Networking Question

Vēlies radīt spēli, bet nezini ar ko sākt? Sperot pirmos soļus, vari meklēt padomu šeit
Message
Author
CodeWolf
Posts: 119
Joined: 10 Dec 2010, 19:10
Location: LV-Riga-Marupe

Re: Networking Question

#61 Post by CodeWolf » 02 Feb 2012, 00:20

jā redzu atšķirību , biju manijis ari pirmstam. vienkārši nejievēroju..+ ja ta ir :D lielako ties visu ko daru daru randoma iespaidā..:D

nu bet ja savādāk nevar? vinš vienkārši ieliekot iekša temp sizeof'ā ierakstis tur viņa izmēru - kas ir
unsigned char temp[100] jeb =100

packet.writeInt(id, 4); // id = [0..15]
nu kā
writeInt funkcijai ir 2vas ievad funkcijas (vai ari ka viņas tur sauc)
nu vot
vienā ievadi attiecīgo skaitli, bet otrā izmēru kurš noteiks to cik ievadītais skaitlis(šajā gadījumā ID) būs liels, jeb to cik būs viņa maksimālā vērtība..// ja pareizi sapratu pēc tava komentāra..
tavā piemērā id var būt no 0 līdz 15..
palielinot 4 uz piemeram 5 es iegūšu lielāku maksimālo vērtību vai ne?
ja to esmu pareizi sapratis tad kā es varu zināt cik liela būs nākamā maksimālā vērtība?
//OpenGL

bubu
Guru
Guru
Posts: 398
Joined: 07 Dec 2010, 11:54

Re: Networking Question

#62 Post by bubu » 02 Feb 2012, 00:34

Savāk nevar ko? Visu var savādāk. Visu var tā kā gribi un kā vien gribi.

Tu domā argumenti/parametri, nevis "ievadfunkcijas".
Ja bitu skaits ir 4, tad tie var aprakstīt vērtības no 0 līdz (1<<4)-1=15
Ja bitu skaits ir 10, tad tie apraksta vērtības no 0 līdz 1023 = (1<<10)-1
Ja bitu skaits ir N, tad tie apraksta vērtības no 0 līdz (1<<N)-1
Skaidra doma?

CodeWolf
Posts: 119
Joined: 10 Dec 2010, 19:10
Location: LV-Riga-Marupe

Re: Networking Question

#63 Post by CodeWolf » 02 Feb 2012, 15:28

nu taja gadijuma liekas, ka savādāk nevar..
iešāvās prātā.. ka gadijuma nevar ar strlen

Code: Select all

int size = (unsigned)strlen(buffer);
noteikt aizpildito čaru skaitu.. un tad kautkā nomerīt viņus un saskaitīt kopā..?

ja ,un par to doma skaidra.
//OpenGL

bubu
Guru
Guru
Posts: 398
Joined: 07 Dec 2010, 11:54

Re: Networking Question

#64 Post by bubu » 02 Feb 2012, 20:43

Strlen atgriezīs cik simbolu buferī ir līdz pirmajam charam ar vērtību 0. Ja tas tev vajadzīgs, tad lieto to. Es gan joprojām nesaprotu kādā sakarā...

CodeWolf
Posts: 119
Joined: 10 Dec 2010, 19:10
Location: LV-Riga-Marupe

Re: Networking Question

#65 Post by CodeWolf » 03 Feb 2012, 00:29

Nu man tak kautkā vajag noteikt to temp izmēru nolasot paketi..
ja mēģinu pēc tava dotā koda iegūstu

Code: Select all

unsigned char temp[100];
					int Tsize = bsIn.Read((char*)temp,sizeof(temp));
					BitBuffer buf;
					buf.assign(temp,Tsize);
					printf("size: %i\n",Tsize);
					
					id = buf.readInt(5);
Image
Skatījos arī bufferu saturu.. tas nav īsti tāds kādu es izsūtu.. liekas ka tas ir randoma pierakstīts pilns ar kautkādām vērtībām..
//OpenGL

bubu
Guru
Guru
Posts: 398
Joined: 07 Dec 2010, 11:54

Re: Networking Question

#66 Post by bubu » 03 Feb 2012, 00:56

Ja tev Tsize ir 0, tad tu skaties labāk ko tas nozīmē. Nevis bufera saturu.
Es taču nezinu, kas tā tev par tādu bsIn.Read methodi. Un ko nozīmē tas, ja tā atgriež 0.
Nu nav, nav te zīlēšanas salons...

snake5
Posts: 361
Joined: 07 Dec 2010, 03:54
Contact:

Re: Networking Question

#67 Post by snake5 » 03 Feb 2012, 07:37

Man ir tikai viens jautājums: dafuq?!

Tēmas autors jau labu laiku neuztver ieteikumus un izmanto forumu kā gumijas pīli vai ekstrasensu klubu.

Diemžēl man nav neviena uzdevuma, kuru varētu iedot pointeru/bufferu apgūšanai, tikai varu pateikt, ka autors galīgi nav sapratis to uzbūvi un darbības principus un sagaida no C++ tādu pašu sistēmu kā no C# (kur viss tiek izdarīts "automātiski").

P.S. Vari sākt ar to, ka aiz katras līnijas kā komentāru pieraksti, kas tur notiek. Vai nu pats nonāksi līdz atbildei, vai arī mēs varēsim konkrēti saprast, kas nav skaidrs.

User avatar
kristapuciitis
Posts: 163
Joined: 03 Jun 2011, 14:22

Re: Networking Question

#68 Post by kristapuciitis » 04 Feb 2012, 15:35

snake5 wrote:Diemžēl man nav neviena uzdevuma, kuru varētu iedot pointeru/bufferu apgūšanai, tikai varu pateikt, ka autors galīgi nav sapratis to uzbūvi un darbības principus un sagaida no C++ tādu pašu sistēmu kā no C# (kur viss tiek izdarīts "automātiski").
Pointeru autors nav sapratis pointeru uzbūvi un darb. principus?
Gooby pls

snake5
Posts: 361
Joined: 07 Dec 2010, 03:54
Contact:

Re: Networking Question

#69 Post by snake5 » 04 Feb 2012, 16:38

Vienīgais autors, par kuru es te runāju, ir šī topic'a (temata/tēmas) autors.

CodeWolf
Posts: 119
Joined: 10 Dec 2010, 19:10
Location: LV-Riga-Marupe

Re: Networking Question

#70 Post by CodeWolf » 05 Feb 2012, 21:04

Kas jums ir ar tiem zīlētājiem..?:D
to vien darat kā par viņiem runājat, saprotu to ka gruti pateikt kas par problēmu, jo varbūt nēesmu iedevis source vai arī tas ir nesaprotams ,vari arī vienkārši ne tā izsakos.
Labi problēmu/"vai ari to kas man šķita nesaprotams , esmu atrisinājis/".
Skaitļi smuki un precīzi nosūtās , tā pat arī nolasās.
Vienīgi.. nesaprotu kas spēli ieslēdzot to nokarina
sākumā ir ~ 0 -5 fps tad pēc kāda laika visss aiziet..-60
tas varētu būt nepareizas pakešu nolasīšanas deļ.?("zinu ka atkal izklausas.. randomi unatbildi jus nevarat 100% sniegt, bet tas ir tikai jautājums..uz kuru var sniegt izvirzījumu.."); Vai arī kāds cits iemesls
es itkā vietām resetoju bitstreamus(rakneta) un bitu pārveidotājus..
+ tā resetošana arī gadijumā neaizņem lielu daļu no rama?
Uzņēmu arī video bet nezinu kāpēc video uzņemšanas laikā nebija to lielo "lagu".
http://www.youtube.com/watch?v=N5ebac1PDaE
//OpenGL

Post Reply

Return to “Iesācējiem / For beginners”