Page 1 of 1

World Tree Idle

Posted: 16 Mar 2018, 22:19
by comrad_gremlin
World Tree Idle ir spēle par sabrukušu pasauli kura ir atdalījusies no pasaules koka un vāja. Tev ar šīs pasaules iemītnieku palīdzību ir uzdevums atjaunot šo sagrauto pasauli. Šī ir demo-versija konkursam: resursu ieguves vērtības/ātrums ir krietni lielākas, lai varētu atrast visus 3 dzīvniekus.
tl;dr: Bear goes pow pow and the wood goes chop chop

Komanda: Ivars Bergs, Elena Nazarenko, Vladimirs Slavs
Dzinējs: Cocos2d-js
Izstrādes laiks: 3 nedēļas

Var paspēlēt savā pārlūkprogrammā: http://coldwild.com/games/treeidle/
bildes:
Image
Image

Re: World Tree Idle

Posted: 18 Mar 2018, 17:26
by Boss
Click click click!!!
Viss smuki un atbilstoši clickerim!

P.S. Kāpēc zaķu mātei ir lāča ķepa???

Image


P.S.S. Mani apčakarēja! Nopirku tiltu, bet neko neredzu :cry:

Image

Re: World Tree Idle

Posted: 18 Mar 2018, 19:25
by comrad_gremlin
Paldies! :)


Jā, pēc noklusējuma pārējas salas nav redzamas, vajag "samaksāt" ar akmeņiem, un mākoņi aizies.

Re: World Tree Idle

Posted: 21 Mar 2018, 16:43
by bunkovskyyy
Nice and relaxing clicker game. Liekas spēlējot ar bagiem nesaskāros, bet pērkot/klikšķinot pie labās malas vēljoprojām teksti/cipari spawnojas ārpus redzeslauka :D

Re: World Tree Idle

Posted: 22 Mar 2018, 22:02
by gintx
Gribēju uzzināt par kristāliem, bet beidzās pacietība :D

Re: World Tree Idle

Posted: 23 Mar 2018, 10:10
by ivarsbergs
Kristāli pašlaik dod procentuālu pienesumu ražošanai. Vēlāk tos varēs tērēt "Zvaigžņu kartē" pret Bonusiem.

Re: World Tree Idle

Posted: 23 Mar 2018, 13:08
by gintx
Paklikšķinot nedaudz ilgāk šis tas iekrita acīs:
Forši būtu, ja sala kurā resursu vairs nav uzrādītos zvaigžņu kartē kā tukša-būtu vieglāk pārskatāmas salas;
Resursu dzīvības, kas pārsniedz 5 zīmes neietilps izveidotajā rāmī;
Kristālu skaitlis + bonus iziet no rāmja pie lieliem cipariem;
Universe skatā prasītos vairāk info par zvēru esošo progresu attiecībā pret maksimālo iespējamo;
Vai zaķa resursu progresa baram nebūtu jasakrīt ar citu zvēru resursu ieguves progress bar?(lācim, kurmim tas ir no max uz 0, bet zaķim no 0 līdz nezināmam skaitlim)
Scount lvl upgreids lielāks par 5lvl laikam neko patreiz nedod, 180lvl tā arī neatradu nevienu tālo zvaigzni :)
Iegūstot kristālus būtu jauki, ja upgreidus varētu pacelt par vairāk nekā 1x, citādi kāds vēl saplēsīs peli :D

Re: World Tree Idle

Posted: 23 Mar 2018, 19:48
by jdzsk
Forši viss izskatās un spēlējās, diezgan ilgi klikšķinājos.
Savācu daudz kristālus un kaut kādā brīdī apnika, jo nebija īsti ko ar tiem iesākt, bet forši ka tie saglabājas, ja iziet no spēles - varēšu vēlāk ar laiku kavēt :).
Būtu labi, ja redzētu kādu feedback, ka kādai salai ir resursi beigušies vai kas - tas teksts ka lācis neko nedara viegli tiek palaists garām.
Pēc kāda principa tiek noteikts, cik skautošana/tilta būve/upgreidi izmaksā - šķita random?

Re: World Tree Idle

Posted: 26 Mar 2018, 09:51
by ivarsbergs
@gintx
Piekrītu ka vajag vizuāli parādīt, ka sala ir iztukšota. Mēs to noteikti uztaisīsim.

Papētīju daudz citas spēles no "incremental" un jā, piekrītu, ka vēl ir daudz jāpiestrādā pie UI un informācijas nodošanas spēlētājam. Vai ir kāda ideja kā parādīt, ka lācis neko nedara?

Salikšu skaitļu formatētāju pie resursu dzīvībām un kristālu skaita. Tam vajadzētu atrisināt text overflow problēmu.

Pašreizējā scout loģika ir priekš demo. Ir nepieciešams šo nobalansēt, ko noteikti izdarīšu.

Pievienosim 1x,10x,100x multiplier priekš upgrade pirkšanas. Šo varētu gan parādīt kad spēlētājs mazliet paprogresēs spēlē.

Vēl ir vēlme pievienot, lai ar kaut kādu upgrade dzīvnieks sāk progresēt automātiski. Ko domājat par šo?

Re: World Tree Idle

Posted: 26 Mar 2018, 10:00
by ivarsbergs
@jdzsk

Demo versijā kristālu nozīme vēl ir maza.

Cenām ir formulas kurās tiek ņemts vērā distance un salu līmeņi. Pie cenu formulām vēl ir jāpasēž un jāpaspēlējas ar Excel.

Starp citu, ko jūs domājat par to, ka visums izplestos(salas peldētu prom no centra) progresējot?