Page 1 of 1

Spaflash

Posted: 01 Apr 2019, 21:44
by FlasH
Space Runner ir bezgalīga spēle, kurā vienīgais limitējošais faktors esi tu pats. Spēle sastāv no 3 objektiem: spēlētāja kuģa, asteroīdiem un kastēm, kurās var atrast dažādus labumus, kas palīdz spēlētājam iegūt pēc iespējas lielāku rezultātu. Lai sīkāk uzzinātu, kādas spējas ir pieejamas, iesaku apmeklēt "Tutorial" sekciju. Spēli veidoju, lai nostiprinātu un iegūtu jaunas zināšanas, galvenokārt, programmēšanā, kā arī spēļu izstrādē.



Kods: Pašrakstīts.
UI: Paštaisīts.
Māksla: Paštaisīta, izņemot miršanas animācijas mākslu un pašu animāciju (https://assetstore.unity.com/packages/2 ... sion-66932).
Skaņa: Visas skaņas ņemtas no freesound.org.

Bugu saraksts:
- Miršanas skaņa netiek atskaņota. (Salabots)
- Audio slaideri zaudē savas vērtības pēc scēnas maiņas. (Salabots)

To Do:
- Pievienot "Invincibility" spējai raustīšanās efektu, ja spēja tūlīt beigsies. (Implementēts)
- Pievienot pogu opcijās, kas atskaņotu noteikto audio skaņu pie noteiktās slaidera vērtības. (Implementēts)
- Pārtaisīt UI (Implementēts)
- Iespēju piesaistīt savu google kontu, lai varētu redzēt leaderboardus. (Implementēts)
- Pārkonvertēt spēli uz mobilajām ierīcēm. (Implementēts)

Saites uz spēli:
Windows - https://failiem.lv/u/9hq3qaxv
Android - https://failiem.lv/u/vrydhy6u

Re: Spaflash

Posted: 14 Apr 2019, 19:52
by Boss
Man beidzās cepumi - piedod!

Diezgan interesanta šaušanas mehānika - spaidot visu klaviatūru, kaut kādā brīdī izšāvās lode un prieks bija sejā!
Papildus ātrajai kuģa reakcijai pārsniedzot 1000 punktus, nācās iesvīst cenšoties savākt kastes, kuras atradās ārpus mana redzes loka.

Re: Spaflash

Posted: 15 Apr 2019, 09:57
by FlasH
Boss wrote:
14 Apr 2019, 19:52
Man beidzās cepumi - piedod!

Diezgan interesanta šaušanas mehānika - spaidot visu klaviatūru, kaut kādā brīdī izšāvās lode un prieks bija sejā!
Papildus ātrajai kuģa reakcijai pārsniedzot 1000 punktus, nācās iesvīst cenšoties savākt kastes, kuras atradās ārpus mana redzes loka.
Lai šautu uz Windows ir jāpiespiež "Space", ja nemaldos, tad tutorial sekcijā, es pierakstīju kā šaut, bet vēlreiz pārbaudīšu. Daudzi ir teikuši, ka ir grūtības ar šaušanu, tāpēc noteikti ielūkošos tajā un mēğināšu pielabot šo mehāniku. Vai kastes atradās ārpus spēles laukuma? Paldies par atsauksmi!

Re: Spaflash

Posted: 15 Apr 2019, 11:07
by Arrovs
Vizuālie resursi šķiet salipināti no ļoti augstas izšķirtspējas līdz ļoti zemas, vispār tā ir nevis šķiet. Pietiktu aizvietot kastes ar kaut ko kvalitatīvāku un būtu jau labi. Šaušana ir ļoti lēna un nespēj palīdzēt, kad ir uzņemts pusgaismas ātrums.

Re: Spaflash

Posted: 16 Apr 2019, 11:18
by Freetimeisis
Laba spēle, lai mācītos veidot spēles!

Interfeisu prasās smukāku.
Liekas, ka šaušana nedaudz iebremzējas?
Prasītos ar laiku, ka parādās kautkādi ienaidnieki, kas pa tevi šauj, vai maina savu pozīciju.
Kā jau te kāds minēja, nav consistent vizuālie resursi.
Nepatika tas, ka pieskaroties malai uzsprāgsti.

Re: Spaflash

Posted: 16 Apr 2019, 16:59
by FlasH
Arrovs wrote:
15 Apr 2019, 11:07
Vizuālie resursi šķiet salipināti no ļoti augstas izšķirtspējas līdz ļoti zemas, vispār tā ir nevis šķiet. Pietiktu aizvietot kastes ar kaut ko kvalitatīvāku un būtu jau labi. Šaušana ir ļoti lēna un nespēj palīdzēt, kad ir uzņemts pusgaismas ātrums.
Visi art asseti tika taisīti 64x64 pikseļi, pirmo reizi pats veidoju mākslu. Kā jau teicu, šaušanu labošu, būtībā, jau esmu nonācis pie šīs problēmas atrisinājuma.
Freetimeisis wrote:
16 Apr 2019, 11:18
Laba spēle, lai mācītos veidot spēles!

Interfeisu prasās smukāku.
Liekas, ka šaušana nedaudz iebremzējas?
Prasītos ar laiku, ka parādās kautkādi ienaidnieki, kas pa tevi šauj, vai maina savu pozīciju.
Kā jau te kāds minēja, nav consistent vizuālie resursi.
Nepatika tas, ka pieskaroties malai uzsprāgsti.
Par UI piekrītu, pašlaik tas ir pagaidu. Šaušana tiks labota. Neesmu domājis par pretiniekiem, bet iespējams, ka kaut ko tādu varētu implementēt, lai padarītu spēli vēl grūtāku un interesantāku. Bija doma noņemt sienas un uzstaisīt tā, ka spēlētājs var nepārtraukti ceļot uz sānu un tad sienas spawnotos atkarībā no spēlētāja pozīcijas, bet nebiju izdomājis atrisinājumu, tāpēc to neimplementēju.