Page 1 of 2

Innerworld

Posted: 31 Mar 2016, 23:48
by reversedfate
Spēles nosaukums: Innerworld
Žanrs: FPS
Platforma: PC
Dzinējs: Unity
Komandas biedri: reversedfate, Shiferis, lyosha

Sveiki!

Reģistrējos konkursam ar spēli "Innerworld".

Šīs spēles darbība notiek aizsaulē, kas kā izrādās ir labirints sfēras iekšpusē.
Spēlētājam ir jāatrod piecas atslēgas un jānokļūst līdz labirinta izejai, pirms beidzās laiks/dzīvības.

Spēle taisīta Unity.

Image

v0.01:
Image
Saite uz exe

Re: Innerworld

Posted: 01 Apr 2016, 02:18
by reversedfate
Labojums spēles menu pogām.
v0.02
https://failiem.lv/u/hfgyjzqa

Re: Innerworld

Posted: 01 Apr 2016, 14:28
by kverkagambo
Kad mēģinu palaist programmu, izmetas paziņojums:
"There should be 'Innerworld_Data' folder next to the executable."
Spēlei tādai arī jābūt - vienā failā?

Re: Innerworld

Posted: 01 Apr 2016, 15:17
by lyosha
Nē, tā nebija jābūt. Te seko jauns builds ar Innerworld_Data mapi un dažiem labojumiem.

v0.03
https://failiem.lv/u/dfvss2xj

Re: Innerworld

Posted: 01 Apr 2016, 15:26
by kverkagambo
Spēle man sagādā galvassāpes. Ievades jūtīgums ir vienkārši mežonīgs.
Varbūt problēma ir tā, ka visi ātrumi ir konstantēs, nevis atkarīgi no lietotāja datora ātruma?

Ideja par spēles pasauli milzīgas bumbas iekšpusē ir interesanta.

Re: Innerworld

Posted: 01 Apr 2016, 15:46
by Joy
Trakoti liela jūtība, es pat pelei maksimāli nogriežot nost dpi - nevaru normāli pārvietoties pa spēles pasauli.. Ideja laba, tiešām laba.

Re: Innerworld

Posted: 03 Apr 2016, 18:15
by zivs
Forša ideja, draņķīgs izpildījums (jau minētā nenormāli augstā peles jūtība, raustīgā pārvietošanās un jocīgā trīšanās gar sienām). Cerams, tas tiks labots? :)

Re: Innerworld

Posted: 04 Apr 2016, 02:51
by reversedfate
v0.04:
saite uz spēli

-tekstūras sienām
-lāpas
-samazināts jūtīgums
-salabota dīvainā slīdēšana atsitoties pret sienām
-gaismas stari atslēgām
-novērsta iespēja pārlekt pāri sienām

Re: Innerworld

Posted: 04 Apr 2016, 10:06
by zivs
- Joprojām pret sienām trinoties ir saraustīta kustība
- pārvietojoties atmuguriski ir iespējams "izslīdēt" cauri šaurleņķa stūriem (no to iekšpuses) un lielā mērā nepieklājīgi saīsināt ceļu līdz minimumam
- peles kustības jūtība joprojām ir krietni par lielu

Re: Innerworld

Posted: 07 Apr 2016, 16:54
by Pendrokar
Šitāda tipa labirinta spēlē ir daudz baudāmāka parastu pirmās personas labirinta spēli tieši tādēļ ka spēj izplānot kur iet un tad tāpat vienalga aplauzties. :) Ir tam gan viens liels mīnuss...

Image
Tā brīža reakcija. :shock: :o