3Dimensionāla kamera

Parunāsim par OpenGL
Message
Author
bubu
Guru
Guru
Posts: 398
Joined: 07 Dec 2010, 12:54

Re: 3Dimensionāla kamera

#21 Post by bubu » 23 Feb 2012, 00:24

Tev ir xc,yc - riņķa centrs un r rādiuss?
Ja tā, tad visi punkti (px,py) atrodas riņķī, ja tiem izpildās šī nevienādība dx*dx + dy*dy <= r*r, kur dx=xc-px un dy=yc-py.
Ja vienkārši vajag noiterēt pa tiem punktiem, tad:

Code: Select all

x0 = (xc - r) - fmodf(xc - r, 40);
y = (yc - r) - fmodf(yc - r, 40);
while (y < 2*r)
{
    float dy = y - yc;
    x = x0;
    while (x < 2*r)
    {
        float dx = x - xc;
        if (dx*dx + dy*dy <= r*r)
        {
            // šeit lieto x un y
            // ...
        }
        x = x + 40;
    }
    y = y + 40;
}

Post Reply

Return to “OpenGL”