Page 4 of 5

Re: Pillagers

Posted: 02 Apr 2015, 08:30
by aamatniekss
Haha, paldies par labajiem vārdiem. :D :)

Re: Pillagers

Posted: 02 Apr 2015, 14:45
by bunkovsky
Galvenās 2 problēmas, kas man bija ar spēli:
1) tas ka konstanti jāpārslēdzas no klaviatūras uz peli, vienā brīdī tas tā izkretinēja, ka sadusmojos. Breaks gameplay.
2) samērā cieti un ne-ērti kontroļi iekš cīņas ekrāna, manuprāt pie tā vēl diezgan jāpiestrādā, lai būtu patīkami spēlējams.

neitrāli:
Nekur nav īpaši detalizētu statu un Kuģu cīņas likās bezjēdzīgas :D

Patika settings un atmosfēra, good job on visuals.

Re: Pillagers

Posted: 03 Apr 2015, 13:30
by EugeneCib
Spēle tīri forša sanāca pa šo laiku :)
Bet piekritīšu iepriekšējam komentāram par kūģū ciņām un kontrolem. Ja ātri parvieto armiju, tad bieži sanāca šaut ne tur kur gribēju, bet nu tas ir vairāk mana paša 'spēlēšanas prasmes' problēma. Bet varbūt kaut kāds indikātors derētu, jo pikseļ grafikā ne vienmēr var ātri saprast kas notiek, jo cilvēciņi ir diezgan mazi. Bet atkāl - tas varbūt tik mana problēma.
Kūģiem no pirmas reizes neibraucu kā kontrolēt, bet kad piešavos, patika pat vairāk neka parastas cīņas un atgadināja Patrician 2, kuru kaut kad sen spēlēju :)

Re: Pillagers

Posted: 03 Apr 2015, 14:40
by Pendrokar
Super, nelikās ka gūšu tādu baudu no šī.

Tik ja dažas kļūdas sataisītu, šī kļūtu par pilna mēroga spēli.

1) Dzīvnieki pārāk reti dod gaļu vai vismaz vienmēr jādabū kāds minimums.
2) Kuģi pārāk tieši seko spēlētāja kuģim, tādējādi padarot to spēles daļu pārāk vienkāršu, jo lielgabali tiek šaut no sāniem.
3) Ienaidnieku diagonālā kustība zemes cīņās ir gandrīz divreiz ātrāka nekā ejot horizontāli vai vertikāli. Tas bieži gadās visādās spēlēs. Šī kļūda padara lāčus par visgrūtākajiem ienaidniekiem.
4) Nav iespēja mest cirvjus pa diagonālā kustībā, bet ienaidnieki to var.

Re: Pillagers

Posted: 03 Apr 2015, 19:05
by aamatniekss
Paldies par kritiku un apskatiem. :)
Daudzas lietas, kā piemēram, peles lietošana priekš visādiem menu(vieglāk un ātrāk uztaisāms, kā ar klaviatūru), vai kuģu cīņas, ir kādi ir dēļ laika trūkuma. Fokusējos vairāk, lai sanāktu pilnvērtīga spēle, cik nu tāda var sanākt 2 nedēļu laikā. Cīņas kontroles arī ir kādas ir, lai būtu pietiekama grūtības pakāpe. Vēlāk kad turpināšu izstrādāt priekš Greenlighta, tad daudz kas tiks mainīts un pievienots.

Re: Pillagers

Posted: 04 Apr 2015, 02:16
by dabrelis
Gamejolt izskatās, ka Pillagers strauji sāk piedzīt Caveman (pēc lejupielādēm jau pārspēts), tāpēc, manuprāt, noteikti ir jāatīsta un jānoslīpē šī spēle. Veiksmi!

Re: Pillagers

Posted: 04 Apr 2015, 10:04
by aamatniekss
Nu atšķirība starp Cavemanu un Pillageriem ir tàda, ka Pillageri savus skatījumus un lejupielādes eguva tikai no tā ka bija featured. Bet Cavemans nav bijis featured sākumlapā un savus skatījumus ieguvis organiskā veidā, kaut gan nesen man rakstīja no gamejolt, ka viņi drīzumā arī cavemanu izcels. :)

Re: Pillagers

Posted: 06 Apr 2015, 03:32
by bubu
Viss ir ļoti forši, bet ļoti kaitina tas, ka visu laiku jāņem rokas nost no klaviatūras, lai ar peli uzspiestu tās yes/no izvēles. Vajag uztaisīt, lai visas darbības var izvēlēties ar klaviatūru. Piemēram: z=yes, x=no.

Re: Pillagers

Posted: 06 Apr 2015, 22:43
by aamatniekss
Jap, kad tālāk developošu tad visticamāk peles izmantošanu sviedīšu ārā pavisam.

Re: Pillagers

Posted: 10 Apr 2015, 11:02
by Kotlešrīma
Apsveicu! Pelnīta uzvara!