GLEW atkarība no FreeGLUT

Parunāsim par OpenGL
Post Reply
Message
Author
User avatar
kverkagambo
Posts: 196
Joined: 27 Jul 2014, 18:57

GLEW atkarība no FreeGLUT

#1 Post by kverkagambo » 05 Aug 2014, 13:46

Sveiki.
Es taisu OpenGL programmu ar GLEW un FreeGLUT, kad sapratu, ka neizmantoju FreeGLUT funkcijas.
Nodzēsu freeglut.dll, un programma darbojas kā nākas.
Tad aizvācu no projekta konfigurācijas FreeGLUT "include" un "lib" mapes, aizvācu freeglut.h no failiem un pēkšņi programma pārstāj darboties. Parādās ziņojums par "error LNK1120: unresolved externals" un neatrodamām OpenGL funkcijām.
Kas te ir par lietu?

User avatar
Dee
Posts: 81
Joined: 20 Jan 2012, 20:35

Re: GLEW atkarība no FreeGLUT

#2 Post by Dee » 05 Aug 2014, 16:58

neesmu izmantojis freeglut, bet glew man vismaz strādā individuāli bez problēmām. Kas tās ir par "neatrodamām OpenGL funkcijām? Pārliecinies vai tu linko "opengl32.lib", un "glu32.lib".

User avatar
kverkagambo
Posts: 196
Joined: 27 Jul 2014, 18:57

Re: GLEW atkarība no FreeGLUT

#3 Post by kverkagambo » 05 Aug 2014, 22:16

Tur čupā parādās "error LNK2001: unresolved external symbol __imp__glPolygonMode@8" utml.
Tā ir ļoti dīvaina lieta: tikai vienā klasē pēc "freeglut.h" izkomentēšanas rodas šīs kļūdas. DLL fails nav iekļauts, pie "Additional Dependencies" freeglut.lib nav pieminēts - kļūdu nav, kamēr neaizvāc virsraksta failu.
Tam jābūt saistītam ar to, kā šī klase izveido logu, bet kāpēc tas rada problēmas ar glPolygonMode, glDrawElements un visādām citām funkcijām citos objektos, nevaru saprast.

User avatar
Dee
Posts: 81
Joined: 20 Jan 2012, 20:35

Re: GLEW atkarība no FreeGLUT

#4 Post by Dee » 05 Aug 2014, 23:19

nu mans minējums ir ka varētu nebūt pareizi salinkots glew vai kkas cits kas saistīts ar opengl extensions, taču pirms tam to nepamanīji, jo freeGLUT iespējams jau sevī kaut ko iekļauj un maģiski linko, nez. Tas izskaidrotu kādēļ problēma ir tikai vienā failā(kur izmanto opengl >1.1 funkcionalitāti) un kādēļ tik mistisks errors, jo glew visas funkcijas definē kā macros kurus izsekot ir nereāli grūti. Ja izmanto visual studio tad macrosi iekrāsojās violetā krāsā(vismaz dark motīvā) un vari vienkārši izkomentēt ārā un pārbaudīt vai tad iet.

snake5
Posts: 361
Joined: 07 Dec 2010, 03:54
Contact:

Re: GLEW atkarība no FreeGLUT

#5 Post by snake5 » 07 Aug 2014, 09:19

FreeGLUT vienkārši automātiski iekļāva OpenGL.

Par glPolygonMode - pietiekami daudz info, lai varētu Google lietot / skatīties dokumentācijā:

http://msdn.microsoft.com/en-us/library ... s.85).aspx
Library: Opengl32.lib
P.S. GLEW nav nekāda sakara ar FreeGLUT. Un ja ir pieejama source, nevajag minēt.

User avatar
kverkagambo
Posts: 196
Joined: 27 Jul 2014, 18:57

Re: GLEW atkarība no FreeGLUT

#6 Post by kverkagambo » 08 Aug 2014, 20:10

Runa nav par glPolygonMode, tu nebūsi sapratis jautājumu.
Pagaidām šī lieta nav īpaši svarīga, lieki nesaspringsim, domājot par to.

lielputns
Posts: 1
Joined: 26 Jan 2017, 16:27
Location: Ventspils

Re: GLEW atkarība no FreeGLUT

#7 Post by lielputns » 03 Feb 2017, 09:09

kverkagambo wrote:Runa nav par glPolygonMode, tu nebūsi sapratis jautājumu.
Pagaidām šī lieta nav īpaši svarīga, lieki nesaspringsim, domājot par to.
bet kaut kad jau par to būs jāsāk iespringt domāt.

Post Reply

Return to “OpenGL”