GameDev.lv forums

Latviešu spēļu izstrādātāju forums
It is currently 16 Dec 2017, 15:48

All times are UTC + 2 hours [ DST ]




Post new topic Reply to topic  [ 7 posts ] 
Author Message
PostPosted: 05 Aug 2014, 13:46 
Offline
User avatar

Joined: 27 Jul 2014, 18:57
Posts: 164
Sveiki.
Es taisu OpenGL programmu ar GLEW un FreeGLUT, kad sapratu, ka neizmantoju FreeGLUT funkcijas.
Nodzēsu freeglut.dll, un programma darbojas kā nākas.
Tad aizvācu no projekta konfigurācijas FreeGLUT "include" un "lib" mapes, aizvācu freeglut.h no failiem un pēkšņi programma pārstāj darboties. Parādās ziņojums par "error LNK1120: unresolved externals" un neatrodamām OpenGL funkcijām.
Kas te ir par lietu?

_________________
Biedri un Baroni
Comrades and Barons


Top
 Profile  
 
PostPosted: 05 Aug 2014, 16:58 
Offline
User avatar

Joined: 20 Jan 2012, 21:35
Posts: 81
neesmu izmantojis freeglut, bet glew man vismaz strādā individuāli bez problēmām. Kas tās ir par "neatrodamām OpenGL funkcijām? Pārliecinies vai tu linko "opengl32.lib", un "glu32.lib".


Top
 Profile  
 
PostPosted: 05 Aug 2014, 22:16 
Offline
User avatar

Joined: 27 Jul 2014, 18:57
Posts: 164
Tur čupā parādās "error LNK2001: unresolved external symbol __imp__glPolygonMode@8" utml.
Tā ir ļoti dīvaina lieta: tikai vienā klasē pēc "freeglut.h" izkomentēšanas rodas šīs kļūdas. DLL fails nav iekļauts, pie "Additional Dependencies" freeglut.lib nav pieminēts - kļūdu nav, kamēr neaizvāc virsraksta failu.
Tam jābūt saistītam ar to, kā šī klase izveido logu, bet kāpēc tas rada problēmas ar glPolygonMode, glDrawElements un visādām citām funkcijām citos objektos, nevaru saprast.

_________________
Biedri un Baroni
Comrades and Barons


Top
 Profile  
 
PostPosted: 05 Aug 2014, 23:19 
Offline
User avatar

Joined: 20 Jan 2012, 21:35
Posts: 81
nu mans minējums ir ka varētu nebūt pareizi salinkots glew vai kkas cits kas saistīts ar opengl extensions, taču pirms tam to nepamanīji, jo freeGLUT iespējams jau sevī kaut ko iekļauj un maģiski linko, nez. Tas izskaidrotu kādēļ problēma ir tikai vienā failā(kur izmanto opengl >1.1 funkcionalitāti) un kādēļ tik mistisks errors, jo glew visas funkcijas definē kā macros kurus izsekot ir nereāli grūti. Ja izmanto visual studio tad macrosi iekrāsojās violetā krāsā(vismaz dark motīvā) un vari vienkārši izkomentēt ārā un pārbaudīt vai tad iet.


Top
 Profile  
 
PostPosted: 07 Aug 2014, 09:19 
Offline

Joined: 07 Dec 2010, 04:54
Posts: 350
FreeGLUT vienkārši automātiski iekļāva OpenGL.

Par glPolygonMode - pietiekami daudz info, lai varētu Google lietot / skatīties dokumentācijā:

http://msdn.microsoft.com/en-us/library/dd373972(v=vs.85).aspx

Quote:
Library: Opengl32.lib


P.S. GLEW nav nekāda sakara ar FreeGLUT. Un ja ir pieejama source, nevajag minēt.

_________________
SGScript | < Blog | GitHub


Top
 Profile  
 
PostPosted: 08 Aug 2014, 20:10 
Offline
User avatar

Joined: 27 Jul 2014, 18:57
Posts: 164
Runa nav par glPolygonMode, tu nebūsi sapratis jautājumu.
Pagaidām šī lieta nav īpaši svarīga, lieki nesaspringsim, domājot par to.

_________________
Biedri un Baroni
Comrades and Barons


Top
 Profile  
 
PostPosted: 03 Feb 2017, 10:09 
Offline

Joined: 26 Jan 2017, 17:27
Posts: 1
Location: Ventspils
kverkagambo wrote:
Runa nav par glPolygonMode, tu nebūsi sapratis jautājumu.
Pagaidām šī lieta nav īpaši svarīga, lieki nesaspringsim, domājot par to.

bet kaut kad jau par to būs jāsāk iespringt domāt.

_________________


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 7 posts ] 

All times are UTC + 2 hours [ DST ]


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group