Izveidoju speli ar daudzspēlētāju režīmu... uzzīmēju 3d objektus un sāku tos kustināt.. Piesledzoties serverim viss būtu labi.. bet brīdi kad pieslēdzas velviens spelētajs objetks nav kustināms...Un abos logos bidot kasti(pec kuras pozicijas tiek uzstadita kameras pozicija) ir identiski... kas man būtu jādara? liekas ka matrica tiek veidota visiem viena un tpc ir redzami identiski logi...
Kastes:
Code: Select all
Box = new Model[2];
for(int i=0;i<2;i ++)
Box[i] = Content.Load<Model>("Models\\Box" + (i + 1));
Code: Select all
Skatijums = Matrix.CreateLookAt(KamerasPozicija + new Vector3(0, 40, 180), kvp.Value, Vector3.Up);
Projekcija = Matrix.CreatePerspectiveFieldOfView(MathHelper.PiOver4, ASP, 10f, 10000f);
TerrainTransformi = new Matrix[Box[num].Bones.Count];
Box[num].CopyAbsoluteBoneTransformsTo(TerrainTransformi);
foreach (ModelMesh mesh in Box[num].Meshes)
{
foreach (BasicEffect EFX in mesh.Effects)
{
EFX.EnableDefaultLighting();
EFX.PreferPerPixelLighting = true;
EFX.World = TerrainTransformi[mesh.ParentBone.Index] * Matrix.CreateTranslation(kvp.Value);
EFX.View = Skatijums;
EFX.Projection = Projekcija;
EFX.VertexColorEnabled = false;
}
mesh.Draw();
}