The Maze Warriors

Spēles vērtējums 5 baļļu sistēmā

Poll ended at 20 Mar 2017, 01:00

5 balles
0
No votes
4 balles
1
5%
3 balles
3
15%
2 balles
10
50%
1 balle
6
30%
 
Total votes: 20

Message
Author
Edgarsa77
Posts: 122
Joined: 19 Mar 2015, 16:53

Re: The Maze Warriors

#21 Post by Edgarsa77 » 16 Mar 2017, 18:13

Nepatīk man teikt visu priekšā, spēlētājam pašam jādomā.
Jebkurā spēlē by default staigāšana ir ar WSAD, lēkāšana ar Space. Kas jādara ir katra līmeņa sākumā uzrakstīts.

A bet 4. posta video vai tad nav munīcijas kaste?
Aptieciņa nav un nebūs. Jāizdomā veselības reģenerācija savādāk.

Edgarsa77
Posts: 122
Joined: 19 Mar 2015, 16:53

Re: The Maze Warriors

#22 Post by Edgarsa77 » 17 Mar 2017, 23:11

Jāpieliek vēl atsitiena animācija ierocim, bet tā apmēram biju iedomājies. Ir arī miršanas animācija.
Protams, pilnai laimei vajag vēl pāris animācijas, lai netēmē visu laiku ar ieroci.
Izrādās Chrome nedraudzējās ar WebGL, ko labprāt atbalsta FireFox.

https://youtu.be/y0-GskOfqFI

Kāpēc jūtūba kods nestrādā?

Edgarsa77
Posts: 122
Joined: 19 Mar 2015, 16:53

Re: The Maze Warriors

#23 Post by Edgarsa77 » 18 Mar 2017, 15:50

Kaut kā šādi pagaidām. Jātiek galā ar ieroča reloading attēlojumu un tiem gaissbalona radījumiem.

https://youtu.be/xIObR39xjqo

snake5
Posts: 353
Joined: 07 Dec 2010, 04:54
Contact:

Re: The Maze Warriors

#24 Post by snake5 » 03 Apr 2017, 11:15

Tā kā gamedev.lv komentāros autors "priecājas" par pēdējo vietu un tā kā es biju starp tiem, kas šo spēli novērtēja ar 1 balli, tad nolēmu izskaidrot savu lēmumu, cerībā, ka tas uzlabos situācijas izpratni.

Tātad, iemesli manam balsojumam:
1) praktiski neko nevarēja redzēt, viss bija melns; ir citi, daudz labāki veidi, kā ierobežot redzamību, nezaudējot attēla kvalitāti (dūmi, migla, mirgojošas gaismas, ārpus action zonas novietotas gaismas)
2) spēle gāja šausmīgi lēni - saprotu, ka man nav GTX 1080, bet 5 FPS ir diezgan nepiedodami tāpat.. jābūt iespējai nogriezt smagākus efektus un samazināt izšķirtspēju, ja spēle ir tik prasīga
3) ņemot vērā iepriekšminētos faktorus un neizprotamo ieroča darbības mehāniku, pat tik primitivas lietas kā šaušana un pārvietošanās gāja ļoti grūti; trūkst feedback par to, kas spēlē notiek jebkurā brīdī
4) pēc 1.5GB novilkšanas gluži vienkārši gaidīju kaut ko saturiski labāku par 10min cīņu ar kontrolēm
5) attieksme pret spēlētāju, kas ir manuprāt efektīvi apkopota šajos citātos:
UwU: Vairakkārt mēģināju, bet tā arī neizgāju pirmo līmeni, beidzās munīcija.
Edgarsa77: Tu jau varēji nepaslinkot un noskatīties visus video. Arī to, kur parādīts kā atrast munīciju.
UwU: Tā arī neatradu to īsto video ar pamācību, lai gan pārskrēju pāri visiem video.
Edgarsa77: Nepatīk man teikt visu priekšā, spēlētājam pašam jādomā.
Tad kā īsti ir - jāskatās video, vai tomēr jādomā pašam? :)

6) ņemot vērā Unreal Engine 4 lietojumu, gaidīju vairāk tieši tajās vietās, kur dzinējam vajadzētu smagāko paveikt pašam - virsmu materiālos, apgaismojumā, ragdoll fizikā - bet beigās tā arī nesagaidīju, rezultāts izskatās manuprāt sliktāk kā example projektos
7) lai gan neesmu fans konceptam, ko trīs vārdos varētu aprakstīt kā "dejo ar zombiju", pats izpildījums nelikās atmosfēriski atbilstošs - no vienas puses, koncepts ir kā joks, no otras - gameplay ir nopietns, no trešās - spēlē ir vispusējs reakcijas trūkums, kas vēl vairāk traucē saprast, kas īsti tur ir domāts; šeit ieteikums ir būt izlēmīgākam un censties visu ieturēt vienā stilā

Noslēgumā vēlējos pieminēt tematiski līdzīgu spēli, kuru ne pārāk sen spēlēju, varbūt noderēs iedvesmai: http://store.steampowered.com/app/395200/

Tas laikam arī viss. Ja kaut ko vēl atcerēšos, tad pierakstīšu klāt. Ceru, ka augstāk minētais palīdzēs šī projekta attīstībai vai nākamajiem projektiem.

Edgarsa77
Posts: 122
Joined: 19 Mar 2015, 16:53

Re: The Maze Warriors

#25 Post by Edgarsa77 » 03 Apr 2017, 11:39

Paldies par saturisko kritiku.

1. Sākumā bija doma, ka 1. līmenis tiks iets pa labirintu ar atvērtu augšu, lai būtu vairāk gaismas. Vai arī daļēji atvērtu jumtu.
2. Jā, menu izvēlei nepietika laika. Nākamreiz sākšu ar to.
3. Tiks ņemts vērā, ka nepieciešams briefings vai apmācības lapiņa.
4. Man šis daudzums ar nav saprotams. Pēc idejas UE4 dzinim vajadzētu ņemt tikai esošos objektus/tekstūras/materiālus. Tā ir tieša dziņa vaina, ne spēles.
5. Skatīt 3. punktu.
6. Vēl viena slikta lieta tam UE4 ir tas, ka ielādējot editorā kādu fbx objektu, tas (lai arī izveido assetu savā formātā), tomēr saglabā saikni ar ielādēto objektu. Sanāca tīri nejauši izdzēst to labo objektu, kur bija labi pieslīpēts ragdoll. Tā kā visi zombiki ir no vienas ģimenes (Mixamo), tad tiem dažkārt var pielāgot vienu un to pašu fizikas assetu.
7. Konceptam nepietika laika.

Personīgi 2. līmenim nebija nekādas idejas. Būtu to vispār izgriezis laukā, jo tas nekādi neasociējās ar vārdu Maze - labirints.
3. līmenis jā. Koridori šeit ir tas labirints.

User avatar
kverkagambo
Posts: 182
Joined: 27 Jul 2014, 18:57

Re: The Maze Warriors

#26 Post by kverkagambo » 04 Apr 2017, 22:41

Tātad Edgars trešo reizi pēc kārtas saņem pēdējo vietu. Es domāju, ir vērts apsvērt balvu par ieguldījumu Latvijas spēļu jomā! Galu galā viņš kā tāds supervaronis pastāvīgi glābj citus dalībniekus no pēdējās vietas iegūšanas.

Post Reply

Return to “Dalībnieki / Participants”