#10
Post
by AndrejsKlavins » 02 Apr 2015, 17:56
Paskaidrojums
Tā kā vērtēšana, protams, ir subjektīva, vadījos pēc principa, ka izspēlēju visus pieteikumus un skatījos to kontekstā + mēģināju sajust, ko 2 nedēļu laikā varētu uztaisīt. Primārais mans kritērijs bija spēlējamība - cik daudz funa, vai kādu citu ar spēli asociētu pozitīvu emociju guvu. Kā arī cik daudz tas bija, proti, cik ļoti biju gatavs paspēlēt vēl.
NEX izskatās pēc riktīgi klasiskā Clovera profila - 3D platformeris ar resursu vākšanu. Tēla modelītis ar visām animācijām ir ļoti tīkams. Mazliet lēkāšanā pieklibo šur tur kolīziju detekcija (pie dažām sienām tēls nevis palecas, bet gan nominstinās uz vietas, it kā pret kaut ko atsities), un zirnekļu sišanā kaut kas bija brīžam neērts (vai nu kaut kāds lēns pēc trāpīta sitiena recovery vai kas tamlīdzīgs). Protams, tīri satura ziņā man pietrūka līdz galam sapratne, vai šobrīd šis ir līmenis, kuru man jāiziet, vai arī uzdevums ir savākt visus kristāliņus. Mazliet darbošanās līmenī šķita bezmērķīga, attiecīgi atkal uzmācās sajūtas, vai šis nav vairāk tech demo, kā spēlīte.