Pillagers

Spēles vērtējums 5 baļļu sistēmā

Poll ended at 07 Apr 2015, 23:59

5 balles
16
70%
4 balles
5
22%
3 balles
2
9%
2 balles
0
No votes
1 balle
0
No votes
 
Total votes: 23

Message
Author
User avatar
aamatniekss
Posts: 55
Joined: 02 Dec 2014, 12:13
Location: Latvia
Contact:

Re: Pillagers

#41 Post by aamatniekss » 10 Apr 2015, 12:18

Paldies! :)

User avatar
Arrovs
Posts: 86
Joined: 09 Dec 2010, 19:09
Location: Saldus-Jelgava

Re: Pillagers

#42 Post by Arrovs » 10 Apr 2015, 20:38

Varbūt esmu vienīgais, bet šī spēle nerada sasnieguma sajūtu. Man nepārtraukti jācīnās par to, lai iegūtu naudu karavīru iepirkšanai.
Kā arī labākais veids, lai tiktu pie pārtikas un naudas ir sitot mežacūkas, jo visu citu sitot es visticamāk dabūšu mazāk atpakaļ nekā iztērēšu karavīros. Un jā - kāda suņa pēc dzīvnieki met naudu.
Kad es visbeidzot varu izsist pilsētu izrādās, ka tā nodeg, lai pēc laika uzrastos no jauna un atkal būtu viņu jāizsit. Es vēlējos, lai tā kļūtu par manu verdzeni un piegādātu resursus maniem tālākajiem iekarojumiem.
Man tā apnika, ka es pat netiku līdz piļu iekarošanai.
Un kaujas vadībā nu varēji papūlēties arī man iedot diagonāles savādāk jūtos kokaini robusts.
Ļoti stilīgi, ka izkāpjot krastā es varu iebāzt kuģi mugursomā.
Arī fonts ir nestilīgi grūti lasāms.

Mans vērtējums 3/5
Arrovs vēl joprojām dzīvs.

User avatar
aamatniekss
Posts: 55
Joined: 02 Dec 2014, 12:13
Location: Latvia
Contact:

Re: Pillagers

#43 Post by aamatniekss » 11 Apr 2015, 11:27

Nu nevar gaidīt, ka divās nedēļās kāds uztaisīs pilnu Mount & Blade klonu. Runājot par gameplay, tādas lietas, kā cīņu kontroles tika liktas speciāli kādas ir, lai spēlei būtu kāds challenge. Sākumā bija diagonāļu kontroles un tēmēšana ar peli, bet ātri to atmetu, jo viss bija pārāk viegli. Un lai uztaisītu labāku AI, kas dotu pietiekamu grūtību ar tām kontrolēm vajadzētu pārāk daudz laika, kas atkal nozīmē, ka spēle nebūtu citas lietas, un tā būtu puspabeigta kā visas pārējās. Tagad vismaz divās nedēļās sanāca, kas spēlējams - ar skaņu, mūziku, intro, kādu spēles mērķi, un pat īstu gameplayu. Nevis tikai tech demo, vai vienkārša bezjēdzīga pastaiga pa tukšu spēles pasauli.
Katrā ziņā, ja piešaujas pie kontrolēm un mazliet piedomā pie tā ko tu dari(nevis vienkārši stāvi uz vietas un met šķēpus, vai skrien taisni iekšā pretiniekos), tad spēle paliek jau krietni vieglāka kad savāc 15 cilvēkus, jo tad var visus ciemus iekarot diezgan viegli nezaudējot nevienu cilvēku. Un zeltu tur izmet pat līdz 10x vairāk kā no mežakuiļu cīņām, tā kā taktika cīnīties ar meža kuiļiem nav pārāk izdevīga.
oh, un kāpēc gan nevarētu dzīvnieki mest naudu un kuģi iebāzt kabatā? Tā ir spēle, un tur tā atšķirība, ka ja visu taisīsi pēc realitātes tad viens vienīgs garlaicīgs un lēns pasākums tev tur sanāks. :)

User avatar
Pendrokar
Posts: 32
Joined: 21 Mar 2015, 17:05
Location: Riga, Latvia
Contact:

Re: Pillagers

#44 Post by Pendrokar » 13 Apr 2015, 16:27

oh, un kāpēc gan nevarētu dzīvnieki mest naudu un kuģi iebāzt kabatā?
Tas man nerādīja jautājumus.

Tas ka monstri un dzīvnieki met naudu jau nāk no senām spēlēm. Pillagers gadījumā var teikt ka kažoku pieņemtu jebkurš tirgotājis, tātad nauda ir tikai vērtības simbols. :ugeek: Laikam vācu Gothic spēlē, kažoks bija jāpārdod. Labāks jautājums ir kā Diablo 2 ar zobenu var sasist sīkas mušas un kad tās nomirstot, nomet smagās bruņas. :lol:

Post Reply

Return to “Dalībnieki”