Find and Slay the Beast
Re: Find and Slay the Beast
Jaunākajā v0.2 variantā bumba ir 2x stiprāka, līdz ar to skeleti mirst no sprādziena uzreiz. Man šķiet varbūt recovery laiks spēlētājam ir pārlieku īss, derētu pielikt kādu pussekundi, bet lai nu paliek kā ir pagaidām.
Skeleti ir visai traki, bet uzmanīgi viņus sitot (iedur un paskrien malā) var atsist viņus nezaudējot nevienu dzīvību. Kaut kādu maziņu grūtībiņu jau vajag
Skeleti ir visai traki, bet uzmanīgi viņus sitot (iedur un paskrien malā) var atsist viņus nezaudējot nevienu dzīvību. Kaut kādu maziņu grūtībiņu jau vajag
Re: Find and Slay the Beast
patestēju un:
1. prasās vairāk dzīvības (nu 2x)
2. pauzi spēlei
3. lai ienaidnieki ne-respawnojas ieejot atkal ekrānā.
4. boss likās neuzveicams pie esošā dzīvību skaita
1. prasās vairāk dzīvības (nu 2x)
2. pauzi spēlei
3. lai ienaidnieki ne-respawnojas ieejot atkal ekrānā.
4. boss likās neuzveicams pie esošā dzīvību skaita
Re: Find and Slay the Beast
Lai būtu arī citāds viedoklis, tad nupat bez īpašām problēmām izgāju hārdkores režīmā, bez zobena un kompasa (pazemē nokāpu ar otro reizi, nemesi nogāzu ar kādu 4-5). Sniedza mazu, bet gandarījumu
Vai pareizi sapratu, ka blīkšķinot skeletus, ārā krīt tikai bumbas, nekad atslēgas vai dzīvība?
Atslēgts respawns būtu labi — lai viņi maina savas lokācijas un trajektorijas, bet beigtie paliek beigti, būtu ļoti forši un papildus čālenge.
Vai pareizi sapratu, ka blīkšķinot skeletus, ārā krīt tikai bumbas, nekad atslēgas vai dzīvība?
Atslēgts respawns būtu labi — lai viņi maina savas lokācijas un trajektorijas, bet beigtie paliek beigti, būtu ļoti forši un papildus čālenge.
Re: Find and Slay the Beast
Apsveicu ar spridzināšanas sasniegumiem!
Kamēr nav savākts zobens, tikmēr jā, no skeletiem krīt tikai bumbas. Tas ir priekš tiem, kas grib iziet, neņemot zobenu. Citādi varētu pārāk viegli pazaudēt visas bumbas un tad jau neko vairs nevar izdarīt.
Tad atstāšu sev šeit sarakstiņu ar vēlamām fīčām priekš 0.3 versijas, ja tāda kādreiz būs:
- lielāks recovery time
- pauze
- neatdzimstoši ienaidnieki
- nokompilēts Lua skripts, lai kovacs nevar tik vienkārši uzhakot
Boss ir uzveicams pie jebkura dzīvību skaita, vienīgi nedrīkst sist viņu no priekšas un jāvar laikus pabēgt prom.
Kamēr nav savākts zobens, tikmēr jā, no skeletiem krīt tikai bumbas. Tas ir priekš tiem, kas grib iziet, neņemot zobenu. Citādi varētu pārāk viegli pazaudēt visas bumbas un tad jau neko vairs nevar izdarīt.
Tad atstāšu sev šeit sarakstiņu ar vēlamām fīčām priekš 0.3 versijas, ja tāda kādreiz būs:
- lielāks recovery time
- pauze
- neatdzimstoši ienaidnieki
- nokompilēts Lua skripts, lai kovacs nevar tik vienkārši uzhakot
Boss ir uzveicams pie jebkura dzīvību skaita, vienīgi nedrīkst sist viņu no priekšas un jāvar laikus pabēgt prom.
Re: Find and Slay the Beast
tas nu gan bija lieki, man bija interesanti paskatīties tavu kodu kaut vai tīri sporta pēc... ja nu es arī izdomāju kādā brsd piedalīties?!atis wrote: - nokompilēts Lua skripts, lai kovacs nevar tik vienkārši uzhakot
- vecais_dumais_laacis
- Guru
- Posts: 109
- Joined: 06 Dec 2010, 18:48
- Contact:
Re: Find and Slay the Beast
nu ja tikai pastiities tad ir lua decompileris - ir savaa laikaa paliidzeejis juutami
...un ja bites buutu laachi...
Re: Find and Slay the Beast
jā, bet gan jau ka visi variabļi/f-jas ir bez nosaukiem un komentāriem. Tobiš galīgi nav nekāda estētiskā baudījuma.vecais_dumais_laacis wrote:nu ja tikai pastiities tad ir lua decompileris - ir savaa laikaa paliidzeejis juutami
- vecais_dumais_laacis
- Guru
- Posts: 109
- Joined: 06 Dec 2010, 18:48
- Contact:
Re: Find and Slay the Beast
deelj eval iisti nevar neko dariit ar funkciju nosaukumiem - tie paliek kaa origjinaalaa
...un ja bites buutu laachi...
Re: Find and Slay the Beast
Tā un šitā, apsveicu ar uzvarējienu!