Page 1 of 1

GLEW atkarība no FreeGLUT

Posted: 05 Aug 2014, 13:46
by kverkagambo
Sveiki.
Es taisu OpenGL programmu ar GLEW un FreeGLUT, kad sapratu, ka neizmantoju FreeGLUT funkcijas.
Nodzēsu freeglut.dll, un programma darbojas kā nākas.
Tad aizvācu no projekta konfigurācijas FreeGLUT "include" un "lib" mapes, aizvācu freeglut.h no failiem un pēkšņi programma pārstāj darboties. Parādās ziņojums par "error LNK1120: unresolved externals" un neatrodamām OpenGL funkcijām.
Kas te ir par lietu?

Re: GLEW atkarība no FreeGLUT

Posted: 05 Aug 2014, 16:58
by Dee
neesmu izmantojis freeglut, bet glew man vismaz strādā individuāli bez problēmām. Kas tās ir par "neatrodamām OpenGL funkcijām? Pārliecinies vai tu linko "opengl32.lib", un "glu32.lib".

Re: GLEW atkarība no FreeGLUT

Posted: 05 Aug 2014, 22:16
by kverkagambo
Tur čupā parādās "error LNK2001: unresolved external symbol __imp__glPolygonMode@8" utml.
Tā ir ļoti dīvaina lieta: tikai vienā klasē pēc "freeglut.h" izkomentēšanas rodas šīs kļūdas. DLL fails nav iekļauts, pie "Additional Dependencies" freeglut.lib nav pieminēts - kļūdu nav, kamēr neaizvāc virsraksta failu.
Tam jābūt saistītam ar to, kā šī klase izveido logu, bet kāpēc tas rada problēmas ar glPolygonMode, glDrawElements un visādām citām funkcijām citos objektos, nevaru saprast.

Re: GLEW atkarība no FreeGLUT

Posted: 05 Aug 2014, 23:19
by Dee
nu mans minējums ir ka varētu nebūt pareizi salinkots glew vai kkas cits kas saistīts ar opengl extensions, taču pirms tam to nepamanīji, jo freeGLUT iespējams jau sevī kaut ko iekļauj un maģiski linko, nez. Tas izskaidrotu kādēļ problēma ir tikai vienā failā(kur izmanto opengl >1.1 funkcionalitāti) un kādēļ tik mistisks errors, jo glew visas funkcijas definē kā macros kurus izsekot ir nereāli grūti. Ja izmanto visual studio tad macrosi iekrāsojās violetā krāsā(vismaz dark motīvā) un vari vienkārši izkomentēt ārā un pārbaudīt vai tad iet.

Re: GLEW atkarība no FreeGLUT

Posted: 07 Aug 2014, 09:19
by snake5
FreeGLUT vienkārši automātiski iekļāva OpenGL.

Par glPolygonMode - pietiekami daudz info, lai varētu Google lietot / skatīties dokumentācijā:

http://msdn.microsoft.com/en-us/library ... s.85).aspx
Library: Opengl32.lib
P.S. GLEW nav nekāda sakara ar FreeGLUT. Un ja ir pieejama source, nevajag minēt.

Re: GLEW atkarība no FreeGLUT

Posted: 08 Aug 2014, 20:10
by kverkagambo
Runa nav par glPolygonMode, tu nebūsi sapratis jautājumu.
Pagaidām šī lieta nav īpaši svarīga, lieki nesaspringsim, domājot par to.

Re: GLEW atkarība no FreeGLUT

Posted: 03 Feb 2017, 09:09
by lielputns
kverkagambo wrote:Runa nav par glPolygonMode, tu nebūsi sapratis jautājumu.
Pagaidām šī lieta nav īpaši svarīga, lieki nesaspringsim, domājot par to.
bet kaut kad jau par to būs jāsāk iespringt domāt.