Page 1 of 1

Varoņa roku kustināšana neatkarīgi no paša varoņa.

Posted: 22 Mar 2014, 23:35
by LatvianGames
Sveiciens visiem!

Kā jau daudziem zināms pašlaik taisu spēli "MIL".Lai spēle būtu atraktīvāka, vēlējos uzzināt kā uz GameMaker panākt lai rokas var kustināt neatkarīgi no personāžā, taču lai tās veljoprojām sekotu personāžām.

Pēc manām domām šeit vismaz dažiem ir pieredze tieši šajā jautājumā, tapēc lūdzu palīdziet!

Re: Varoņa roku kustināšana neatkarīgi no paša varoņa.

Posted: 02 Dec 2014, 11:14
by aamatniekss
Lai kāds objekts sekotu citam objektam ir pavisam vienkārši, 'roku' step eventā ieliec kodu
x = personāžs.x;
y = personāžs.y;

kur personāžs ir tavs player objekts.

P.S nemanīju, ka ielikts martā. Domāju, ka kaut kad nesen..

Re: Varoņa roku kustināšana neatkarīgi no paša varoņa.

Posted: 02 Dec 2014, 13:31
by Dee
Var arī izmantot draw event kurā sazīmē visu ko un kā vaig, ja negribi 2 objektus.
Ar draw_sprite_ext uzzīmē ķermeni un pēc tam rokas. http://docs.yoyogames.com/source/dadios ... e_ext.html

Re: Varoņa roku kustināšana neatkarīgi no paša varoņa.

Posted: 02 Dec 2014, 14:45
by LatvianGames
Jā, kopš tā laika esmu gan iepazinies ar abām versijām, taču beigās uzrakstiju ko šādu:
image_angle = direction
direction = point_direction(x,y,mouse_x,mouse_y)


if mouse_x<x
image_index = 1
if mouse_x>x
image_index = 0
Problēma gan ir, bet tikai viena ko nekādi nevaru atrisināt
Image

Re: Varoņa roku kustināšana neatkarīgi no paša varoņa.

Posted: 02 Dec 2014, 16:12
by Dee
grūti saprast kas un kā tev neiet, kā es saprotu tad ejot pa kreisi ierocisierocis rāda pretējā virzienā ?
šis izskatās pareizi:

Code: Select all

image_angle = direction
direction = point_direction(x,y,mouse_x,mouse_y)
bet ko šis dara es gan nezinu, visticamāk tev ir 2 sprite frames kur esi flipojis to attēlu un ar to arī varētu būt problēma:

Code: Select all

if mouse_x<x
image_index = 1
if mouse_x>x
image_index = 0
Ja ir kā es domāju tad ierocim vienkārši nodzēs to visu image_index kodu. un gatavs, pretējā gadījumā pastāsti detalizētāk

Re: Varoņa roku kustināšana neatkarīgi no paša varoņa.

Posted: 02 Dec 2014, 19:43
by LatvianGames
ierocim vienkārši nodzēs to visu image_index kodu. un gatavs
Nodzēsu, nekas nenotika.Tātad problēma ir tāda, ka rokas griežas paralēli mērķeklim.
Kā redzams bultiņa ir Valdim vienā pusē, bet rokas otrādi, un tākā ir uzlikts ka lode šaujas uz peles nomērķēto pozīciju, izskatās ka Valdis šauj no paduses :D

Re: Varoņa roku kustināšana neatkarīgi no paša varoņa.

Posted: 03 Dec 2014, 10:50
by Dee
Tātad problēma ir tāda, ka rokas griežas paralēli mērķeklim.
Nu vai tad tas nav tieši tas ko tu vēlējies ?

Ja ierocis rāda pretējā virzienā tad vainu manuāli flipo pašu sprite vai izmanto image_xscale = -1 vai image_angle pieskaiti 180 grādus

Re: Varoņa roku kustināšana neatkarīgi no paša varoņa.

Posted: 03 Dec 2014, 18:03
by kverkagambo
Es taisītu kā trīs atsevišķus objektus - kājas, ķermeni un rokas.
Kājas vienmēr ietu kustības virzienā.
Ķermenis ar rokām vienmēr skatītos uz peles kursora pusi.
Rokas kustētos ap to pašu asi kā pašlaik.

Re: Varoņa roku kustināšana neatkarīgi no paša varoņa.

Posted: 03 Dec 2014, 19:15
by LatvianGames
Apmēram tā arī ir, tikai nesaprotu kam vajadzīgas atsevišķi kājas?

Re: Varoņa roku kustināšana neatkarīgi no paša varoņa.

Posted: 04 Dec 2014, 22:09
by kverkagambo
Mana ideja bija tā, ka varēs animēt kājas neatkarīgi no ķermeņa - piemēram, skriet uz priekšu, kamēr rumpis ir pagriezies atpakaļ, vai arī animēt soļošanu atpakaļgaitā utml.