Ne jau bubulis, bet gan laiks un resursi.DeRatizator wrote:Kompilēšana tas kāds bubulis ?
Tā daļa, kas ir performance cricial (renderēšana, vai tml) - to skirpto neredzu jēgu, uzraksti core kodu un strādā. Vai taisi data driven paiplainu.
A pārējā daļa manis pēc var griezties "lēnajos" skriptos.
Tā ka tas teiciens, kas parsti joprojām ir spēkā - katrs rīks paredzēts savam darbam, nav universāla rīka. Arī C++ nav universāls :)
Izklausās pēc DLL failiem :)Ir spēļuks, kas jau griežas.
Spēļuku apstādina ar debugeri, pieraksta klāt jaunas metodes, memberus un kodu.
Palaiž tooli un tas pārkompilē tikai vajadzīgos failus, kaut ko pārlinko.
Spēļuks turpina griezties no tās pašas vietas kur apstādināts, tik ar jauno funkcionalitāti.
Un kad skriptošana nav atļauta? Pēdējais, kas aizliedza bija Apple uz iOS, bet vēlāk viņi to atcēla, un nu jau labu laiku kā drīkst skriptot. Nevienu citu platformu nezinu, kur aizliegts skriptot.