DarkCrawlers
Posted: 13 Apr 2019, 03:28
Pēdējos pāris gadus brīvos brīžos spēlējos ar LibGDX ietvaru, exprimentēju ar dažādiem spēles programmēšanas aspektiem.
Februārī nolēmu fokusēt iegūtās zināšanas un uztaisīt savu pirmo spēli start-to-finish. Rezultāts uz doto brīdi vispār neizskatās pēc tā ko biju iztēlojies, jo visu laiku gribās vēl šo to piekodēt klāt.
Mērķis ir uztaisīt diezgan straightforward mehānismu: staigā pa random generated pasaulēm, slaktē džekus, pērc upgrades un mēģini nenomirt. Lielos vilcienos visa mehānika ir gatava, tā ir jāsaliek kopā vienā veselumā.
Nākamais solis gada otrajā pusē būs izstrādāt spēles multiplayer versiju.
Spēles video
itch.io links
Izmantotā tehnoloģija: LibGDX, Box2d, Box2dLight, gdxAI, Artemis-Odb.
Izmantotie resursi ir no OpenGameArt.org
un freesound.org
Neesmu vēl nofinalizējis kas no tā visa būs gala spēlē.
Februārī nolēmu fokusēt iegūtās zināšanas un uztaisīt savu pirmo spēli start-to-finish. Rezultāts uz doto brīdi vispār neizskatās pēc tā ko biju iztēlojies, jo visu laiku gribās vēl šo to piekodēt klāt.
Mērķis ir uztaisīt diezgan straightforward mehānismu: staigā pa random generated pasaulēm, slaktē džekus, pērc upgrades un mēģini nenomirt. Lielos vilcienos visa mehānika ir gatava, tā ir jāsaliek kopā vienā veselumā.
Nākamais solis gada otrajā pusē būs izstrādāt spēles multiplayer versiju.
Spēles video
itch.io links
Izmantotā tehnoloģija: LibGDX, Box2d, Box2dLight, gdxAI, Artemis-Odb.
Izmantotie resursi ir no OpenGameArt.org
un freesound.org
Neesmu vēl nofinalizējis kas no tā visa būs gala spēlē.