Find and Slay the Beast

Spēles vērtējums 5 baļļu sistēmā

Poll ended at 11 Apr 2012, 23:59

5 balles
9
47%
4 balles
7
37%
3 balles
2
11%
2 balles
1
5%
1 balle
0
No votes
 
Total votes: 19

Message
Author
atis
Posts: 57
Joined: 30 Nov 2011, 01:08

Re: Find and Slay the Beast

#11 Post by atis » 10 Apr 2012, 00:59

Jaunākajā v0.2 variantā bumba ir 2x stiprāka, līdz ar to skeleti mirst no sprādziena uzreiz. Man šķiet varbūt recovery laiks spēlētājam ir pārlieku īss, derētu pielikt kādu pussekundi, bet lai nu paliek kā ir pagaidām.

Skeleti ir visai traki, bet uzmanīgi viņus sitot (iedur un paskrien malā) var atsist viņus nezaudējot nevienu dzīvību. Kaut kādu maziņu grūtībiņu jau vajag :-)

krauklis
Posts: 19
Joined: 22 Nov 2011, 19:35

Re: Find and Slay the Beast

#12 Post by krauklis » 10 Apr 2012, 22:39

patestēju un:
1. prasās vairāk dzīvības (nu 2x)
2. pauzi spēlei
3. lai ienaidnieki ne-respawnojas ieejot atkal ekrānā.
4. boss likās neuzveicams pie esošā dzīvību skaita

spicausis
Posts: 13
Joined: 14 Jan 2011, 07:57

Re: Find and Slay the Beast

#13 Post by spicausis » 11 Apr 2012, 00:04

Lai būtu arī citāds viedoklis, tad nupat bez īpašām problēmām izgāju hārdkores režīmā, bez zobena un kompasa (pazemē nokāpu ar otro reizi, nemesi nogāzu ar kādu 4-5). Sniedza mazu, bet gandarījumu :)

Vai pareizi sapratu, ka blīkšķinot skeletus, ārā krīt tikai bumbas, nekad atslēgas vai dzīvība?

Atslēgts respawns būtu labi — lai viņi maina savas lokācijas un trajektorijas, bet beigtie paliek beigti, būtu ļoti forši un papildus čālenge.

atis
Posts: 57
Joined: 30 Nov 2011, 01:08

Re: Find and Slay the Beast

#14 Post by atis » 11 Apr 2012, 03:10

Apsveicu ar spridzināšanas sasniegumiem! :-)

Kamēr nav savākts zobens, tikmēr jā, no skeletiem krīt tikai bumbas. Tas ir priekš tiem, kas grib iziet, neņemot zobenu. Citādi varētu pārāk viegli pazaudēt visas bumbas un tad jau neko vairs nevar izdarīt.

Tad atstāšu sev šeit sarakstiņu ar vēlamām fīčām priekš 0.3 versijas, ja tāda kādreiz būs:
- lielāks recovery time
- pauze
- neatdzimstoši ienaidnieki
- nokompilēts Lua skripts, lai kovacs nevar tik vienkārši uzhakot :evil:

Boss ir uzveicams pie jebkura dzīvību skaita, vienīgi nedrīkst sist viņu no priekšas un jāvar laikus pabēgt prom.

kovacs
Posts: 81
Joined: 13 Dec 2010, 15:23

Re: Find and Slay the Beast

#15 Post by kovacs » 12 Apr 2012, 14:18

atis wrote: - nokompilēts Lua skripts, lai kovacs nevar tik vienkārši uzhakot :evil:
tas nu gan bija lieki, man bija interesanti paskatīties tavu kodu kaut vai tīri sporta pēc... ja nu es arī izdomāju kādā brsd piedalīties?! :mrgreen:

User avatar
vecais_dumais_laacis
Guru
Guru
Posts: 109
Joined: 06 Dec 2010, 18:48
Contact:

Re: Find and Slay the Beast

#16 Post by vecais_dumais_laacis » 12 Apr 2012, 18:18

nu ja tikai pastiities tad ir lua decompileris - ir savaa laikaa paliidzeejis juutami
...un ja bites buutu laachi...

kovacs
Posts: 81
Joined: 13 Dec 2010, 15:23

Re: Find and Slay the Beast

#17 Post by kovacs » 12 Apr 2012, 18:34

vecais_dumais_laacis wrote:nu ja tikai pastiities tad ir lua decompileris - ir savaa laikaa paliidzeejis juutami
jā, bet gan jau ka visi variabļi/f-jas ir bez nosaukiem un komentāriem. Tobiš galīgi nav nekāda estētiskā baudījuma. :D

User avatar
vecais_dumais_laacis
Guru
Guru
Posts: 109
Joined: 06 Dec 2010, 18:48
Contact:

Re: Find and Slay the Beast

#18 Post by vecais_dumais_laacis » 12 Apr 2012, 22:34

deelj eval iisti nevar neko dariit ar funkciju nosaukumiem - tie paliek kaa origjinaalaa
...un ja bites buutu laachi...

User avatar
zivs
Posts: 152
Joined: 21 Feb 2012, 12:15

Re: Find and Slay the Beast

#19 Post by zivs » 12 Apr 2012, 23:11

Tā un šitā, apsveicu ar uzvarējienu! :)

Post Reply

Return to “Dalībnieki”