Cilts: No sprunguļa līdz megalītam

Spēles vērtējums 5 baļļu sistēmā

Poll ended at 20 Mar 2017, 00:00

5 balles
3
15%
4 balles
7
35%
3 balles
9
45%
2 balles
0
No votes
1 balle
1
5%
 
Total votes: 20

Message
Author
User avatar
AndrejsKlavins
Posts: 89
Joined: 16 Jul 2012, 23:41

Re: Cilts: No sprunguļa līdz megalītam

#11 Post by AndrejsKlavins » 17 Mar 2017, 14:37

Beidzot es ar esmu ticis pie spēles paspēlēšanas.
+ Spēles mehānika likās labi pārdomāta, tomēr man personīgi prasītos vēl klāt pielikt to pašu "dice" ar random eventiem.
Pašlaik man pašam spēle spēlēšana pārvētās par random klikošanu un ~120 dienu / gājienu nodzīvošanu (ilgāk nespēlēju), jo es neredzu īsti savām darbībām sekas.
Te gan iespējams pie vainas tas, ka man patīk survival spēles.. šī spēle man asociējas ar tādu labi izstrādātu "Cookie Clicker"

Gribētos vairāk riska, ka ja es aizsūtu savu cilvēciņu mežā patālāk, tad:
- viņš atgriežas pēc pāris dienām:
-- varbūt savārdzis, ievainots, vai arī ar vēlvienu cilvēku (lieka mute kas jābaro);
-- neatgriežas un ir iespēja viņu meklēt;

Attiecīgi šādai spēlei prasītos text-based story.
Jebkurā gadījumā, uzskatu, ka spēle noteikti ir turpinājama un attīstāma tālāk!

Good job, :)
Palaidu garām šo komentāru.

Liels paldies par feedbacku! Patiesībā ļoti trāpīgi pamanīts, tā kā pēdējo mēnesi sanācis strādāt pie klikera, tad šajā konceptā arī iespaidojos no šī žanra, kura pamatos lietas tikai aug uz augšu un neko zaudēt nevar. Tas gan mazliet konfliktē ar civilizācijas tematiku (kurā riski iznīkt visu laiku glūn uz katra stūra).

Attiecīgi, ja turpināšu šo bīdīt, šis būs viens nofundamentālajiem jautājumiem, uz kuriem meklēt atbildi - kāds ir spēles fīlings. Vai tā stūrē komfortablas attīstības virzienā, nodrošinot konstantu feel-good ar to, ka Tev neko nevar atņemt, vai arī tā ir vairāk narrative un exploration driven, ar eventiem, draugiem un riskiem.

reversedfate
Posts: 18
Joined: 31 Mar 2016, 23:24

Re: Cilts: No sprunguļa līdz megalītam

#12 Post by reversedfate » 18 Mar 2017, 16:31

Beidzot uzbūvēju arī savu megalītu (sanāca gan tas tikai 303 dienās)! :D

Kopumā spēle paliek visinteresanta tieši spēles vidū, kad sāc domāt par stratēģiju, kādu varētu izveidot no sākumā atklātajām iespējām (vismaz pirmajā spēlēšanas reizē).
Uz spēles beigām prasījās poga "aizsūtīt visus", jo pārtika jau ģenerējās vairāk, kā cilvēciņi patērēja un nesūtīt īsti nav jēgas šobrīd.
Patika, gribējās spēlēt vēl.

+ iespēja un vilinājums izdomāt dažādas stratēģijas un no tā izrietošā pārspēlēšanas vērtība
+ vienkāršs, bet saprotams interfeiss
+ progesa vizuāla attēlošana ar to ka uzbūvētās ēkas, utt., parādās aizmugures fonā
+ resusrsu un pieejamo iespēju pakāpeniska atklāšana

- interfeiss uzvedas nedaudz dīvaini, ja ir pārāk daudz cilts dienišķā sanieguma iespēju (nobīde un pogu parādīšanas kaut kur labajā pusē šķita dīvaina, lai gan tai varbūt arī ir iemesls)
- sākumā varbūt nedaudz par daudz kaitinoša bija nejaušā iespēja, ka cilvēciņš neko nedarīs, līdz atklāju veidu kā iemācīt prasmes, jo paši pirmie gājieni šķiet ļoti svarīgi (maz pārtikas, ko tērēt cilvēciņiem, bet viņi vēl paņem un vienkārši neko neizdara :D )
- prasījās vairāk riska ar negatīvām sekām, pašlaik sliktākais, kas var notikt ir "tu izlaid gājienu vai arī notiek kaut kas cits, kā tas, ko tu gribēji, bet tomēr pozitīvi"

Post Reply

Return to “Dalībnieki / Participants”