problēma

Vēlies radīt spēli, bet nezini ar ko sākt? Sperot pirmos soļus, vari meklēt padomu šeit
Message
Author
snake5
Posts: 358
Joined: 07 Dec 2010, 03:54
Contact:

Re: problēma

#41 Post by snake5 » 16 Feb 2012, 20:32

Ja iet runa par pirmo bildi, tad...
NULL pointeris.

Citiem vārdiem sakot, tu no sava koda tālāk SDLam kaut kur padod neizveidotu objektu (piemēram, neizveidotu sdl surface objekta pointeri).

P.S. Kopš kura laika CRT source nāk līdzi Express studijai?

----------------

Pie katras funkcijas sākuma.. ja definīcijas sākums domāts, tad jēga tur nekāda. Ja izsaukumi, tad cita lieta. Ja common sense šodien nav uzdevumu augstumos, lieto brute force - spaidi F11 vai lieto breakpointu uz katras koda rindas.

bubu
Guru
Guru
Posts: 398
Joined: 07 Dec 2010, 11:54

Re: problēma

#42 Post by bubu » 16 Feb 2012, 20:32

Nesaprotu. Tev pirms main viss nokaras? Tu lieto globālus mainīgos ar konstruktoriem tādā gadījumā?
Uzbuildo lūdzu nestrādājošu debug modes executabli un atsūti kopā ar visu .pdb failu un projektu.

snake5
Posts: 358
Joined: 07 Dec 2010, 03:54
Contact:

Re: problēma

#43 Post by snake5 » 16 Feb 2012, 20:41

bubu wrote:Tev pirms main viss nokaras? Tu gadījumā nelieto globālus mainīgos ar konstruktoriem tādā gadījumā?
SDL_main jēga ir tāda, ka tas ļauj SDLam kaut ko padarīt pirms īstā main izsaukšanas. Pēc sources skatoties, tur arī atrodams tas setvbuf no pirmā screenshota. Citiem vārdiem sakot, laiks atkratīties no veciem mēsliem un sākt lietot SFML. :D

User avatar
kristapuciitis
Posts: 163
Joined: 03 Jun 2011, 14:22

Re: problēma

#44 Post by kristapuciitis » 16 Feb 2012, 20:44

šeit

Tas bez nosaukuma ir projekts
Attachments
PlatformGmae.rar
(508.84 KiB) Downloaded 244 times
PlatformGmae.rar
Pdb
(143.49 KiB) Downloaded 252 times
PlatformGmae.rar
Exe
(20.8 KiB) Downloaded 241 times
Last edited by kristapuciitis on 16 Feb 2012, 20:52, edited 1 time in total.
Gooby pls

bubu
Guru
Guru
Posts: 398
Joined: 07 Dec 2010, 11:54

Re: problēma

#45 Post by bubu » 16 Feb 2012, 20:47

Un SDL.dll kur? Un sources kur?

bubu
Guru
Guru
Posts: 398
Joined: 07 Dec 2010, 11:54

Re: problēma

#46 Post by bubu » 16 Feb 2012, 20:49

snake5 wrote:SDL_main jēga ir tāda, ka tas ļauj SDLam kaut ko padarīt pirms īstā main izsaukšanas. Pēc sources skatoties, tur arī atrodams tas setvbuf no pirmā screenshota. Citiem vārdiem sakot, laiks atkratīties no veciem mēsliem un sākt lietot SFML. :D
Es zinu, ko dara SDL_main. Es sapratu, ka viņam krašo tā mazā source, kur viņš tikai lieto Level klasi, un SDL vispār NETIEK izmantots.

Ja tomēr tas ir SDL, kas krašo - tad linkerī pārslēdz SUBSYSTEM uz CONSOLE un noņem nost main=SDL_main defainu, tad SDL neizsauksies pirms maina. Paskaties vai tad nekrašo.
Jā un vai gadījumā tev nav līka/veca/dīvaina SDLmain.lib bibliotēka?

bubu
Guru
Guru
Posts: 398
Joined: 07 Dec 2010, 11:54

Re: problēma

#47 Post by bubu » 16 Feb 2012, 21:07

Labi, sapratu, kur ir problēma, vismaz man tā šķiet.
Tev SDLmain.lib bibliotēka linkojas pie Release CRT runtaima, bet pati programma ir kompilēta ar Debug CRT runtaimu. Tas nav kūl, un nekad labi kopā nestrādā.

User avatar
kristapuciitis
Posts: 163
Joined: 03 Jun 2011, 14:22

Re: problēma

#48 Post by kristapuciitis » 16 Feb 2012, 21:19

Bubu, kāpēc Tu esi tik gudrs? o.0 Es iegāju Project->Properties->Linker->Input un ierakstīju .lib'us. Un viss aizgāja! Paldies tev liels!
Gooby pls

Post Reply

Return to “Iesācējiem / For beginners”