Pēdējos pāris gadus brīvos brīžos spēlējos ar LibGDX ietvaru, exprimentēju ar dažādiem spēles programmēšanas aspektiem.
Februārī nolēmu fokusēt iegūtās zināšanas un uztaisīt savu pirmo spēli start-to-finish. Rezultāts uz doto brīdi vispār neizskatās pēc tā ko biju iztēlojies, jo visu laiku gribās vēl šo to piekodēt klāt.
Mērķis ir uztaisīt diezgan straightforward mehānismu: staigā pa random generated pasaulēm, slaktē džekus, pērc upgrades un mēģini nenomirt. Lielos vilcienos visa mehānika ir gatava, tā ir jāsaliek kopā vienā veselumā.
Nākamais solis gada otrajā pusē būs izstrādāt spēles multiplayer versiju.
Spēles video
itch.io links
Izmantotā tehnoloģija: LibGDX, Box2d, Box2dLight, gdxAI, Artemis-Odb.
Izmantotie resursi ir no OpenGameArt.org
un freesound.org
Neesmu vēl nofinalizējis kas no tā visa būs gala spēlē.
DarkCrawlers
Re: DarkCrawlers
Daļa no cepuma par gaismu efektiem iekš pasaules.
Šaušanas ātrums bija pārāk liels, jo visi roboti mani ielenca un gaidīja savu nāves lodi.
Iespējams dēļ sava intelekta līmeņa, vairāk par visu robotu apšaušanu neko nevarēju izdarīt
Šaušanas ātrums bija pārāk liels, jo visi roboti mani ielenca un gaidīja savu nāves lodi.
Iespējams dēļ sava intelekta līmeņa, vairāk par visu robotu apšaušanu neko nevarēju izdarīt
-
- Posts: 4
- Joined: 15 Mar 2019, 11:20
Re: DarkCrawlers
Šobrīd arī tikai var pašaudīt robotus un papildināt savus status Daudz laika aizgāja eksperimentējot ar gaismām, random pasauļu radīšanu un ai pamatiem. Tagad plānoju kā šos rīkus izmantot lai radīt atmosfērisku puzzle/quest spēli.
Re: DarkCrawlers
Ir labs potenciāls. Skaisti noformēta. Pirmais ekrāns/līmenis gan bija nesaprotams, jo biju labirintā un viss tik tumšs. Pēc tam visi kaujas lauki bija pieņemami. Atgādina spēli Crimsonland, varbūt vari pasmelties idejas un nepūlēties ar puzlēm.
Last edited by Arrovs on 16 Apr 2019, 09:58, edited 1 time in total.
Arrovs vēl joprojām dzīvs.
-
- Posts: 4
- Joined: 15 Mar 2019, 11:20
Re: DarkCrawlers
Paldies par feedback. Papētīju Crimsonland, ir dažas lietas ko vajadzētu pamācīties (piemēram hp meter viņiem ir ļoti user friendly).
-
- Posts: 19
- Joined: 24 Mar 2019, 12:17
Re: DarkCrawlers
Diezgan smuki, atmosfēra arī likās patīkama, novērtēju to kā tiek pasniegts trāpījums un tie nelielie camera shake.
Pašlaik trūkst kaut kāda lielāka mērķa uz ko virzīties spēlē.
Baigi gribētos iespēju pacelt spēcīgāka lukturīša powerup
Pašlaik trūkst kaut kāda lielāka mērķa uz ko virzīties spēlē.
Baigi gribētos iespēju pacelt spēcīgāka lukturīša powerup
-
- Posts: 4
- Joined: 15 Mar 2019, 11:20
Re: DarkCrawlers
Jā, man arī ļoti patīk tas brīdis kad drone uzsprāgst, diezgan daudz laika patērēju lai to nopulētu
Powerupi (ieskaitot lukturīša) šobrīd ir tikai pie oranžajām consolēm. Nākotnē būs iespēja tikt ne tikai pie spēcīgāka lukturīša, bet arī x-ray vision.
Powerupi (ieskaitot lukturīša) šobrīd ir tikai pie oranžajām consolēm. Nākotnē būs iespēja tikt ne tikai pie spēcīgāka lukturīša, bet arī x-ray vision.