Page 1 of 2

Dziļā kosmosa rakšana

Posted: 27 Nov 2013, 08:31
by b.spark
Dziļā kosmosa rakšana(Deep Space Mining).
Spēlītes doma: Jūs ir noalgojusi "Space Industries" lielā korporācija, kuras uzdevumā ir jādodas uz bīstamo sektoru rakt derīgos materiālus no Asteroīdu lauka. Noteiktā laika periodā, pirms to pamana tur klaiņojošie pirāta kuģi, jums ir uzdevums sarakt pēc iespējas vairāk šo Asteroīdu materiālu. :)

Tehnoloģija:
Spēles dzinis: Unity3D, izmantoju 2D rīkus, ko Unity pievienoja pēdējā spēles dziņa jauninājumā.
Programmēšanas valoda: CSharp.
Spēles mehānikā tiks izmantota fizika.

Darba procesa apraksts:(Lietas kuras ir ieviestas darbā)
27.11.2013
Attēls - daži akmeņi un kuģis.
Attēls - Stumjam akmeņus, dzineja efekts
- Grafika, Akmeņi un kuģa zīmējumi.
- Izveidots Asteroīda lauks
- Izveidota Rokamie Asteroīdi un to animācija.
- Sakārtota fizika, sadursmes starp kuģi, akmeņiem un izšautajām lodēm
- Kuģa vadība
- Kameras vadība, seko pakaļ lietotajam u.c. krikumi.

Ps: Šobrīd apkopotais sarakstiņš, nav vienas dienas rezultāts, bet gan sākot ar pirmdienu padarītais pa vakariem.

28.11.2013
- Diena pavadīta melnā caurumā.

29.11.2013
- Diena pavadīta melnā caurumā.

30.11.2013
Attēls - Pirāti un es!
- Uzīmēti un ieviesti pirāti - (Ļoti uzmācīgi, bet pagaidām miermīlīgi)
- Iesākts darbs pie rakšanas lāzera (Ceru ka izdosies)
- Asteroīdi, atkarībā no sava lieluma randomā pēc viņu norakšanas spavno savācamo minerāli.
- Notiek savākto minerālu uzskaite
- Pievienots mazs sadursmes efekts, lai kāds objekts ar ko sadurtos, starp tiem tādi kā puteklīši.
- Explozijas efekts, sašaujot pirātu.
- Iesākts speles Interfeis

01.12.2013
- praktiski spēles pamat mehānika, kas bija iecerēta ir uztaisīta.
- Viena lieta, kas man neizdevās izveidot, laika trūkuma dēļ, ir Lāzera ieroča darbošanos. Viņš darbojas, bet ar vienu blakus efektu, notiek spēlētāja pašiznīcināšanās. (pašiznīcināšanās efekts ir izslēkts).
- Spēlētājam dota viena minūte lai savāktu asteroīdu rūdu, laikam beidzoties gaidiet pirātus.
- Ja nevēlaties iesaistītie konfliktā ar pirātiem, būs iespēja beigt spēli un redzēt kopējo saraktā materiāla skaitu.

Vadība:
- Taustiņi - W.A.S.D. Vadība un rotācija. Ar taustiniem Q. un E. Var kuģi pastumt sāniski.
- Peles kreisais taustiņš - Šaušana.
- Peles scrols - kameras attāluma samazināšana un palielināšana (Zooms);
- Ieroču maiņa - Taustiņi 1. un 2.

ps: Spēlei nav skaņas.

Spēli var lejupielādēt no:
Manas Lapas | Failiem.lv

Re: Dziļā kosmosa rakšana

Posted: 27 Nov 2013, 11:15
by Kamazs
Ļoti labi izskatās grafika! +1

Re: Dziļā kosmosa rakšana

Posted: 29 Nov 2013, 00:12
by zivs
Ar nepacietību gaidu spēlējamu versiju! :)

Re: Dziļā kosmosa rakšana

Posted: 01 Dec 2013, 22:38
by b.spark
Spēles spēlējamo versiju, cik nu tāda viņa ir, var lejupielādēt.

Re: Dziļā kosmosa rakšana

Posted: 02 Dec 2013, 00:02
by serioussam909
"Beikt Spēli" lol.
Tie pretinieki nez kāpēc parādās tikai tad kad timer beidzās

Re: Dziļā kosmosa rakšana

Posted: 02 Dec 2013, 00:07
by AnetiX
Kaut kā rotācija ir pārāk spēcīga salīdzinot ar kuģa uzrāvienu. Samazini rotāciju, palielini acceleration un būs OK.
Prasītos arī efektīvāki sprādzieni un kaut kādu finālu.

Re: Dziļā kosmosa rakšana

Posted: 02 Dec 2013, 06:39
by bubu
Jauka grafika.
Ilgi nesapratu, ka tie mazie akmeņi ir jāvāc. Cītīgi mēģināju tos sašaut bez panākumiem :) Tie varēja izskatīties nedaudz savādāk, la ito vieglāk varētu saprast.
Un ļoti trūkst skaņas :(

Jā, un "beikt spēli"...

Re: Dziļā kosmosa rakšana

Posted: 02 Dec 2013, 08:22
by b.spark
"Beikt" - Jā zinu, gadās bieži, kad steidzos! :)

Kuģa rotācija spēlē veidojas no griezes momenta, fizika, līdz ar to, lai kuģi atkal pagrieztu pretējā virzienā ir jāapslāpē inerce un tad tikai var pagriezt pretējā virzienā.
Pirms publicēju spēli, bija doma, ka vajadzētu vienkāršot to rotāciju, bet kā jau parasti, atļaušos to novelt uz laika trūkumu.

Man pašam šī ir pirmā pieredze BRSD konkursā. Parasti man patīk, kad laiks nespiež, izstrādāt un pārdomāt lietas, kuras ieviest spēlē līdz ar to tās noslīpējot un pārbaudot entās reizes. Bet šoreiz, šis darbs bija pielīdzināms malkas skaldīšanai.

Tas izskatījās aptuveni tā:
1. Ir termiņš, kurā jāiekļaujas.
2. Izdomāt pēc iespējas vienkāršāku spēles mehāniku, kuru nebūtu pagrūtu realizēt.
3. Vienkārši art, neatskatoties! :D

Ps: Varat mēģināt ar pirātiem cīnīties, bet tas varētu būt ļoti grūti! :)
Man pašam izdevās savākt aptuveni 16 tos minerālus, bet tad ar bija jāmūk no pirātiem un jāatšaudās.

Re: Dziļā kosmosa rakšana

Posted: 02 Dec 2013, 12:48
by Arrovs
Teikšu godīgi. Šī spēle man nepatika. Pretinieki ir kā pielimēti maršrutam pašam jākustas it kā piltos būtu dzēris. Otrais ierocis vispār neko nedara un pirmajam puse ložu izlido cauri mērķim. Un tās biezās kontūra man neiet kaut kā kopā.

Re: Dziļā kosmosa rakšana

Posted: 02 Dec 2013, 19:38
by LatvianGames
Liktu 5 ja būtu mazliet vairāk stāsta.
Iesaku piestrādāt pie kosmosa.Bet tas tā.Kopumā spēle patika.

Starpcitu redzu šo spēli starp pirmajām 3.vietām 8-)