Man ir radušās 3 tehniskas problēmas (1 pat būs kā jautājums) bet tos domāju izklāstīt pa vienai atrisinot vienu pēc otras.
1. Ir saistībā ar Terraina(vides) nolasīšanu -ielādēšanu...
Karti smuki izdodas ierakstīt faila un izdodas to arī smuki nolasīt
bet tā nolasot nepārveidot Terrainu soli pa solim bet gan pielāgo to pēc pēdējā nolasītā skaitļa..
Esmu izmeiģinājis 2 nolasīšanas veidus ..Abi no tiem konsole smuki izprintējās.. Liekas ka ar pašu nolasīšanu būtu tā kā viss kārtībā..
Nolasīšanu veicu tā pat kā uzstādīšanu
Code: Select all
void WriteMapToFile()
{
WMTF.open("WORLD.txt");
if(WMTF.is_open())
{
for(int z = 0; z < _Terrain->length() - 1; z++)
{
for(int x = 0; x < _Terrain->width(); x++)
{
WMTF<<(float)_Terrain->getH(x,z)<<endl;
}
}
WMTF.close();
}
}
Code: Select all
void SetUpWorld()
{
ifstream LTFF("WORLD.txt");
ifstream::pos_type size;
while(!LTFF.eof())
{
LTFF>>(float)SetHFFR;//Nolasam Augstumu
cout<<SetHFFR<<endl;//Izprintejam konsole
for(int z = 0; z < _Terrain->length() - 1; z++)
{
for(int x = 0; x < _Terrain->width(); x++)
{
_Terrain->setH(x,z,SetHFFR);
}
}
}
LTFF.close();
system("pause");
}