Page 3 of 3

Re: problēma ar SFML

Posted: 21 Feb 2012, 01:42
by bubu
Sākumā, kad CMake piedāvāja izvēlēties kādu kompilētāju lietot? "Visual Studio 10" un "Use default native compilers".

Re: problēma ar SFML

Posted: 21 Feb 2012, 20:37
by kristapuciitis
bubu wrote:Sākumā, kad CMake piedāvāja izvēlēties kādu kompilētāju lietot? "Visual Studio 10" un "Use default native compilers".
Man graphics.lib nav nokompilējies:
2>C:\Users\Kristaps\Desktop\SFML\src\SFML\Graphics\Transform.cpp(143): error C2511: 'sf::Transform sf::Transform::Combine(const sf::Transform &) const' : overloaded member function not found in 'sf::Transform'
2> C:\Users\Kristaps\Desktop\SFML\include\SFML/Graphics/Transform.hpp(43) : see declaration of 'sf::Transform'
2>C:\Users\Kristaps\Desktop\SFML\src\SFML\Graphics\Transform.cpp(253): error C2662: 'sf::Transform::Combine' : cannot convert 'this' pointer from 'const sf::Transform' to 'sf::Transform &'
2> Conversion loses qualifiers
EDIT: novilku visu source no jauna, tagad viss kārtībā.

Re: problēma ar SFML

Posted: 21 Feb 2012, 20:49
by bubu
Tā var gadīties. 2.0 ir development versija, tb to tagad vēl taisa. Cik saprotu, tad lielos vilcienos jau viss tur ir pabeigts, bet nu visādus sīkumus viņi tur vēl nemitīgi uzlabo. Tā ka, ja kautkas nestrādā, pamēģini ar jaunāko sourci.

Re: problēma ar SFML

Posted: 21 Feb 2012, 22:33
by kristapuciitis
yay, es esmu laimīgs. :D Sanāca nokompilēt un palaist programmu, kura attēlo bildi uz ekrāna. Bet ir cita problēma- izlec logs ar alcCapturestart could not be located in OpenAL32.dll, kad es gribu, lai arī skaņu atskaņo.

Re: problēma ar SFML

Posted: 21 Feb 2012, 22:46
by bubu
Kur tu OpenAL32.dll esi dabūjis? Visdrīzāk tev ir vecs dlls sistēmas ceļā kautkur.
Iesaku ņemt paņemt paša SFML izplatītot openal32.dll failu no extlibs\bin\x86 maps (vai x64, ja kompilē 64-bit'u programmu).