Lieliskais Kurts Krulls
- AndrejsKlavins
- Posts: 89
- Joined: 16 Jul 2012, 23:41
Lieliskais Kurts Krulls
Lieliskais Kurts Krulls ir torņu aizsardzības spēle par kosmosa tēmu.
Avantūrists Kurts Krulls un viņa uzticamais biedrs Čuvpakabra ir spiesti bēgt no skogu sektora pa pašu ļaunāko maršrutu. Tajā līdz šim neviens nav izdzīvojis, taču, ja viņi spēs asprātīgi uzlabot savu kuģi, varbūt būs izredzes tikt līdz galam. Varbūt.
Spēles idejas un koda autors ir Raimonds. Vizuālo noformējumu radīja Ernests. Saturu izstrādāju es Andrejs.
Spēle ir Unity būvēta variācija par torņu aizsardzības žanru. Uzsvars ir uz resursu menedžmentu kuģa attīstībai.
Spēle ir teorētiski pagrūta un tā domāta, ka pirmajos pāris mēģinājumos tajā visdrīzākais sanāks zaudēt, līdz izdodas iepazīt līmeņus un izdomāt stratēģiju.
Bet pilnībā iespējams, ka atkodīsiet un iziesiet visus 5 spēles līmeņus ar pirmo reizi, izdarot kaut ko tādu, ko vispār nebiju iedomājies. Nobalansēt to labi tik īsā laika posmā ir pamatīgs izaicinājums.
Spēlei tutoriāļa nav, bet ir palīdzības materiāls, ar kuru iesaku iepazīties, lai kaut cik saprastu, kā spēlēt.
Ja uzvarēsiet spēli, varēsiet noskatīties nobeiguma komiksu!
WEB versija
Standalone versija
P.S.
Spēli vada tikai ar peli un ar peles rullīti var veikt zoom in un zoom out funkcijas.
P.P.S.
Ģeneratori neskatās, vai ierīcei jau pietiek enerģijas vai arī nē. Tie vienkārši dod enerģiju visam apkārt vienādās porcijās, tāpēc novietojiet tos prātīgi. (pilota kabīne sākumā arī ražo enerģiju!)
Avantūrists Kurts Krulls un viņa uzticamais biedrs Čuvpakabra ir spiesti bēgt no skogu sektora pa pašu ļaunāko maršrutu. Tajā līdz šim neviens nav izdzīvojis, taču, ja viņi spēs asprātīgi uzlabot savu kuģi, varbūt būs izredzes tikt līdz galam. Varbūt.
Spēles idejas un koda autors ir Raimonds. Vizuālo noformējumu radīja Ernests. Saturu izstrādāju es Andrejs.
Spēle ir Unity būvēta variācija par torņu aizsardzības žanru. Uzsvars ir uz resursu menedžmentu kuģa attīstībai.
Spēle ir teorētiski pagrūta un tā domāta, ka pirmajos pāris mēģinājumos tajā visdrīzākais sanāks zaudēt, līdz izdodas iepazīt līmeņus un izdomāt stratēģiju.
Bet pilnībā iespējams, ka atkodīsiet un iziesiet visus 5 spēles līmeņus ar pirmo reizi, izdarot kaut ko tādu, ko vispār nebiju iedomājies. Nobalansēt to labi tik īsā laika posmā ir pamatīgs izaicinājums.
Spēlei tutoriāļa nav, bet ir palīdzības materiāls, ar kuru iesaku iepazīties, lai kaut cik saprastu, kā spēlēt.
Ja uzvarēsiet spēli, varēsiet noskatīties nobeiguma komiksu!
WEB versija
Standalone versija
P.S.
Spēli vada tikai ar peli un ar peles rullīti var veikt zoom in un zoom out funkcijas.
P.P.S.
Ģeneratori neskatās, vai ierīcei jau pietiek enerģijas vai arī nē. Tie vienkārši dod enerģiju visam apkārt vienādās porcijās, tāpēc novietojiet tos prātīgi. (pilota kabīne sākumā arī ražo enerģiju!)
Re: Lieliskais Kurts Krulls
Trešajā līmenī notiek <lūdzu, bez lamu vārdiem> jebkādās kombinācijās (izņemot, droši vien, to, kuru es vēl neesmu izdomājis). Žēl tik, ka nav pauzes (vai arī es to neatradu?).
- AndrejsKlavins
- Posts: 89
- Joined: 16 Jul 2012, 23:41
Re: Lieliskais Kurts Krulls
Nope, pauzes nav. Un kā minēju, spēle ir diezgan labi jāiepazīst, lai varētu iziet visus 5. līmeņus. Bet tas ir izdarāms, un pilnībā pieļauju, ka vairākos veidos.
Ir updeitotas versijas, kur spēlei tagad ir arī fona mūzika un ir izlabots viens bugs, kas salauza spēli, ja dragoja pamatni.
Ir updeitotas versijas, kur spēlei tagad ir arī fona mūzika un ir izlabots viens bugs, kas salauza spēli, ja dragoja pamatni.
- kverkagambo
- Posts: 196
- Joined: 27 Jul 2014, 18:57
Re: Lieliskais Kurts Krulls
Interesanta ideja, un es arī netiku tālāk par 3. līmeni. Nez vai tīri matemātiski tur var visu sabūvēt, lai nodrošinātos pret tādiem uzbrukumiem.
Mūzika ļoti laba, bez maz vai gribas, lai šaušanas efekti būtu klusāki.
Mūzika ļoti laba, bez maz vai gribas, lai šaušanas efekti būtu klusāki.
Re: Lieliskais Kurts Krulls
Iedomājos, ka Kurts Krulls, ja to lieto kā K. Krulls, izklausās kā k-k rolls, kas izklausās kā cock-roll, kas ir šis. Andrej, tā vārda izvēle speciāli tāda?
- AndrejsKlavins
- Posts: 89
- Joined: 16 Jul 2012, 23:41
Re: Lieliskais Kurts Krulls
Protams, zivs!
Kā arī tikko Raimonds uzlika jaunu versiju, kurā var gan restartēt spēli lidojuma laikā, gan arī ir iespēja ieķeksēt vieglo režīmu sākumā, ja gribas iziet spēli, ļoti neiespringstot un nemokoties.
Kā arī tikko Raimonds uzlika jaunu versiju, kurā var gan restartēt spēli lidojuma laikā, gan arī ir iespēja ieķeksēt vieglo režīmu sākumā, ja gribas iziet spēli, ļoti neiespringstot un nemokoties.
Re: Lieliskais Kurts Krulls
Man patīk, ka izveidota pašpietiekama, pilna spēle, bez nākotnes solījumiem vai atmazkām - 5 līmeņi un nobeiguma komikss. Plus viss lieliski noformēts, daudz kontenta.
- AndrejsKlavins
- Posts: 89
- Joined: 16 Jul 2012, 23:41
Re: Lieliskais Kurts Krulls
Jupp, viena no spēlēm, kas kalpoja kā iedvesmas avots Raimondam, domājot par spēli, bija Space Run.
- kverkagambo
- Posts: 196
- Joined: 27 Jul 2014, 18:57
Re: Lieliskais Kurts Krulls
Vieglajā režīmā spēli izgāju. Spēle ir labi izstrādāta, tomēr tai ir liels trūkums: lielu daļu laika tajā nav ko darīt.
Galvenās darbības ir kuģa uzbūvēšana, bet ceļojuma laikā atliek tikai skatīties un to, kas notiek. Vienīgais, ko var darīt, ir labot bojātos moduļus (vai nejauši tos pārdot). Labošana nav pārāk ērta un aizraujoša darbība, tā notiek pārāk reti agrajos līmeņos, kad ir garlaicīgi, un pārāk nogurdinoši bieži vēlajos, kad tā izvēršas drudžainā klikšķināšanā: modulis - ikona, modulis - ikona, modulis - ikona...
Galvenās darbības ir kuģa uzbūvēšana, bet ceļojuma laikā atliek tikai skatīties un to, kas notiek. Vienīgais, ko var darīt, ir labot bojātos moduļus (vai nejauši tos pārdot). Labošana nav pārāk ērta un aizraujoša darbība, tā notiek pārāk reti agrajos līmeņos, kad ir garlaicīgi, un pārāk nogurdinoši bieži vēlajos, kad tā izvēršas drudžainā klikšķināšanā: modulis - ikona, modulis - ikona, modulis - ikona...