākslinieks @ Rise gaming - Game title "Epoch Saga: Shattered Shores"
skolecenko@risegaming.com
http://www.epochsaga.com
Portfolio - http://kolecenko.carbonmade.com/
3D mākslinieks @ Rise gaming - Game title "Epoch Saga: Shattered Shores"
skolecenko@risegaming.com
http://www.epochsaga.com
Portfolio - http://kolecenko.carbonmade.com/
- AndrejsKlavins
- Posts: 89
- Joined: 16 Jul 2012, 23:41
Re: Bullet Hell tipa Šmups
Arī padzenāju vairākas reizes, un uzreiz pāris replikas tīri no spēles procesa.
1) Ieteiktu padarīt vadāmību vienkāršāku un bez ierobežojumiem, jo tas tikai sagādā lielāku kontrolēšanas kaifu. Proti, lai kuģītis kustās visos virzienos vienādā ātrumā un šaušana neietekmē kustības ātrumu.
Lai arī var likties, ka tas rada kaut kādas izvēles un dilemmas, patiesībā, tas tikai atsit vēlmi pārvietoties un šaut vienlaikus, bet shoot-emupa esence ir šaut un izvairīties vienlaikus.
2) Vajag papētīt negaidīto nāvju daudzumu līmeņos, kad pēkšņi no gaisa nokrīt lādiņu viļņi, no kuriem var izvairīties tikai ar ļoti laicīgu shieldu.
3) Vajag all the usual stuff - ieroči, poweri, etc.
1) Ieteiktu padarīt vadāmību vienkāršāku un bez ierobežojumiem, jo tas tikai sagādā lielāku kontrolēšanas kaifu. Proti, lai kuģītis kustās visos virzienos vienādā ātrumā un šaušana neietekmē kustības ātrumu.
Lai arī var likties, ka tas rada kaut kādas izvēles un dilemmas, patiesībā, tas tikai atsit vēlmi pārvietoties un šaut vienlaikus, bet shoot-emupa esence ir šaut un izvairīties vienlaikus.
2) Vajag papētīt negaidīto nāvju daudzumu līmeņos, kad pēkšņi no gaisa nokrīt lādiņu viļņi, no kuriem var izvairīties tikai ar ļoti laicīgu shieldu.
3) Vajag all the usual stuff - ieroči, poweri, etc.
Re: Bullet Hell tipa Šmups
Šaušana ir taisīta līdzīgi kā espgaluda vai esprade - proti, šaušanas pogas tapošana šauj vājāku "spread shoot", bet ļauj kustēties ātri. Savukārt šaušanas pogas turēšana šauj stiprāku "beam shoot", bet liek kustēties lēni un tas noder, lai izvairītos no blīvākiem/lēnākiem patterniem. Tas it kā bija pieminēts tutoriālī.AndrejsKlavins wrote:Ieteiktu padarīt vadāmību vienkāršāku un bez ierobežojumiem, jo tas tikai sagādā lielāku kontrolēšanas kaifu. Proti, lai kuģītis kustās visos virzienos vienādā ātrumā un šaušana neietekmē kustības ātrumu.