Sveiki. Vai kāds nevar pateikt kā sauc ,vai arī to kur var atrast kādu pamācību priekš gaismošanas..
Velos izveidot parastu gaismu kuru var parvietot + mainit tās izmērus...
Skatijos neta pamacibas neatradu nevienu tasu sakarigu.. gribu tikai tīru izgaismošanu...
Gaismas
Re: Gaismas
Man ir aizdomas, ka neatradi tāpēc, ka gaismas netiek veidotas tā, kā tu to gribētu.
Ja strādā ar kādu programmēšanas valodu un raksti visu spēles kodu pats, tad ir vai nu jāpieņem fakts, ka "tīru izgaismošanu" dabūt nevar un ir pašam visi sīkumi jāpiekodē, vai arī jālieto kāds gatavs 3D dzinējs. Citu iespēju nav.
Ja strādā ar kādu programmēšanas valodu un raksti visu spēles kodu pats, tad ir vai nu jāpieņem fakts, ka "tīru izgaismošanu" dabūt nevar un ir pašam visi sīkumi jāpiekodē, vai arī jālieto kāds gatavs 3D dzinējs. Citu iespēju nav.
Re: Gaismas
nū uz brīdi kautvai apmierinātu defaul lightning 3dimensionaliem objektiem.. bet importejot tos spele tie vnk ir melni jo speles gaisma ...kka neapgaismo viņus
//OpenGL
Re: Gaismas
Neapgaismo tos dažus objektus gan jau tāpēc, ka tie ir nepareizi importēti/izveidoti - tiem vajag gaišu krāsu un normālvektorus. Visi pārējie objekti gan izskatās pareizi apgaismoti...
Re: Gaismas
Nu tā gan gluži nav .... meiģināju to pašu (tas pašas koardinatas +lielumu+texturu) tikai ar parastu plakni un exporteju ar to pašu... Rezultats bija tads pats... viss melns... Vispār no kā īsti sastāv tā gaisma ?
//OpenGL
Re: Gaismas
Nu ja tu mēģināji ar mazu vertex'u gaismu apgaismot lielu plakni, tad jau skaidrs, kāpēc nesanāk.
Gaisma "sastāv no" (t.i. to apraksta ar šādiem datiem:) pozīcijas/virziena/abiem, krāsas un dažādiem citiem parametriem, pēc kuriem nosaka gaismas stiprumu konkrētā punktā (attenuation/spotlight parametri). No šeideriem tas viss gan lielā mērā atkarīgs.
Gaisma "sastāv no" (t.i. to apraksta ar šādiem datiem:) pozīcijas/virziena/abiem, krāsas un dažādiem citiem parametriem, pēc kuriem nosaka gaismas stiprumu konkrētā punktā (attenuation/spotlight parametri). No šeideriem tas viss gan lielā mērā atkarīgs.
-
- Posts: 14
- Joined: 17 Dec 2010, 02:51
Re: Gaismas
Sākumā tev vajadzētu apskatīt - http://www.riemers.net/eng/Tutorials/XN ... basics.php - ( tie ir paši pamati ) un tālāk izpēti visus pārējos tutoriāļus kuri ir saistīti ar gaismošanu ( tikai pēti tos, kas ir 3D XNA ) - dauz nav ~ 4 līdz 5. Ja Noziedosi kādas 6 - 9 stundas kļūsi tīri zinoš iesācēja līmenim (Pats esmu zem tā). Ir arī aprakstīts kā izgaismot visus pixseļus ar vienādu spēku.
GALVENAIS - " IZPĒTI ARĪ FX FAILA ATTIECĪGĀS METODES "
GALVENAIS - " IZPĒTI ARĪ FX FAILA ATTIECĪGĀS METODES "