Teksturu novietojums uz 3d modeļa

Parunāsim par OpenGL
Message
Author
CodeWolf
Posts: 119
Joined: 10 Dec 2010, 19:10
Location: LV-Riga-Marupe

Teksturu novietojums uz 3d modeļa

#1 Post by CodeWolf » 09 Apr 2011, 20:58

Labs vakars.. Vai kāds lūdzu nevarētu man izpalīdzēt ar teksturu novietojumu uz 3d modeļa?
Lieta tada ,ka izveidoju *obj modeļu nolasītāju... viss itka būtu labi , neskaitot to ka nezinu kā novietot tekstūras uz modeļa..
Kods kur manuprāt vajadzētu ievietot teksturu koardinatas:

Code: Select all

glBegin(GL_TRIANGLES);
      for (int i=0; i<triangleCount; i++)
        {
			//glTextCoord2d(...
            glVertex3f(v[t[i].v1-1].x * 0.25, v[t[i].v1-1].y * 0.25, v[t[i].v1-1].z * 0.25);
			//glTextCoord2d(....
            glVertex3f(v[t[i].v2-1].x * 0.25, v[t[i].v2-1].y * 0.25, v[t[i].v2-1].z * 0.25);
			//glTextCoord2d(.....
            glVertex3f(v[t[i].v3-1].x * 0.25, v[t[i].v3-1].y * 0.25, v[t[i].v3-1].z * 0.25);
        }
		printf("Tri* %d | Vert* %d | TexCords* %d \n",triangleCount,vertexCount,texcordCount);//check 
		
	glEnd();
//OpenGL

snake5
Posts: 361
Joined: 07 Dec 2010, 03:54
Contact:

Re: Teksturu novietojums uz 3d modeļa

#2 Post by snake5 » 10 Apr 2011, 07:25

glTexCoord2f tur manuprāt labāk derēs. d-funkcijas strādā ar double cipariem, ne float (grūti gan saprast, kas tev citur lietots, varbūt arī ar double ir labāk).
Citādi gan viss izskatās pareizi, daudz gan nevaru pateikt bez datiem.

P.S. Neieteiktu aizrauties ar manuālu objektu mocīšanu zīmēšanas laikā (tie *0.25). Tam cilvēki lieto matricas.

bubu
Guru
Guru
Posts: 398
Joined: 07 Dec 2010, 11:54

Re: Teksturu novietojums uz 3d modeļa

#3 Post by bubu » 10 Apr 2011, 12:42

Snjakem: Cipars nav tas pats, kas skaitlis - tāpat kā burts nav tas pats, kas vārds.

CodeWolf: Tekstūru informāciju nevar no zila gaisa izrēķināt vai uzminēt no virsotņu koordinātēm. Vai nu tev šī informācija jānolasa no tā paša obj faila formāta (ja tur tāda ir, tad katrai virsotnei tur jābūt norādītai tekstūras koordinātei - diviem skaitļiem u un v), vai nu arī pašam manuāli katrai virsotnei jāpiekārto tekstūru koordinātes. Citādi tas nestrādā.

CodeWolf
Posts: 119
Joined: 10 Dec 2010, 19:10
Location: LV-Riga-Marupe

Re: Teksturu novietojums uz 3d modeļa

#4 Post by CodeWolf » 11 Apr 2011, 16:47

Nu to es itkā saprotu + tekstūru dati tiek nolasīti no modeļa faila...
minuss tads ka nezinu kā viņas uzstadit uz modeļa..
viss strādā...
Image
kā man uz tex cord uzstādīt listi? Šādi?

Code: Select all

glTextCoord2d(vt[i].vx,vt[i].vy);
te būs full source:
http://pastebin.com/TfQ1D2NU
//OpenGL

snake5
Posts: 361
Joined: 07 Dec 2010, 03:54
Contact:

Re: Teksturu novietojums uz 3d modeļa

#5 Post by snake5 » 11 Apr 2011, 16:55

http://en.wikipedia.org/wiki/Wavefront_ ... coordinate
Pēc šī vajadzētu saprast, kā var nolasīt/pielietot tekstūru koordinātas.

bubu
Guru
Guru
Posts: 398
Joined: 07 Dec 2010, 11:54

Re: Teksturu novietojums uz 3d modeļa

#6 Post by bubu » 11 Apr 2011, 16:58

CodeWolf wrote:

Code: Select all

glTextCoord2d(vt[i].vx,vt[i].vy);
Tavai texcoord struktūrai nemaz nav vx un vy memberu. Tai ir u un v memberi, kurus tad arī jālieto:

Code: Select all

glTextCoord2f(vt[t[i].v1-1].u, vt[t[i].v1-1].v);

CodeWolf
Posts: 119
Joined: 10 Dec 2010, 19:10
Location: LV-Riga-Marupe

Re: Teksturu novietojums uz 3d modeļa

#7 Post by CodeWolf » 11 Apr 2011, 17:44

Ups... nepamaniju.. vnk pāris dienas atpakaļ izmainiju un ar to ari beidzu.. shon piesedos veel nepaspēju kompilēt + nomainīt... .u .v ... :D
mhmm.. tgd jadoma kā lai pievieno tekstūru katram modelim klāt...
ja pareizi saprotu tad virs tekstūrām jāpievieno
glBindTexture (GL_TEXTURE_2D,ModTe);...
bet ka lai pectam izsaucu teksturas main failā? tā lai katram objektam būtu savi tekstūru faili . :?
//OpenGL

snake5
Posts: 361
Joined: 07 Dec 2010, 03:54
Contact:

Re: Teksturu novietojums uz 3d modeļa

#8 Post by snake5 » 11 Apr 2011, 17:58

Lai tekstūras pieliktu, tās vispirms vajag ielādēt. Kā tev ar to kodā?


CodeWolf
Posts: 119
Joined: 10 Dec 2010, 19:10
Location: LV-Riga-Marupe

Re: Teksturu novietojums uz 3d modeļa

#10 Post by CodeWolf » 11 Apr 2011, 21:23

bubu nedomāju ka tev kas tads bija jamekle un jaraksta... teksturu loaderis jau sen uz pc staav ,jo 2 d speles tak kka bij jauztaisa...
te būs main fails kurā tiek izveidotas tekstūras,spraiti + kur vajadētu atrasties arī 3D modeļu tekstūrām....
http://pastebin.com/48crMryn
//OpenGL

Post Reply

Return to “OpenGL”