Atsauksmes

Post Reply
Message
Author
Kamazs
Guru
Guru
Posts: 35
Joined: 17 Dec 2010, 10:20

Atsauksmes

#1 Post by Kamazs » 24 Apr 2019, 01:36

Es izspēlēju visas konkursam pieteiktās spēles un katrai piefiksēju dažus komentārus. Tā kā nevaru komentēt pie pašas spēles, visu apvienoju vienā rakstā.

Dzīļu bumba
* kārtīgs, viegli uztverams, šķietami oriģināls spēles process
* utilitāra, uztverama vizualizācija
* pietrūkst “fleivora”, pārāk pliks

Burtnieku pils leģenda
* izskatās labi, salīdzinoši polished
* ir spēles pasaule/tutoriālis etc. - īstas spēles sīkumi
* Q ir laba mehānika, palīdz spēlēt, neiestrēgt
* iztērējot visas bultas, vari iestrēgt (dizaina problēma)
* resetojot spēli neresetojas inventorijs; 1x vispār nekas nenotika
* loka šaušana neintuitīva - bultas nelido tur, kur mērķis; tēmēšana eksperimentāla

Lil Old Ones
* izskatās ļoti labi, noformējums polished
* intro, intriga
* vilšanās, jo spēles process mega primitīvs un pēc 5 sekundēm jau apnicis
* sekla

Cubix
* īsta mobilā spēle
* menu/ui nestrādā intuitīvi, nav responsīvs
* actually skaņas regulēšana nestrādāja
* spēles process pēc 10 sek. bija izsmēlis sevi

Dark Crawlers
* menu viss strādā kā vajadzētu
* atmosfēra patīkama (mūzika, skaņas efekti, gaismas kūlis)
* šāviens tāds mazliet patīkams (bet ne 100%)
* par sīku viss, no ekrāna tiek izmantoti 5-7% lietderīgi?
* pārāk tumšs, ļoti jāsaprindzina acis, lai kaut ko redzētu, nogurst redze, negribās spēlēt ilgāk, fizisks diskomforts
* zeme un bloki ļoti līdzīgas krāsas, grūti orientēties - kur var, kur nevar iet
* neveiksmīgi ģenerēta karte ar diagonālēm, kur iesprūst, nav skaidrs, kur var, kur nevar iet
* pretinieki nemāk sameklēt mani, nav interesanti
* pārāk viegli? daudz reiz man trāpīja, bet ne reizi nezaudēju
* tēmēšana iespējams ielago vai kaut kas nav līdz galam

dr0ne
* dažādas mehānikas
* solīds UI
* skaidrs un variēts spēles process, viegli sākt spēlēt, bet ir ko apgūt ar laiku
* pacing, dramatisms - kāpinājums, spriedze etc.
* filmiņas atsvaidzina spēles procesu
* “garšīgi” ieroči un to efekti
* gribēju atgriezties, lai tiktu tālāk
* grafiskais noformējums ne īpaši veiksmīgs, ļoti viendabīgs. Fons un priekšplāns līdzīgā krāsā, līdzīgās tekstūrās, acīm nogurdinoši saprast
* maldinoši vizuālie elementi - nevar saprast, kas ir durvis, kas siena, tikai bakstoties
* izpaliek konteksts - kas tu esi? kāpēc? kāpēc tieši tādi mehānismi? kāpēc tev jābēg? droši vien tas bija iecerēts, bet pat primitīvs intro/konteksts būtu krietni palīdzējis izveidot attieksmi
* nav menu, nevar saglabāt, ielādēt spēli, mainīt pogas, pielāgot jūtīgumu (tas ir diezgan svarīgi, skat. nākamo punktu)
* stūrēšanas jūtīgums ir man neatbilstošs un to nav iespējams mainīt, attiecīgi spēlēt ir grūti, grūti precīzi pārvietoties, tās ir mocība. Līdzīgi ar šaušanu, bet tā vismaz nav nepieciešama
* filmiņa nebija gluži saprotama
* uzdevumi un padomi tā kā “starp citu”, varbūt pietrūkst akcentu

Get Balls Down
* proper mobilā spēle - viss vajadzīgais ir, vnk spēlē
* skaidra mehānika, uzminama un prognozējama fizika (labā nozīmē)
* pēc 5+ līmeņa nav īpašas intrigas spēlēt to pašu gimmick’u

Merchant of the Sky
* ļoti pievilcīga un noslīpēta pikseļgrafika
* arī bez tutoriāļa salīdzinoši ātri kļūst skaidrs kas un kā darbojas
* spēles pasaule ar savu tēmu, kontekstu, tēlu
* reālistisks mērķis, kas rada azartu turpināt
* mazliet par maz, viena spēles sesija un man jau vairs negribās spēlēt atkal, viss šķiet izspēlēts
* vienveidīgs saturs
* cauri spiežas random ģenerēts kontents (piemēram, salas ar vienādiem nosaukumiem utt.)
* nav līdz galam skaidrs spēles process - atcerēties, kur ir lētākās cenas?
* ne visas mehānikas šķiet vajadzīgas (cilvēciņus var algot, bet vai vajag?)
* lai gan bez tutoriāļa ir lielos vilcienos skaidrs, detaļas tomēr paliek neskaidras un tas traucē būt efektīvam
* nav skaņas
* UI nesniedz vajadzīgo funkcionalitāti - piemēram, apskatīties savu inventoriju ārpus tirgošanās loga
* tikai viens tēls :/

Ou Blu
* harizmātiski, raksturīgi tēli
* tutoriālī iestrēgu un netiku nekur tālāk

Space Runner
* spēlei ir tēma - kosmoss, kas izpaužas noformējumā (piemēram, random citāti menu ekrānā)
* process kļūst skaidrs ļoti ātri
* bonusi apparently ir galvenā spēles mehānika, jo sagādā lauvas tiesu spriedzes. Akmeņi ir vnk kaitinoši, toties bonusu mehānika darbojas pēc risk-reward un tas dod patīkamu, balansētu adrenalīnu. Labākais, kas ir spēlē!
* ir informācija par spēles mehāniku
* diemžēl, ar bonusu mehāniku ir par maz, spēle ir diezgan sekla un ātri kļūst vienveidīga
* lai gan tas it kā ir pat interesanti, ka tev jāsavāc munīcija pirms vispār varēt šaut, pirmajā mirklī rodas sajūta, ka spēlei vnk šaušanas poga nestrādā
* lai gan fonts ir “kosmisks”, tas ir pārāk dekoratīvs un es vnk fiziski nespēju piespiest sevi izlasīt neko vairāk par 5 vārdu salikumu

Reach
* stilīgs vizuālais noformējums - rada lielu vēlmi spēlēt tālāk
* FlappyBird lidošanas/lekšanas mehānika ir salīdzinoši atsvaidzinoša, bet kopumā, vismaz šajos līmeņos, vairāk tracina un traucē spēlēt, aktīvi nerada vēlmi turpināt
* salīdzinoši ātri nonācu pie šķēršļa, kur nenolasījās, kā tikt tālāk. Kopā ar neveiksmīgi izvēlētu vietu check-point’am, atsita vēlmi spēlēt tālāk
* nav menu, pat, lai izietu no spēles Alt+F4

Ajari
* spēlei ir konteksts/pasaule/tēma
* praktiski nav iespējams spēlēt neskaidro un aptuveno kolīziju dēļ, galvenais varonis iestrēgst starp platformām, kolonnām, viena neveikla kustība un vairs nevar tikt laukā no blokiem, noslīdot kaut kur lejā
* pretinieki nav pilnīgi nekāds drauds (vislielākās briesmas ir neveiksmīgās kolonnas/platformas), attiecīgi, nekādas spriedzes, intereses
* nenolasās, kurā brīdī pretinieks izdara DMG tev, kurā tu viņam. Es vnk gāju un pretinieki pazuda paši no sevis (..uzdūrušies manam zobenam?) Tad reiz man nokrita HP bārs mazliet, pietuvojoties “cilvēkam”, bet nekādu animāciju (sitiena saņemšanas) ne galvenais varonis, ne pretinieks nenospēlēja
* nav menu, pat iziet no spēles var tikai ar Alt+F4

jdzsk
Posts: 16
Joined: 25 Mar 2015, 17:06

Re: Atsauksmes

#2 Post by jdzsk » 25 Apr 2019, 16:09

Paldies par atsauksmēm! Es starpcitu, biju uzfilmējis kā spēlēju dažas spēles un arī gribēju pielikt pie katras, pie reizes savu komentāru, bet bija jau par vēlu, kad youtube pabeidza upload :D.

Te ir unlisted playlist ar spēlēm izņemot manu "Ou Blu" (kurā arī ir tikai tutoriālis) un Dzīļu bumba (jo nevarēju nekādīgi uzfilmēt ar tiem līdzekļiem kas man ir), ja nu kādam interesē, kā spēles izskatās pirms konferences:
https://www.youtube.com/playlist?list=P ... yQtJJh6qEw

User avatar
Simanis
Posts: 29
Joined: 15 Dec 2016, 01:46

Re: Atsauksmes

#3 Post by Simanis » 25 Apr 2019, 16:14

Paldies par fīdbacku :)

EDIT: atzīšos, ka man ir kauns par to cik sūdīgas uztaisīju Tale of Ajari kontroles. Ja kādu dienu izdosies pārvarēt slinkumu, pacentīšos tās salabot

Post Reply

Return to “BRSD 8”