Page 2 of 3

Re: CUBICU v1

Posted: 05 Apr 2012, 15:49
by Dee
Es protams turpināšu veidot šo spēli, un protams būs vairāku veidu torņi, mošķi un bloki. Domāju ieviest arī iespēju uzlabot torņus, tā kā tas ir citās Tower Defense spēlēs. Nevaru gan tagad izlemt, ieviest fps shooter elementus lai pats var mošķus šaut, vai taisīt lidojošu kameru un spēlētājam likt aizsargāt tikai ģeneratoru. Bet to gan jau kaut kad izdomāšu.
Invertās peles atbalstu arī protams pievienošu, ja kādam tas šķiet nepieciešams. Un Kristapuciiša ideja par to ka mošķus varētu ar lāpstu dauzīt arī izklausās laba, taču es domāju tas būtu ļoti riskanti, jo mošķi taču eksplodē, tādēļ domāju lāpstai atstāt tikai rakšanas un būvēšanas funkciju.

Re: CUBICU v1

Posted: 06 Apr 2012, 22:06
by lauraiss
Cons:
1. Paša spēlētāja persona nav vajadzīga, tik pat labi varēja piem. lēkāt starp 4-8 kamerām.
2. Nesapratu ko ar klucīšiem darīt
3. Pirmās 3 reizes spēlēju windowed modē paralēli skatoties šajā forumā, kādas ir pogas.

Pros:
1. Brīnišķīga spēle, ar aizrautību aigāju līdz kautkādam 4x vilnim. Tiešām patika.

Re: CUBICU v1

Posted: 09 Apr 2012, 12:05
by kovacs
tā kā esmu liels tower defense fans, tad man patika- kaut acīmredzami te vēl ir ko darīt un darīt, bet cerams ka iznāks pabeigt.

Mans silts ieteikums, ieliec kaut simbolisku in-game helpu, savādāk toč jāskrien uz forumu.

Peles pogas, ka labā būvē, kreisā nojauc, likās dīvaini, bet pieradu.

vēl... uzliec FPS limiteri, savādāk man videokarte dūc trakāk nekā pie jaunākajiem megageimiem.

bet savādāk- keep up the good work! :)

Re: CUBICU v1

Posted: 09 Apr 2012, 20:45
by Dee
Man prieks, ka jums patīk :)
Runājot par fps limitēšanu un nelielu help - tā nav problēma nākamajā update būs ;)
Un peles pogas varbūt arī samainīšu vietām lai ar labo būvē, kreiso nojauc, vai options ielikšu iespēju izvēlēties.

Re: CUBICU v1

Posted: 26 Apr 2012, 23:32
by zivs
Interesanti, vai nākamais CUBICU update ir joprojām miglā tīts vai jau ar roku atmests līdz ar konkursa noslēgšnanos? :)

Re: CUBICU v1

Posted: 27 Apr 2012, 21:27
by Dee
Ir pāris jaunumi (nekas daudz), drīzumā uploadošu update. Es izveidoju iespēju upgreidot torņus, izveidoju options, spēlei izveidoju logo, camera nomainiju uz free flight tipa, un vēl kko pamainīju. Neesmu drošs vai vēl kaut ko jaunu pievienošu, jo man ir ienākusi ideja par kādu citu, nopietnāku spēli kuru grasos veidot. Un līdz ar to kkā vairs negribas Cubicu neko taisit.

Re: CUBICU v1

Posted: 02 May 2012, 12:54
by kovacs
Dee wrote:Ir pāris jaunumi (nekas daudz), drīzumā uploadošu update. Es izveidoju iespēju upgreidot torņus, izveidoju options, spēlei izveidoju logo, camera nomainiju uz free flight tipa, un vēl kko pamainīju. Neesmu drošs vai vēl kaut ko jaunu pievienošu, jo man ir ienākusi ideja par kādu citu, nopietnāku spēli kuru grasos veidot. Un līdz ar to kkā vairs negribas Cubicu neko taisit.
es tagad te, protams, negribu moralizēt, bet manuprāt tas kas atšķir īstus gamedev'us un wannabijiem ir tas ka ja kaut ko sāc, tad arī pabeidz!

Negribu gan pašlaik baigi izrakstīties kāpēc manuprāt tas ir svarīgi, bet tie kas ir taisījuši visu no A-Z, domāju man piekritīs, ka tieši pabeigšana un noslīpēšana ir bieži vien tas kas aizņem visvairāk laika!

Jo vienmēr būs next-BIG-thing, tāpēc vēl jo svarīgāk ir pierast pie principa ja ko sāc, tad arī pabeidz. Kaut pa "minimālo programmu", bet lai viss ir strādājoši, saprotami un nav kauns cilvēkiem rādīt.

tas tā- mani $0.02 par "nopietnāko" spēļu taisīšanu. ;)

Re: CUBICU v2

Posted: 02 May 2012, 18:38
by zivs
Rekur skrīni (slinkajiem) no V2.0:

Image

Image

Image

Image

Image

Re: CUBICU v2

Posted: 03 May 2012, 00:27
by atis
Kovac, bet mēdz arī teikt, ka sūdu nevar nopulēt. (Tas nav domāts par Cubicu).

Re: CUBICU v2

Posted: 03 May 2012, 17:43
by snake5
Sekojošo tekstu lūdzu neuztvert personīgi, tas ir radies no dziļi kritiskām personīgajām pārdomām, pārsvarā par maniem radošajiem procesiem:

Pabeigšana ir lieliska prasme, tomēr nevajag to celt augstāk par tās īsto vietu - ja nav, ko pabeigt, pavisam normāli ir nepabeigt un pēc iespējas ātrāk paķert nākamo ideju un ar vēl lielāku ātrumu (pēc iespējas samazinot iztērēto laiku) strādāt pie tās. Jo 99% no idejām ir sūdi un laiks, kuru pavadīsi, strādājot pie sūda, atgūstams nebūs. Ja ieraugi sevi pastāvīgā projektu maiņas procesā, tad problēma tajā, ka netiek veltīts pietiekams laiks idejas ģenerēšanai. Ar nelielu motivāciju pabeigt spētu daudzi, kā nekā darbā šāda prasme regulāri tiek parādīta.