Tehniksie jautājumi saistībā ar Terrain
Posted: 03 Mar 2012, 15:06
Sveiki. Atkal ir pienācis tas brīdis kad patstāvīgi ar kaut ko netieku galā un nākas griezties pie jums pie jums pēc palīdzības.
Man ir radušās 3 tehniskas problēmas (1 pat būs kā jautājums) bet tos domāju izklāstīt pa vienai atrisinot vienu pēc otras.
1. Ir saistībā ar Terraina(vides) nolasīšanu -ielādēšanu...
Karti smuki izdodas ierakstīt faila un izdodas to arī smuki nolasīt
bet tā nolasot nepārveidot Terrainu soli pa solim bet gan pielāgo to pēc pēdējā nolasītā skaitļa..
Esmu izmeiģinājis 2 nolasīšanas veidus ..Abi no tiem konsole smuki izprintējās.. Liekas ka ar pašu nolasīšanu būtu tā kā viss kārtībā..
Nolasīšanu veicu tā pat kā uzstādīšanu
Domāju ka tu varētu būt kāda loop veida funkcija kas to parraksta .. jo pirmstam mēģināju pa daļām rakstīt.. terrains tika izveidots ~ pēc saglabātā tikai tas bija šķelts pa dioganāli.
Man ir radušās 3 tehniskas problēmas (1 pat būs kā jautājums) bet tos domāju izklāstīt pa vienai atrisinot vienu pēc otras.
1. Ir saistībā ar Terraina(vides) nolasīšanu -ielādēšanu...
Karti smuki izdodas ierakstīt faila un izdodas to arī smuki nolasīt
bet tā nolasot nepārveidot Terrainu soli pa solim bet gan pielāgo to pēc pēdējā nolasītā skaitļa..
Esmu izmeiģinājis 2 nolasīšanas veidus ..Abi no tiem konsole smuki izprintējās.. Liekas ka ar pašu nolasīšanu būtu tā kā viss kārtībā..
Nolasīšanu veicu tā pat kā uzstādīšanu
Code: Select all
void WriteMapToFile()
{
WMTF.open("WORLD.txt");
if(WMTF.is_open())
{
for(int z = 0; z < _Terrain->length() - 1; z++)
{
for(int x = 0; x < _Terrain->width(); x++)
{
WMTF<<(float)_Terrain->getH(x,z)<<endl;
}
}
WMTF.close();
}
}
Code: Select all
void SetUpWorld()
{
ifstream LTFF("WORLD.txt");
ifstream::pos_type size;
while(!LTFF.eof())
{
LTFF>>(float)SetHFFR;//Nolasam Augstumu
cout<<SetHFFR<<endl;//Izprintejam konsole
for(int z = 0; z < _Terrain->length() - 1; z++)
{
for(int x = 0; x < _Terrain->width(); x++)
{
_Terrain->setH(x,z,SetHFFR);
}
}
}
LTFF.close();
system("pause");
}