CUBICU v3

Spēles vērtējums 5 baļļu sistēmā

Poll ended at 11 Apr 2012, 23:59

5 balles
3
20%
4 balles
9
60%
3 balles
2
13%
2 balles
1
7%
1 balle
0
No votes
 
Total votes: 15

Message
Author
User avatar
zivs
Posts: 152
Joined: 21 Feb 2012, 12:15
Contact:

Re: CUBICU v2

#21 Post by zivs » 03 May 2012, 20:20

Nu, Cubicu jau pa lielam trūkst tikai on-line rezultātu saglabāšana un nelieli kosmētiskie remontiņi modeļiem un zemes tekstūrām (vismaz IMO), un tā būtu itin jauka spēlīte, lai kavētu laiku, kad neko citu negribās spēlēt vai darīt .. Vismaz man Cubicu diezgan piedur (gluži kā savulaik Squares3D, kas tika ļurināta internetos) pat šībrīža stāvoklī. :)

User avatar
Dee
Posts: 81
Joined: 20 Jan 2012, 20:35

Re: CUBICU v2

#22 Post by Dee » 06 May 2012, 18:24

Man šķiet pievienojot online scores un pieslīpējot tur dažus sīkumus spēles uzlabojums būs samērā mazs, jo pati spēles ideja ir nepārdomāta. Es vēlējos piedalīties Ātrajā BRSD 2 taču man nebija idejas ko lai taisu, tādēļ nolēmu izveidot kaut ko ar Minecraft stila terrain. Un tā es arī Cubicu veidoju nezinot kas rezultātā varētu sanākt. Kaut kas jēdzīgs jau sanāca, taču spēlē iespējai rakt un celt blokus un pašai minecraft stila pasaulei pielietojums manuprāt ir izveidojies mazs, tas tikai rada bugus saistībā ar mošķu primitīvo AI.
Neskatoties uz to, man prieks, ka dažiem no jums Cubicu patīk, tādēļ varbūt Cubicu v3 vēl taps, taču to es nesolu. ;)

P.S. Zivs ko tu domāji ar nelieliem kosmētiskiem remontiņiem modeļiem un zemes tekstūrām?

User avatar
Dee
Posts: 81
Joined: 20 Jan 2012, 20:35

Re: CUBICU v3

#23 Post by Dee » 07 May 2012, 18:31

Nu re, nepagāja ne divas dienas un Cubicu v3 jau gatavs. Izlaboju beidzot arī to gljuku ar mošķu iesprūšanu, un nu pat ir arī online scores un how to play sadaļa galvenajā izvēlnē. Enjoy. :)

P.S. Es beidzot sapratu, kā ir pareizi jāizmanto bloki lai tie būtu noderīgi. :lol:

Image
Image
Image

User avatar
zivs
Posts: 152
Joined: 21 Feb 2012, 12:15
Contact:

Re: CUBICU v3

#24 Post by zivs » 07 May 2012, 22:30

Ar tām lietām biju domājis par nedaudz dzīvīgāku lāzeru un minigun (un tā jaunā priekšmeta, aizmirsu kā sauc) dizainu (respektīvi, krāsaināku, detalizētāku ādiņu tiem) un ar zemes tekstūru ir tā, ka zemes tekstūra pat no neliela augstuma saplūst kopā un nevar atšķirt, kur sākas un beidzas tie zemes gabali - reizēm sanāk netrāpīt uz ieplānotā lauka ar ieročiem vai fortifikācijas elementiem.

P.S.
Tiekot aiz 60. līmeņa, troksnis ir neizturams un noslodze datoram pamatīga (jo īpaši eksploziju brīžos un tikko nospawnojoties kubikiem). Šādi arī piesaku savu rekordu! :mrgreen:

User avatar
Dee
Posts: 81
Joined: 20 Jan 2012, 20:35

Re: CUBICU v3

#25 Post by Dee » 07 May 2012, 23:32

Nu diemžēl man nav talants uz teksturēšanu, tādēļ visticamāk teksturas paliks modeļiem tās pašas. Par zemes teksturu padomāšu, varbūt varu kaukto uzlabot.
Tiekot aiz 60. līmeņa, troksnis ir neizturams un noslodze datoram pamatīga (jo īpaši eksploziju brīžos un tikko nospawnojoties kubikiem).
Nu options ir iespējams skaņu skaļumu noregulēt ;) Par noslodzi: jā tā ir diezgan slikta pie liela mošķu daudzuma. Par eksplozījām jāpadomā kādēļ šīs tik ļoti noslogo, varbūt var kko tām optimizēt, jo eksplozijas es pats netaisiju, tās es ņēmu no default Unity resources.

Post Reply

Return to “Dalībnieki”