SDL & OpenGL pamācība

Vēlies radīt spēli, bet nezini ar ko sākt? Sperot pirmos soļus, vari meklēt padomu šeit
Message
Author
User avatar
kristapuciitis
Posts: 163
Joined: 03 Jun 2011, 14:22

Re: SDL & OpenGL pamācība

#11 Post by kristapuciitis » 14 Feb 2012, 20:18

Bubu, tu mani nesaprati. :( Es palūdzu pamācības, kā nolasīt modeli no faila un attēlot to ar openGL, es neteicu, ka man to vajag izdarīt ātri un bez grūtībām, tādēļ arī negribu izmantot library modeļu nolasīšanai. Varbūt Tev ir zināma kāda, no kuras Tu varbūt mācījies vai kura tev liekas laba?
Gooby pls

bubu
Guru
Guru
Posts: 398
Joined: 07 Dec 2010, 11:54

Re: SDL & OpenGL pamācība

#12 Post by bubu » 14 Feb 2012, 21:01

Kādu tieši tu pamācību gribi? Failu lasīšana visiem formātiem vienāda. Skaitļu parsēšana arī. Atliek savākt trijstūrus vajadzīgajos buferos (vertex/index) un zīmēt trijstūrus.
Man snaut'a links ir pietiekami labs. Wikipēdijas lapa ir nedaudz vienkāršāka, taču tur nav pilnīgs obj formāta apraksts.
Un ja kautkas nav saprotams no dokumentiem, tad vienmēr var skatīties Assimp sourcē: http://assimp.svn.sourceforge.net/viewv ... iew=markup

Post Reply

Return to “Iesācējiem / For beginners”