Līniju,līkņu,polygonu sadursme.

Vēlies radīt spēli, bet nezini ar ko sākt? Sperot pirmos soļus, vari meklēt padomu šeit
Post Reply
Message
Author
CodeWolf
Posts: 119
Joined: 10 Dec 2010, 19:10
Location: LV-Riga-Marupe

Līniju,līkņu,polygonu sadursme.

#1 Post by CodeWolf » 14 Jan 2011, 18:40

Čau. :) Man ir nepieciešama palīdzība ar sadursmi... Zinu ka šādi posti tiek samērā bieži rakstīti... bet griežos pie jums tādēļ ka meklēju
(Per-pixel,Per-Poly...) sadursmes un teikšu ka neko neatradu...Vai kāds nevar izpalīdzēt ? gribu izveidot sadursmi ar līnijām.. tikai nezinu kā jo šeit nederēs parasta Rectangle.. vai kkada tada sadursme.. Nepieciešama sadursme priekš kustīgām līnijām jeb Vertiem. izmantoju

Code: Select all

glBegin(GL_POLYGON);
    glVertex2f(x1,y1);
    glVertex2f(x2,y2);
    glVertex2f(x3,y3);
glEnd();
:roll:
//OpenGL

bubu
Guru
Guru
Posts: 398
Joined: 07 Dec 2010, 11:54

Re: Līniju,līkņu,polygonu sadursme.

#2 Post by bubu » 14 Jan 2011, 23:05

Tu gribi līnijas pret līnijām sadursmi meklēt?
Vecajā forumā kautkad trijstūru saudursmi rakstīju kautkam. Principā tas notika līniju pa līnijai.
Reku attiecīgais posts ar kodu: http://dev.gamez.lv/viewtopic.php?p=10274#p10274
Principā tur tiek lietots šīs te kalkulācijas: http://local.wasp.uwa.edu.au/~pbourke/g ... ineline2d/ (pamatskolas ģeometrija :)

Post Reply

Return to “Iesācējiem / For beginners”