Re: Magnetonics (RTS)
Posted: 07 Apr 2016, 23:54
Tā arī nesanāca uzspēlēt daudzspēlētāja spēli ar kādu no gamedev.lv biedriem. Kādas divas vai trīs spēles gan sanāca ar ārvalstniekiem, kas deva pāris padomus. Bet vismaz paveicās ka Spring iebūvētie mākslīgie intelekti kaut cik normāli varēja šo paspēlēt.
Dažiem varētu gan rasties jautājums, cik no visa šajā spēlē ir mans veidojums. Varu atklāt. No sākuma gan jāsāk ar to ka Spring spēļu dzinējs ir uzrakstīts C++ valodā kam vēlāk tika pievienota otrā valoda, kas nebūtu jākompilē, Lua. Tad cilvēki sāka veidot neatkarīgu Lua kodu, kas sāka veidot saistības ar pašu dzinēju tik ciešas ka pat konfigurācijas faili tika rakstīti Lua. Es visu rakstīju Lua skatoties uz cietām jau izveidotām spēlēm. Šim sakars tāds ka tie neatkarīgie Lua kodi tika izdoti pat pašā Spring dzinējā.
Sekojošos veidoju es:
Dažiem varētu gan rasties jautājums, cik no visa šajā spēlē ir mans veidojums. Varu atklāt. No sākuma gan jāsāk ar to ka Spring spēļu dzinējs ir uzrakstīts C++ valodā kam vēlāk tika pievienota otrā valoda, kas nebūtu jākompilē, Lua. Tad cilvēki sāka veidot neatkarīgu Lua kodu, kas sāka veidot saistības ar pašu dzinēju tik ciešas ka pat konfigurācijas faili tika rakstīti Lua. Es visu rakstīju Lua skatoties uz cietām jau izveidotām spēlēm. Šim sakars tāds ka tie neatkarīgie Lua kodi tika izdoti pat pašā Spring dzinējā.
Sekojošos veidoju es:
- Salaboju kalna karaļa spēles tipu - Bija iepriekš, bet salūza ar jaunu Spring versiju un tika pamests piemēram no tur šobrīd lielākā projekta Zero-K.
- Lua kodu, kas saistīt ar vienību mehānikām
- 3D modeļus - Blender -> Wavefront OBJ formāts -> Upspring -> Spring modeļa formāts (3do)
- Tekstūras - cik nu tās skaitās par tekstūrām, jo ir tādas kuru krāsu kanāli tiek uztverti par parametriem priekš piemēram atspulga)
- Vienību parametri
- Skaņas