Izstrādājot... jebko, ir svarīgi, lai ir, kur griezties pēc palīdzības. Dzinēja popularitāte nosaka tā atbalsta forumu aktivitāti, wiki kvalitāti, un tā tālāk.
Gūglē nekādas aptaujas un statistiku neizdevās uzrakt, tāpēc vienkārši jautāju kolēģiem. Kāds jums čujs? Kuri dzinēji pašlaik ir populārākie?
3D jomā, man tā izskatās, modē ir Unity. Par 2D man skaidrības nav. SDL uzpeld regulāri radarā, bet tas īsti nav spēļu dzinējs. Cocos2d lepojas ar vairākiem atvasinājumiem uz daudzām platformām un nopietnām spēlēm, bet pašu lielīšanās nav drošs rādītājs.
Spēļu dzinēju popularitāte
Re: Spēļu dzinēju popularitāte
Populārāki?
No lielajiem: Unity3D, Unreal Engine 3, CryEngine3. Visiem trim ir pieejami bezmaksas varianti.
No mazākiem: Marmelade, Titanium. Vēl playn varbūt.
Visi pārējie (sdl, cocos2d, utml) nav īsti spēļu dzinēji, bet gan bibliotēkas/freimworki programmēšanai :)
No lielajiem: Unity3D, Unreal Engine 3, CryEngine3. Visiem trim ir pieejami bezmaksas varianti.
No mazākiem: Marmelade, Titanium. Vēl playn varbūt.
Visi pārējie (sdl, cocos2d, utml) nav īsti spēļu dzinēji, bet gan bibliotēkas/freimworki programmēšanai :)
Re: Spēļu dzinēju popularitāte
Starpcitu torque http://www.garagegames.com/ tagad ir open source gan 3d , gan 2d .
MonoGame nav ne vainas http://monogame.net/ pa cik tas balstīts uz xna api .
MonoGame nav ne vainas http://monogame.net/ pa cik tas balstīts uz xna api .
Re: Spēļu dzinēju popularitāte
Oh! Paldies! Tulīt šo iemēģināšu.rudis wrote:Starpcitu torque http://www.garagegames.com/ tagad ir open source gan 3d , gan 2d .
Beidz runāt, sāc darīt!
Re: Spēļu dzinēju popularitāte
Ok, notestēju Torque2D. Kad ieraudzīju, ka spēles tiek veidotas ar skriptiem, uzreiz sapratu, ka uz iOS ierīcēm būs problēmas. Palaidu sample spēli uz iPhone 4 un tā praktiski nebija spēlējama, FPS <10. Release strādāja daudz maz OK, bet pie lielākiem skriptu blāķiem, pieļauju, vairs nebūtu OK. Lasīju, ka iespējams kodēt arī native kodu (C++), bet neizdevās atrast nevienu tutorialu, kur tas būtu aprakstīts, vispār Torque2D ar dokumentāciju ir nedaudz pašvaki.
Edit:
Ok, izdevās vienu C++/SDK tutoriali atrast (vajadzīga reģistrācija): http://tdn.garagegames.com/wiki/Torque_ ... C_Tutorial
Edit:
Ok, izdevās vienu C++/SDK tutoriali atrast (vajadzīga reģistrācija): http://tdn.garagegames.com/wiki/Torque_ ... C_Tutorial
Beidz runāt, sāc darīt!
Re: Spēļu dzinēju popularitāte
Torque engine ir ar diezgan senām saknēm . Mūsdienās tīrs cpp engine ir retums . Ja godīgi man pat nekas cits nenāk prātā . Varbūt marmelāde , bet tas ir cross platform layer's . Iespējams vienkārši ir pieņemts ja tu esi cpp vīrs tad tu raksti pats savu tech'u , ja nē , izmanto corona SDK .
Vēl viens variants ja tīk java -> http://libgdx.badlogicgames.com/ .
Vēl viens variants ja tīk java -> http://libgdx.badlogicgames.com/ .
Re: Spēļu dzinēju popularitāte
Kā nu ne? OpenSource: cocos2d-x, cocos3d, Ogre (var tikt kompilēts uz praktiski jebkuru platformu). Lielākā daļa komerciālo enginu arī ir native kods. Līdz normālai skriptu valodu ātrdarbībai uz mobilajām ierīcēm ir vēl pāris gadi jāpagaida (kamēr vēl vismaz 10% lietos tik vecus un lēnus smartfonus kā iPhone 3GS).rudis wrote:Torque engine ir ar diezgan senām saknēm . Mūsdienās tīrs cpp engine ir retums . Ja godīgi man pat nekas cits nenāk prātā.
Beidz runāt, sāc darīt!
Re: Spēļu dzinēju popularitāte
Jā bija arī šie zvēri . Par senām saknēm runājot Ogre arī ir tai skaitā .elvman wrote:Kā nu ne? OpenSource: cocos2d-x, cocos3d, Ogre
Savukārt par native - nezinu vai tas ir pareizākais - pareizākais ir droši tas ar ko ērtāk un pašam vairāk patīk . Personiski pats lieku savas oliņas MonoGame un NME ( http://www.nme.io/ ) grozā .