GameDev.lv forums

Latviešu spēļu izstrādātāju forums
It is currently 25 Sep 2017, 07:22

All times are UTC + 2 hours [ DST ]




Post new topic Reply to topic  [ 36 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4  Next

Spēles vērtējums 5 baļļu sistēmā
Poll ended at 07 Apr 2016, 23:59
5 balles 21%  21%  [ 4 ]
4 balles 58%  58%  [ 11 ]
3 balles 16%  16%  [ 3 ]
2 balles 5%  5%  [ 1 ]
1 balle 0%  0%  [ 0 ]
Total votes : 19
Author Message
PostPosted: 31 Mar 2016, 21:31 
Offline

Joined: 22 Dec 2013, 18:34
Posts: 14
Paldies par jautājumu par spēli. Nezinu kāpēc "Activate windows" uz datora ar kuru ņēmu skrīnšotus. Nomainiju placeholdertektus. Skaņas pagaidām nelikšu (nu kāmēr konkurss). bet tā protams ir vajadzīga un skaņa varētu būt nākamais goalposts.
Tur vispār būs problēmas, jo es darbā ar skaņu man nav pieredzes. Izvēlēties un nopirkt royalty free mūziku es māku, bet ar skaņu efektiem man var iet švaki (nejūtu es to lietu, pats parasti spēlēju uz mute, klausoties radio vai audiogrāmatas)

Šā vai tā jaunā versija ar sīkiem labojumiem:
https://dl.dropboxusercontent.com/u/95738988/platformshooter/index.html


Top
 Profile  
 
PostPosted: 01 Apr 2016, 12:12 
Offline
User avatar

Joined: 19 Mar 2015, 20:58
Posts: 38
Location: Latvia
Ievērtēju un novērtēju :D
Interesants grafiskais noformējums.
Šaudīties var, action notiek, muša kā enemy visnejaukākā [ ar savu zaļo "šļurgu" ]

It kā dabūju double jump - bet kā viņu izmanto mans prāts atteicās apgūt.


Top
 Profile  
 
PostPosted: 01 Apr 2016, 15:36 
Offline
User avatar

Joined: 27 Jul 2014, 18:57
Posts: 162
Pēc vairākām spēlēšanas reizēm rodas sajūta, ka nav līdzsvara pretinieku ziņā. Daži ir diezgan viegli, citi ne. Tējkana ar zobratu māk lēkt tieši uz to vietu, kur ir varonis, un viņai nevar pārlēkt vai citādi izvairīties. Derētu, ja būtu kāda aizture pretinieku reakcijā.

Un "decreased shot peed" :lol: Tā sanāk, ka spēli obligāti gribas taisīt angliski.

_________________
Biedri un Baroni
Comrades and Barons


Top
 Profile  
 
PostPosted: 01 Apr 2016, 19:02 
Offline

Joined: 22 Dec 2013, 18:34
Posts: 14
Nu tur pie balansa un korektūras un tādām lietām var vel strādāt un strādāt. Projekts ir tāls no pabeigšanas, bet ņemot vērā ka es pie šī strādāju viens, divarpus mēnešos es domāju ir tikt tīri tālu.

Tagad iesniegšanas termiņš ir garām tāpēc neko vairs nemainīšu līdz konkursa beigām.

Dubultleciens - nu kad tu esi gaisā spied uz augšu velreiz, kas tur ko nesaprast.


Top
 Profile  
 
PostPosted: 01 Apr 2016, 19:03 
Offline

Joined: 19 Mar 2015, 16:53
Posts: 106
Divarpus mēnešos? :x
Vai tad nebija jāsāk pirms 20 dienām?


Top
 Profile  
 
PostPosted: 01 Apr 2016, 19:11 
Offline
User avatar

Joined: 21 Feb 2012, 13:15
Posts: 132
Edgarsa77 wrote:
Divarpus mēnešos? :x
Vai tad nebija jāsāk pirms 20 dienām?

Ja pareizi saprotu noteikumus, tad spēle varēja būt izstrādē kaut miljons gadus. Galvenais un svarīgākais - lai tā nebūtu iepriekš izsludināta (piemēram, startēts ar to citos konkursos).


Top
 Profile  
 
PostPosted: 01 Apr 2016, 19:17 
Offline

Joined: 19 Mar 2015, 16:53
Posts: 106
Tad jau var sākt veidot nākamam gadam. ;)

Nez, cik tas ir pareizi priekš ikgadēja konkursa.
Bet nu prieks par katru jaunu spēli.


Top
 Profile  
 
PostPosted: 01 Apr 2016, 19:40 
Offline

Joined: 22 Dec 2013, 18:34
Posts: 14
Nē izstrādes laikam nebija ierobežojumu, ka Zivs jau trāpīgi norādija.

Ja taisa konkursu ar izstrādes laika ierobežojumu, tad vajag skaidru metodi, kā to nokontrolēt.
Vai nu jābūt tēmai (nu tur taisiet ko gribiet, bet lai spēlē būtu Āfrikas bērni vai atsauce uz grāmatu "Zvejnieka dēls" vai kas cits). Otrsvatiants tu uz vietas arī veido komandu un taisi kā Garage 20xx. nav jēgas uzspiest noteikumus, ja nav metodes, kā piespiest tos pildīt.


Top
 Profile  
 
PostPosted: 03 Apr 2016, 12:15 
Offline

Joined: 19 Mar 2015, 16:53
Posts: 106
Nu jā, ja nav kontroles, tad grūti. Bet nu diez vai jēga šmaukties šāda mēroga konkursos. Un ar, kurš gan normāls cilvēks nerādīs spēli, bet turēs zem pūra veselu gadu? :)
Es tagad sāku domāt nākamam gadam kādu scenāriju. Būs vesels gads, ko paniekoties ar UE4. Bet atsākšu strikti ar konkursa sākuma datumu. Kļūda bija, ka atstāju šo padarīšanu ar UE4 novārtā. Nācās visu, ko jūs te redzat, praktiski no nulles mācīties: follow me, animation blueprints, torch attach, izslēgt statiskās gaismas, pieregulēt directlight e.t.c. Ar E24 bija daudz vieglak, jo tas bija tikai 2D paper variants.
Lai nebūtu te spams, tad šī spēle ir mana topa otrā vietā.
Plusi: Labs grafiskais noformējums.
Mīnusi: Ienaidnieks pārāk ātri seko tev un visi ienaidnieki man likās tā puslīdz līdzīgi.


Top
 Profile  
 
PostPosted: 03 Apr 2016, 13:55 
Offline

Joined: 06 Dec 2010, 19:43
Posts: 401
Location: Rīga
Edgarsa77 wrote:
Tad jau var sākt veidot nākamam gadam. ;)

Droši vari tā darīt. Mēs GameDev Meetupos esam šo punktu skaidrojuši neskaitāmas reizes un mudinājuši ķerties pie spēles izstrādes laicīgi.

_________________
Beidz runāt, sāc darīt!


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 36 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4  Next

All times are UTC + 2 hours [ DST ]


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group