Page 2 of 2

Re: Karaļpāvs

Posted: 15 Mar 2017, 00:15
by reversedfate
- ir iespējams ar dažādām figūrām vienlaikus nonākt vienā lauciņā
- nav skaidrs, kā uzvarēt, pirmā doma ir aiziet līdz pretinieka pāvam (labāka pamācība būs liels pluss)
- samulsināja tas, ka katrai figūrai ir savs gājienu skaits, bet mainot aktīvo figūru rādās iepriekšējais, vajadzētu uzlikt, lai izvēloties figūru atjauno pašreiz redzamo gājienu skaitu (visforšāk, ja pie katras figūras rādītos maziņš skaitlis)

* prasās A.I., attiecīgi arī režīmu pret datoru, un diviem spēlētājiem
* spējas un atšķirīgs movement pattern katrai figūrai būtu milzīgs pluss, intuitīvi iedomātos, ka figūra var tērēt savus gājienus, lai aktivizētu spēju, vai arī lai pakustētos
* prasās izteiktāk redzēt izvēlēto figūru, kā arī to, cik tālu tā vēl varēs aiziet

+ retro dizains
+ mūzika bija forša (lai gan pie retro dizaina varbūt iet kaut kas 8bitīgāks)

Re: Karaļpāvs

Posted: 15 Mar 2017, 10:31
by Simanis
guest273 wrote:Tas varbūt tā tikai man gadījās, bet ar Build 8 ir tāda lieta, ka skaņu var izslēgt, bet pēc tam nevar atkal ieslēgt! :D
Pilnīgi iespējams, vēl ir pilns ar gļukiem!
kverkagambo wrote:Trūkumi:
1) nav saprotams, kā spēlēt,
2) grafika izskatās arhaiski,
3) kā tieši karaļpāvi atpazina viens otru? sižetā ir caurums.
Labumi:
1) vienīgā spēle, kas visa ir latviski,
2) pilnīgi kosmisks sižets,
3) pāvi nav bieži pārstāvēti spēlēs.
Pamācību varbūt vēl izdosies papildināt, bet vizuālo stilu neplānoju īpaši mainīt. Nedomāju, ka sižetā ir caurums - katrs karaļpāvs jau sūtīja savu armiju uz brāļa valsti :)
reversedfate wrote:- ir iespējams ar dažādām figūrām vienlaikus nonākt vienā lauciņā
- nav skaidrs, kā uzvarēt, pirmā doma ir aiziet līdz pretinieka pāvam (labāka pamācība būs liels pluss)
- samulsināja tas, ka katrai figūrai ir savs gājienu skaits, bet mainot aktīvo figūru rādās iepriekšējais, vajadzētu uzlikt, lai izvēloties figūru atjauno pašreiz redzamo gājienu skaitu (visforšāk, ja pie katras figūras rādītos maziņš skaitlis)

* prasās A.I., attiecīgi arī režīmu pret datoru, un diviem spēlētājiem
* spējas un atšķirīgs movement pattern katrai figūrai būtu milzīgs pluss, intuitīvi iedomātos, ka figūra var tērēt savus gājienus, lai aktivizētu spēju, vai arī lai pakustētos
* prasās izteiktāk redzēt izvēlēto figūru, kā arī to, cik tālu tā vēl varēs aiziet

+ retro dizains
+ mūzika bija forša (lai gan pie retro dizaina varbūt iet kaut kas 8bitīgāks)
Paldies par ieteikumiem! Gan maza iespēja, ka līdz termiņam izdosies uztaisīt AI, jo nekad neesmu tādu taisījis

Re: Karaļpāvs

Posted: 15 Mar 2017, 14:44
by AndrejsKlavins
Paskaidrojums, vērtēju spēles tikai, izejot no konteksta, vai gribētu, lai šī spēle pārstāv LV Casual Connect Indie Prize sadaļā. Attiecīgi neņemšu vērā ne izstrādes laiku, ne izstrādātāju pieredzi, ne iecerēto nākotnē.

Karaļpāvs

Kas man patika
- Ka spēle ir taisīta ar kaut kādu konceptu apakšā, kurš acumirklīgi šķiet oriģināls
- Vizuālais minimālisms
- Atmosfēra (mūzika un stāsts šķiet saskaņots)

Kas man nepatika
- Spēlēt spēli īsti nespēju. Tā arī nesapratu, kas man jādara, lai to izietu, pēc atkārtotiem mēģinājumiem. Detalizētāka instrukcija (zinot, ka uz konkursiem tutoriāli taisīt ir ļoti sarežģīti) te noderētu. Attiecīgi es nevaru šo nosaukt par spēlējamu buildu.

Ieteikumi
- Ja plāns ir attīstīt, saprast, kur slēpjas spēles centrālais gameplay. Vai tā ir single vai multiplayer spēle, un žanriski tieši kāda. Puzzle game? Board game? Tad tālāk attīstīt with that in focus.

Re: Karaļpāvs

Posted: 16 Mar 2017, 09:02
by Syn
+
interesants vizualais un audio stils
ir stats
interesanta versija strategijai
potenciala
-
gruti saprast sakuma, nav isti paskaidrots ka isti spelet/instrukcija
nav AI

Re: Karaļpāvs

Posted: 16 Mar 2017, 18:39
by Simanis
AndrejsKlavins wrote: Kas man patika
- Ka spēle ir taisīta ar kaut kādu konceptu apakšā, kurš acumirklīgi šķiet oriģināls
- Vizuālais minimālisms
- Atmosfēra (mūzika un stāsts šķiet saskaņots)

Kas man nepatika
- Spēlēt spēli īsti nespēju. Tā arī nesapratu, kas man jādara, lai to izietu, pēc atkārtotiem mēģinājumiem. Detalizētāka instrukcija (zinot, ka uz konkursiem tutoriāli taisīt ir ļoti sarežģīti) te noderētu. Attiecīgi es nevaru šo nosaukt par spēlējamu buildu.

Ieteikumi
- Ja plāns ir attīstīt, saprast, kur slēpjas spēles centrālais gameplay. Vai tā ir single vai multiplayer spēle, un žanriski tieši kāda. Puzzle game? Board game? Tad tālāk attīstīt with that in focus.
Paldies vēlreiz par feedback! Arī pats spēli šajā stadijā prieka pēc nespēlētu (ja pats to nebūtu taisījis), tāpēc esmu ļoti pateicīgs par lielo atsaucību, kas labi palīdz saprast kā to vajadzētu virzīt tālāk. Pilnīgi žēl, ka šis ir side projekts, ko pagaidām supernopietni nespēšu attīstīt laika trūkuma dēļ.
Syn wrote:+
interesants vizualais un audio stils
ir stats
interesanta versija strategijai
potenciala
-
gruti saprast sakuma, nav isti paskaidrots ka isti spelet/instrukcija
nav AI
Danke!

Re: Karaļpāvs

Posted: 16 Mar 2017, 19:47
by Simanis
Tikko ieliku jaunu spēles versiju (Build 11)
https://drive.google.com/open?id=0B3Gbw ... 3VfR2pEejQ

Vajadzētu rādīties šādām pozitīvām izmaiņām:
-> gājieni tiek skaitīti pareizi
-> labāk redzams, vai figūriņa ir selectota
-> nevar iet ar pretinieka figūriņām
-> papildināta spēlēšanas pamācība
-> ar figūriņām nevar paiet, kad spēle vēl nav sākta

Image

Re: Karaļpāvs

Posted: 16 Mar 2017, 23:26
by Joy
Te būs pāri +/- no manis, overall gribas redzēt kā spēle attīstīsies tālāk. ^_^

+ par oriģinālu ideju;
+ par simbolisko "stāstu"
+ spēli izgāju ar otro piegājienu, vienkārši ejot ar taureni un lokšāvēju taisni iznīcinot pretinieku "peškas";

- prasītos AI, kas atbildētu ar uzbrukumiem un veiktu gājienus;
- tikai viens līmenis;
- no pamācības īsti nebija skaidrs kā spēlēt;
- tā arī nesapratu, kā var šaut ar "lokšāvēju", ja vispār vaur šaut
- audio vajadzētu normalizēt, dažām figūriņām skaņa ir skaļāka, citām klusāka

Re: Karaļpāvs

Posted: 17 Mar 2017, 14:18
by Simanis
Joy wrote:Te būs pāri +/- no manis, overall gribas redzēt kā spēle attīstīsies tālāk. ^_^

+ par oriģinālu ideju;
+ par simbolisko "stāstu"
+ spēli izgāju ar otro piegājienu, vienkārši ejot ar taureni un lokšāvēju taisni iznīcinot pretinieku "peškas";

- prasītos AI, kas atbildētu ar uzbrukumiem un veiktu gājienus;
- tikai viens līmenis;
- no pamācības īsti nebija skaidrs kā spēlēt;
- tā arī nesapratu, kā var šaut ar "lokšāvēju", ja vispār vaur šaut
- audio vajadzētu normalizēt, dažām figūriņām skaņa ir skaļāka, citām klusāka
Paldies, komentāri ir ļoti iedrošinoši! Ar loku pagaidām nevar šaut :)