Palaidu garām šo komentāru.Beidzot es ar esmu ticis pie spēles paspēlēšanas.
+ Spēles mehānika likās labi pārdomāta, tomēr man personīgi prasītos vēl klāt pielikt to pašu "dice" ar random eventiem.
Pašlaik man pašam spēle spēlēšana pārvētās par random klikošanu un ~120 dienu / gājienu nodzīvošanu (ilgāk nespēlēju), jo es neredzu īsti savām darbībām sekas.
Te gan iespējams pie vainas tas, ka man patīk survival spēles.. šī spēle man asociējas ar tādu labi izstrādātu "Cookie Clicker"
Gribētos vairāk riska, ka ja es aizsūtu savu cilvēciņu mežā patālāk, tad:
- viņš atgriežas pēc pāris dienām:
-- varbūt savārdzis, ievainots, vai arī ar vēlvienu cilvēku (lieka mute kas jābaro);
-- neatgriežas un ir iespēja viņu meklēt;
Attiecīgi šādai spēlei prasītos text-based story.
Jebkurā gadījumā, uzskatu, ka spēle noteikti ir turpinājama un attīstāma tālāk!
Good job,
Liels paldies par feedbacku! Patiesībā ļoti trāpīgi pamanīts, tā kā pēdējo mēnesi sanācis strādāt pie klikera, tad šajā konceptā arī iespaidojos no šī žanra, kura pamatos lietas tikai aug uz augšu un neko zaudēt nevar. Tas gan mazliet konfliktē ar civilizācijas tematiku (kurā riski iznīkt visu laiku glūn uz katra stūra).
Attiecīgi, ja turpināšu šo bīdīt, šis būs viens nofundamentālajiem jautājumiem, uz kuriem meklēt atbildi - kāds ir spēles fīlings. Vai tā stūrē komfortablas attīstības virzienā, nodrošinot konstantu feel-good ar to, ka Tev neko nevar atņemt, vai arī tā ir vairāk narrative un exploration driven, ar eventiem, draugiem un riskiem.