Re: problēma
Posted: 15 Feb 2012, 19:53
Tas backtrace arī tev dīvains izskatās.. Tur trūkst main() funkcijas un Sprite::Draw() funkcijas.
kāds backtrace?atis wrote:Tas backtrace arī tev dīvains izskatās.. Tur trūkst main() funkcijas un Sprite::Draw() funkcijas.
Kas vainas WinMain? Ja studijā linko ar /SUBSYSTEM:WINDOWS argumentu, tad linkeris izmanto WinMain kā programmas entry-point'u, nevis main.atis wrote:Tas backtrace arī tev dīvains izskatās.. Tur trūkst main() funkcijas un Sprite::Draw() funkcijas.
Code: Select all
SDL_Surface* temporary = SDL_LoadBMP(fileName);
assert(temporary);
SDL_Surface* optimized = SDL_DisplayFormatAlpha(temporary);
assert(optimized);
SDL_FreeSurface(temporary);
_surface = optimized;
Code: Select all
ifstream file(fileName);
assert(file.is_open());
Kur tieši tas trūkst? Un kāda optimizācija ieslēgta? I am too noob.bubu wrote: Tas ka Sprite::Draw trūkst - tas gan dīvaini? Varbūt projekta Debug konfigurācijai ir ieslēgta optimizācija?
PlatformGmae tā vispār netiek izsaukta, bet pagaidām arī netaisos, jo programma karās pat bez tās izsaukšanas.bubu wrote: Jautājums - kurā vietā kodā tiek izsaukta Level::Load funkcija?
Manuprāt, SDL definē savu WinMain funkciju, kas izsauc lietotāja "main" funkciju.. tas tā, lai būtu portabls risinājums.Kas vainas WinMain? Ja studijā linko ar /SUBSYSTEM:WINDOWS argumentu, tad linkeris izmanto WinMain kā programmas entry-point'u, nevis main.
Jā tā ir. Es vienk domāju, ka tu brīnies, ka tur izsaucas WinMain, nevis main. Normāli šeit vajadzētu būt WinMain -> SDL_main fjas izsaukumam redzamam.atis wrote:Manuprāt, SDL definē savu WinMain funkciju, kas izsauc lietotāja "main" funkciju.. tas tā, lai būtu portabls risinājums.
Palaid programmu debugerī. Soli pa solim izpildi un atrodi rindiņu uz kuras viss apstājas/nokaras/utt...kristapuciitis wrote:Ko jūs rakstat? o.0 Man problēma ir tā, ka programma nepalaižas pat tad, kad netiek izsaukta funkcija Level::Load(const char* fileName). Bet, ja es commentēju visu to Level::Load() funkciju, tad nekādu problēmu nav.