Magnetonics (RTS)
Posted: 24 Mar 2016, 15:58
Spēles nosaukums: Magnetonics (LV Magnetoniks)
Žanrs: Reālā laika stratēģija (Real-Time Strategy (RTS))
Platforma: PC (Windows, Linux and Mac OS X)
Dzinējs: Spring (AKA TA Spring)
Sveiki,
Tad beidzot piesaku savu dalību, oriģināli gan biju iecerējis uztaisīt 2D platformer'i uz Unity, bet AI trūkums liktu man raizēties par jautrības faktoru. Tādēļ pārslēdzos uz vienu pilnīgi citu ideju, ko cik atceros kādam pasviedu, bet laikam netika noķerta.
Tātad šī ir reālā laika stratēģijas spēle balstīta ar pāris elementiem no Total Annihilation, jo Spring RTS dzinējs radās no tā. Spēlētājs vada citplanētiešu armiju, kas veido visas savas vienības(units) no dimantveidīga materiāla padarot tos neiznīcināmus pret jebkādiem ieročiem. Atskaitot kinētiskus pievilkšanas un stumšanas spēkus. Dažnedažādas vienības tos lieto lai padarītu pretiniekus nekustīgus vai mestu tos ūdenī, magmā, bezdibeņa aizās vai pat ārpus kartes robežām.
Patreiz spēles mērķis ir iznīcināt pretinieku komandu, jo ēkas kas būves vienības arī būs grūžamas. Bet vēl arī varētu ieviest Kalna Karalis(King of the Hill) režīmu, kur komandām ir jānotur reģions ar vairāk vienībām par pretinieku uz noteiktu laiku pie reizes būvējot bāzes.
Par dzinēju. Izvēlējos Spring, jo tas ir brīvs atvērtā koda spēļu dzinējs, kam jau satur RTS spēlei vajadzīgo. Gan nezinu cik efektīvs būs AI, kas ir radis pieveikt pretinieku darot miesas bojājumus.
Aši izstrādāts spēles dizaina dokuments angļu valodā - https://docs.google.com/document/d/1kLs ... sp=sharing
Prototips (Uz bildes ir YouTube saite):
Vadu zilo komandu. Spēju vienībām pārslēgt spēka virzienu (On/Off).
Žanrs: Reālā laika stratēģija (Real-Time Strategy (RTS))
Platforma: PC (Windows, Linux and Mac OS X)
Dzinējs: Spring (AKA TA Spring)
Sveiki,
Tad beidzot piesaku savu dalību, oriģināli gan biju iecerējis uztaisīt 2D platformer'i uz Unity, bet AI trūkums liktu man raizēties par jautrības faktoru. Tādēļ pārslēdzos uz vienu pilnīgi citu ideju, ko cik atceros kādam pasviedu, bet laikam netika noķerta.
Tātad šī ir reālā laika stratēģijas spēle balstīta ar pāris elementiem no Total Annihilation, jo Spring RTS dzinējs radās no tā. Spēlētājs vada citplanētiešu armiju, kas veido visas savas vienības(units) no dimantveidīga materiāla padarot tos neiznīcināmus pret jebkādiem ieročiem. Atskaitot kinētiskus pievilkšanas un stumšanas spēkus. Dažnedažādas vienības tos lieto lai padarītu pretiniekus nekustīgus vai mestu tos ūdenī, magmā, bezdibeņa aizās vai pat ārpus kartes robežām.
Patreiz spēles mērķis ir iznīcināt pretinieku komandu, jo ēkas kas būves vienības arī būs grūžamas. Bet vēl arī varētu ieviest Kalna Karalis(King of the Hill) režīmu, kur komandām ir jānotur reģions ar vairāk vienībām par pretinieku uz noteiktu laiku pie reizes būvējot bāzes.
Par dzinēju. Izvēlējos Spring, jo tas ir brīvs atvērtā koda spēļu dzinējs, kam jau satur RTS spēlei vajadzīgo. Gan nezinu cik efektīvs būs AI, kas ir radis pieveikt pretinieku darot miesas bojājumus.
Aši izstrādāts spēles dizaina dokuments angļu valodā - https://docs.google.com/document/d/1kLs ... sp=sharing
Prototips (Uz bildes ir YouTube saite):
Vadu zilo komandu. Spēju vienībām pārslēgt spēka virzienu (On/Off).