Lieta tada ,ka izveidoju *obj modeļu nolasītāju... viss itka būtu labi , neskaitot to ka nezinu kā novietot tekstūras uz modeļa..
Kods kur manuprāt vajadzētu ievietot teksturu koardinatas:
Code: Select all
glBegin(GL_TRIANGLES);
for (int i=0; i<triangleCount; i++)
{
//glTextCoord2d(...
glVertex3f(v[t[i].v1-1].x * 0.25, v[t[i].v1-1].y * 0.25, v[t[i].v1-1].z * 0.25);
//glTextCoord2d(....
glVertex3f(v[t[i].v2-1].x * 0.25, v[t[i].v2-1].y * 0.25, v[t[i].v2-1].z * 0.25);
//glTextCoord2d(.....
glVertex3f(v[t[i].v3-1].x * 0.25, v[t[i].v3-1].y * 0.25, v[t[i].v3-1].z * 0.25);
}
printf("Tri* %d | Vert* %d | TexCords* %d \n",triangleCount,vertexCount,texcordCount);//check
glEnd();