Hungry Rabbit
Hungry Rabbit
čau!
te būs maziņš sneak preview no spēles pie kuras strādāju.
http://www.hungryrabbitgame.com/
spēle būs arcade-puzzle, ar domu bik uz action, bik uz puzzle solving.
šogad izlaist gan vairāk nepagūsim, bet nu domāju nākamā gada sākumā toč.
Vismaz pagaidām iPhone/iPad only (eg. no Android).
K.
ps. variet nospiest "like" un šādi mūs atbalstīt.
Last edited by kovacs on 18 Jan 2012, 01:47, edited 1 time in total.
Re: Hungry Rabbit
Lēnāk kā gribētos, bet nenovēršami viss iet uz priekšu!
Spēles mājas lapa- http://www.hungryrabbitgame.com/
Ja ir pieejams 3G vai jaunāks iphone un/vai ipad, tad var pieteikties par testētāju, izmantojot šo linku- http://bit.ly/t5cdWt. Reģistrācijas procesā kad saņemsiet e-pasta vēstuli no TestFlight (servisa, ko izmantojam beta versiju izplatīšanai) tad šis email jāatver uz iPhone/iPad. Un attiecīgi, kad iznāks jaunākā beta versija, tad atnāks arī epasts ar link caur kuru varēs dabūt spēli testēšanai.
Jebkāds feedback, protams, vairāk kā welcome.
Spēles mājas lapa- http://www.hungryrabbitgame.com/
Ja ir pieejams 3G vai jaunāks iphone un/vai ipad, tad var pieteikties par testētāju, izmantojot šo linku- http://bit.ly/t5cdWt. Reģistrācijas procesā kad saņemsiet e-pasta vēstuli no TestFlight (servisa, ko izmantojam beta versiju izplatīšanai) tad šis email jāatver uz iPhone/iPad. Un attiecīgi, kad iznāks jaunākā beta versija, tad atnāks arī epasts ar link caur kuru varēs dabūt spēli testēšanai.
Jebkāds feedback, protams, vairāk kā welcome.
Re: Hungry Rabbit
Kovac, es saprotu, ka spēlē uz iPad1 netiek izmantota HD grafika, un to pat nevar pamanīt un viss ir forši.
Bet nav skaidrs, kāpēc meņučiem un pogām utt. netiek izmantotas HD tekstūru versijas. Tas taču viss it kā nav performance-critical?
Bet nav skaidrs, kāpēc meņučiem un pogām utt. netiek izmantotas HD tekstūru versijas. Tas taču viss it kā nav performance-critical?
Re: Hungry Rabbit
Varu nomierināt- pat uz iPad2 netiek izmantota HD grafika, jo imo labāk SD ar 60fps, nevis HD ar 40fps, jo jau paliek pamanāms ka vairs nav supersmooth animēšanās.atis wrote:Kovac, es saprotu, ka spēlē uz iPad1 netiek izmantota HD grafika, un to pat nevar pamanīt un viss ir forši.
Bet nav skaidrs, kāpēc meņučiem un pogām utt. netiek izmantotas HD tekstūru versijas. Tas taču viss it kā nav performance-critical?
Ar meņučiem un pogām ir tā, ka pagaidām tā ielāde notiekas ielādes f-ju līmenī izdomājot vai nu lietot HD vai SD grafiku un nešķirojot tāda vai šitāda grafika. Ja gribētos kaut kam HD un kaut kam SD grafiku, tad tas būtu jādara aplikācijas līmenī un tas to visu padarītu par lielu ķēpu. Ar domu- izdarīt to var, bet pagaidām ir 100 un 1 cita svarīgāka lieta, kas jāsataisa/jātūnē.
Re: Hungry Rabbit
Ar ko atšķiras "HD" no "SD" grafikas?
Re: Hungry Rabbit
Vienkārši ar izmēru. Uz švakāka devaisa ar mazu ekrānu, piemēram, izmantosi 256x256 tekstūru. Uz spēcīgāka devaisa tai pašai tekstūrai četreiz lielāku versiju: 512x512 -- vairāk pikseļu, vairāk detaļu zīmējumā.
Re: Hungry Rabbit
Te būs neliels gameplay video no spēles pirmajiem līmeņiem.
http://youtu.be/GxUYA8ZCNjI
Laikam interesētu, vai pēc video noskatīšanās ir sajūta, ka var saprast par ko ir spēle vai nē?
http://youtu.be/GxUYA8ZCNjI
Laikam interesētu, vai pēc video noskatīšanās ir sajūta, ka var saprast par ko ir spēle vai nē?
Re: Hungry Rabbit
Tas tā domāts speciāli, ka lai nenokristu no platformas kustīgas, ir jākustās uz to pašu pusi kopā ar platformu? Vismaz vizūali tā izskatijās, jo čarakters skrēja lēnāk nekā kustējās platforma pati.
Re: Hungry Rabbit
uz iphone4, ekrāna izmērs ir tāds pats kā uz iepriekšējām paaudzēm (eg. 3.5"), kamēr pixeļi 2x vairāk, attiecīgi var ielikt detalizētākas bildes, ko tad arī sauc par "HD" grafiku.bubu wrote:Ar ko atšķiras "HD" no "SD" grafikas?
Last edited by kovacs on 18 Jan 2012, 14:32, edited 1 time in total.
Re: Hungry Rabbit
Jā, jāskrien ir vienā virzienā ar platformu, BET tas kas varbūt nav saprotams, ir ka trusis skrien visu laiku PATS, bet spēlētājs var mainīt tikai virzienu un/vai likt trusim palekties.Tenjou wrote:Tas tā domāts speciāli, ka lai nenokristu no platformas kustīgas, ir jākustās uz to pašu pusi kopā ar platformu? Vismaz vizūali tā izskatijās, jo čarakters skrēja lēnāk nekā kustējās platforma pati.