Networking Question
Posted: 10 Jan 2012, 21:45
Labvakar.. Atkal ir pienācis tas brīdis kad griežos pie jums ar kārētjo problēmu jeb neskaidrību kas mani pārņem.Šoreiz jautājums ir samērā plaš.. + domāju ka tas arī citiem varētu noderēt.. (:
Tātad lieta tāda ka vēlējos uzzināt vairāk par networkingu .Sākumā meklēju pa netu kaut kādu apskaidrību bet nekur tā īsti to neguvu jo lapa bija savādāki skaitļi un teorijas..
Bet tagad pie lietas būtības(jeb jautājumiem)..
* Cik liels ir "ideālais" laiks kura starpā sūtīt paketes?
Meiģināju dažādus laikus bet liekas ka neviens nebija istais.. Sākumā meiģināju katru rāmi sutīt pozīciju //zinu ka tā nedrīkst bet nu parbaudes pēc uzliku.. Uzliekot sapratu to ka tas nekam neder.. Klients ar kuru es kustejos uz otra klienta veica kustību ar ~40 sek aizkavi.. Tad radās doma laiku palielināt ar 60ms ..pēc skata paketes smuki aizgāja un objekti kustējās samērā "slīdoši" bet pieslēdzoties 12 klientiem parādījas ta pati problēma kas pirmstam .. mainot poziciju ~ pec paris sekundem tikai bija novērojama pozicijaas maiņa
tad izdomāju uzlikt "200ms" viss bidījas smuki.. tikai vienīgais bija problēma ar pozicijam jo pozicijas tika sutitas ik 200ms un izskatijas lag veidīgas.. tad tā arī isti nesapratu cik lielu taimeri vajag..
* nākamā lieta bija pozicijas .. Cik zinu nedrīkst sūtīt floatus.. bet izmēra ziņā tie sanāk tik pat lieli kā inti (4 baiti)
vismaz mērot nelielā testiņā tas tā sanāca
ar syzeof(..) laicinju atpakaļ viens no foruma lietotājiem minēja kādu savādāku veidu kā samazināt šo izmēru.. bet tā ari īsti nesapratu kā..
+ varbūt kāds vēl var pateikt kādus tipus vai ko tādu...jo ir doma veidot ko līdzīgu 2D mmorpg.. , beidzot izdevās dabūt kaut cik sakarīgu biblioteiku.. +grafiķus. takā nekam isti vairs nevajadzētu būt šķērslim..
Cik zinu priekš kā tāda vajadzēs maksimāli samazināt pakešu izmērus..
Tātad lieta tāda ka vēlējos uzzināt vairāk par networkingu .Sākumā meklēju pa netu kaut kādu apskaidrību bet nekur tā īsti to neguvu jo lapa bija savādāki skaitļi un teorijas..
Bet tagad pie lietas būtības(jeb jautājumiem)..
* Cik liels ir "ideālais" laiks kura starpā sūtīt paketes?
Meiģināju dažādus laikus bet liekas ka neviens nebija istais.. Sākumā meiģināju katru rāmi sutīt pozīciju //zinu ka tā nedrīkst bet nu parbaudes pēc uzliku.. Uzliekot sapratu to ka tas nekam neder.. Klients ar kuru es kustejos uz otra klienta veica kustību ar ~40 sek aizkavi.. Tad radās doma laiku palielināt ar 60ms ..pēc skata paketes smuki aizgāja un objekti kustējās samērā "slīdoši" bet pieslēdzoties 12 klientiem parādījas ta pati problēma kas pirmstam .. mainot poziciju ~ pec paris sekundem tikai bija novērojama pozicijaas maiņa
tad izdomāju uzlikt "200ms" viss bidījas smuki.. tikai vienīgais bija problēma ar pozicijam jo pozicijas tika sutitas ik 200ms un izskatijas lag veidīgas.. tad tā arī isti nesapratu cik lielu taimeri vajag..
* nākamā lieta bija pozicijas .. Cik zinu nedrīkst sūtīt floatus.. bet izmēra ziņā tie sanāk tik pat lieli kā inti (4 baiti)
vismaz mērot nelielā testiņā tas tā sanāca
ar syzeof(..) laicinju atpakaļ viens no foruma lietotājiem minēja kādu savādāku veidu kā samazināt šo izmēru.. bet tā ari īsti nesapratu kā..
+ varbūt kāds vēl var pateikt kādus tipus vai ko tādu...jo ir doma veidot ko līdzīgu 2D mmorpg.. , beidzot izdevās dabūt kaut cik sakarīgu biblioteiku.. +grafiķus. takā nekam isti vairs nevajadzētu būt šķērslim..
Cik zinu priekš kā tāda vajadzēs maksimāli samazināt pakešu izmērus..